نرم افزار مبدل نصب نیست.

دسته بندی موضوعی : استکبار نظام سلطه

به مناسبت یوم الله 9 دی

نماهنگ لبه پرتگاه

گزارش مشکل
Loading the player...
پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR همزمان با سالروز حماسه ۹ دی نماهنگ «لبه‌ی پرتگاه» را با موضوع احتمال بروز جنگ داخلی بر اثر فتنه‌ی ۸۸ منتشر می‌کند. سخنان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای که در این فیلم می‌شنوید: *در انتخابات سال ۸۸، آن کسانی که فکر میکردند در انتخابات تقلب شده، چرا برای مواجهه‌ی با تقلب، اردوکشی خیابانی کردند؟ چرا این را جواب نمیدهند؟ صد بار ما سؤال کردیم؛ نه در مجامع عمومی، نخیر، به شکلی که قابل جواب دادن بوده؛ اما جواب ندارند. خب، چرا عذرخواهی نمیکنند؟ در جلسات خصوصی میگویند ما اعتراف میکنیم که تقلب اتفاق نیفتاده بود. خب، اگر تقلب اتفاق نیفتاده بود، چرا کشور را دچار این ضایعات کردید؟ چرا برای کشور هزینه درست کردید؟ اگر خدای متعال به این ملت کمک نمیکرد، گروه‌های مردم به جان هم می‌افتادند، میدانید چه اتفاقی می‌افتاد؟ می‌بینید امروز در کشورهای منطقه، آنجاهائی که گروه‌های مردم مقابل هم قرار میگیرند، چه اتفاقی دارد می‌افتد؟ کشور را لب یک چنین پرتگاهی بردند؛ خداوند نگذاشت، ملت هم بصیرت به‌خرج دادند. در قضایای سال ۸۸، این مسئله‌ی اصلی است؛ این را چرا فراموش میکنید؟ بیانات در دیدار دانشجویان‌ ۱۳۹۲/۰۵/۰۶ لبه پرتگاه,امام خامنه ای,اردوکشی خیابانی,فتنه,گناه نابخشودنی,فراموش نمی کنیم,تقلب,دروغ تقلب
10871

نمایش ویدئو در وب سایت شما

 

پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR همزمان با سالروز حماسه ۹ دی نماهنگ «لبه‌ی پرتگاه» را با موضوع احتمال بروز جنگ داخلی بر اثر فتنه‌ی ۸۸ منتشر می‌کند.

سخنان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای که در این فیلم می‌شنوید:
*در انتخابات سال ۸۸، آن کسانی که فکر میکردند در انتخابات تقلب شده، چرا برای مواجهه‌ی با تقلب، اردوکشی خیابانی کردند؟ چرا این را جواب نمیدهند؟ صد بار ما سؤال کردیم؛ نه در مجامع عمومی، نخیر، به شکلی که قابل جواب دادن بوده؛ اما جواب ندارند. خب، چرا عذرخواهی نمیکنند؟ در جلسات خصوصی میگویند ما اعتراف میکنیم که تقلب اتفاق نیفتاده بود. خب، اگر تقلب اتفاق نیفتاده بود، چرا کشور را دچار این ضایعات کردید؟ چرا برای کشور هزینه درست کردید؟ اگر خدای متعال به این ملت کمک نمیکرد، گروه‌های مردم به جان هم می‌افتادند، میدانید چه اتفاقی می‌افتاد؟ می‌بینید امروز در کشورهای منطقه، آنجاهائی که گروه‌های مردم مقابل هم قرار میگیرند، چه اتفاقی دارد می‌افتد؟ کشور را لب یک چنین پرتگاهی بردند؛ خداوند نگذاشت، ملت هم بصیرت به‌خرج دادند. در قضایای سال ۸۸، این مسئله‌ی اصلی است؛ این را چرا فراموش میکنید؟
بیانات در دیدار دانشجویان‌ ۱۳۹۲/۰۵/۰۶

 

دیدگاه‌ها  

0 #1 نادری 1393-10-14 04:56
آقای...جان دوست عزیز چرا شروع فتنه را لزمناظرات تلویزیونی کاندیداها ورقابت های انتخاباتی مطرح میکنید؟آیا این انحراف تاریخ نیست؟آیااین برخلاف فرمایش رهبری نیست که فرمودند ازبیست سال پیش نقشه فتنه راکشیده بودند؟آیا این طرز فکرشما با علی مطهری ومرعشی ها که می خواهند جریان فتنه مرد تاکید رهبری را به یک دعوای سیاسی که اتفاقا مقصر اصلی آنهم احمدی نژاد هست چه تفاوتی دارد؟انشاءالله که عمدی نبوده وسهوا این اشتباه شده است چون شما را از افراد ولایتمدار می دانیم.


پاسخ مدیر:

باسلام. ضمن تشکر از ثبت دیدگاه شما، دقت فرمائید که این کلیپ کار تولیدی از دفتر حفظ و نشر آثار آیت الله (امام) خامنه ای می باشد و مستضعفین تی وی در تدوین آن نقشی نداشته و تنها منتشرکننده آن است.
موفق باشید.
یا علی
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • Turokwot
  • MarciaPed
  • AndrewObent
  • Houstonfug
  • ClubberPah
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group