نرم افزار مبدل نصب نیست.

دسته بندی موضوعی : استکبار نظام سلطه

با موضوع زندگی شهید نادر مهدوی

مستند «یادگار نادر»، قسمت چهارم

گزارش مشکل
Loading the player...
مستند «یادگار نادر»، قسمت چهارم/ با موضوع زندگی شهید نادر مهدوی مستند «یادگار نادر» با موضوع زندگی شهید نادر مهدوی، قسمت سوم
8487

نمایش ویدئو در وب سایت شما

 مستند «یادگار نادر»، قسمت چهارم
با موضوع زندگی شهید نادر مهدوی
به مناسبت دو مرداد ماه سالروز شکست هیمنه آمریکا در آب های نیلگون خلیج فارس توسط سردار سرافراز سپاه اسلام شهید نادر مهدوی، مستندی تحت عنوان یادگار نادر تهیه و  تولید شده است.
این مستند گذری بر زندگی سردار شهید نادر مهدوی است که از دوران کودکی تا شهادت در چهار بخش پخش خواهد شد.
برای مستند یادگار نادر طی تحقیقاتی شش ماهه ابعاد مختلفی از زندگی شهید نادر مهدوی و همچنین ابعاد مختلفی از شخصیت این شهید جمع آوری شده است.
مستند یادگار نادر ناگفته های زیادی دارد که شاید خیلی از نزدیکان و دوستان شهید از آن بی اصلاع باشند ناگفته هایی که ظرفیت این را دارد که درباره هر کدام  در قالب فیلم و مستندی تولید و ساخته شود.
راوی این مستند زهرا مهدوی دختر شهید نادر مهدوی است. خانم مهدوی با توجه به اینکه 40 روز پس از شهادت پدر متولد شده است برای شناخت بیشتر از پدر خود قدم در راهی می گذارد که ابعاد مختلفی از شخصیت شهید را در این مستند معرفی می کند.
مستند یادگار نادر در مکان های مختلفی از جمله محل تولد شهید، جزیره فارسی، جزیزه خاک ، شهر تهران و  استان خوزستان فیلم برداری شده است و تمام تجهیزات بکار رفته، کارگردانی، تهیه کنندگی، تصویر برداری و عوامل دخیل در تولید این مستند از مجموعه گروه تلویزیونی بسیج و سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر هستند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • Lewisuhadycle
  • KeithustHat
  • Charlessjuisy
  • DanaFluop
  • BoxerNap
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group