نرم افزار مبدل نصب نیست.
به مناسبت سالروز حماسه 9دی

مستند دهم ، شکل گیری قیام 9دی ماه و فتنه 88 ، قسمت سوم

گزارش مشکل
Loading the player...
19222

نمایش ویدئو در وب سایت شما

مستند دهم ، قسمت سوم

مستند "دهم" درباره فتنه ۸۸ و اتفاقات پس از انتخابات ریاست‌جمهوری به مدت 3 روز از شبکه یک سیما بعد از خبر ساعت 21 و از شبکه سه بعد از خبر ساعت 22 روی آنتن می‌رود.


"حضرت آیت‌الله خامنه‌ای" رهبر معظم انقلاب اسلامی در قسمت اول این مستند، فرمودند: انتخابات به فضل الهی انتخابات سالمی است. من می‌بینم بعضی‌ها از حالا شروع به خدشه دار کردن انتخاباتی که دو سه ماه دیگر آغاز خواهد شد دارند، و چرا این کار را انجام می‌دهد و در مردم ایجاد تردید می‌کند.

*** نباید در انتخابات برای اثبات خود دیگری را نفی کنیم/ نگذارید دشمن سوء استفاده کند.

ایشان افزودند: نمی‌پسندد انسان که یک نامزد انتخاباتی در نطق‌های انتخاباتی، تلویزیونی و غیر تلویزیونی برای اثبات خود متوسل به نفی دیگری آن هم با استدلال‌های گوناگون شود که این به نظر من درست نیست. من با مناظره، مباحثه و گفتگو مخالفتی ندارم، اما سعی کنید این‌ها در چارچوب شرعی و دینی انجام بگیرد و هرکدام از نامزد‌ها طرفدارانی دارند که بعضا متعصب و خیلی علاقمند سرسخت (به کاندیدای مورد نظر خود) هستند. اما مواظب باشد که این علاقمندی به اصطکاک و اغتشاش نینجامد و نگذارید دشمن آرمان از شما سوء استفاده کند.

*** مطالبات خود را از راه قانونی پیگیری کنید.

رهبر معظم انقلاب در دیدار با میرحسین موسوی (کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در مستند دهم) تاکید کردند: شما مطالبات و مسائل خود را از راه قانونی پیگیری کنید و من هم به شورای نگهبان تاکید می‌کنم به دقت به مطالب شما رسیدگی کنند.

ایشان تصریح کردند: جنس شما با برخی از افراد که به دنبال آشوب هستند متفاوت است؛ بنابراین بیشتر مراقب باشید، چرا که برخی طراحان پشت صحنه به دنبال آشوب هستند.

*** هاشمی، موسوی و خاتمی علیه بنده حرکت کردند.

در ادامه مستند دهم "محمود احمدی‌نژاد" (کاندیدای دوره دهم ریاست جمهوری در این مستند) اظهار داشت: بنده در برابر یک کاندیدا نیستم. بلکه در برابر چند نفر با محوریت آقای "هاشمی" و همکاری آقای "موسوی" و "خاتمی" علیه بنده حرکت کردند.

وی افزود: باید کمک کنیم که دولتی که توسط ملت انتخاب می‌شود بتواند موفق باشد.

*** ۴۰ میلیون نفر در انتخابات شرکت کردند.

کاندیدای دوره دهم ریاست جمهوری با اشاره به نقش آفرینی ۴۰ میلیون نفر در انتخابات به عنوان بازیگران اصلی گفت: حال تعدادی خس و خاشاک در گوشه و کنار اقداماتی انجام می‌دهند. بدانید این رودخانه زلال ملت جایی برای خودنمایی آن‌ها باقی نخواهد گذاشت.

در ادامه این مستند "میرحسین موسوی" (کاندیدای دوره دهم ریاست جمهوری در مستند دهم) اظهار داشت: یکسری رفتار‌ها براساس ماجراجویی، قهرمان نمایی، خودمحوری و قانون گریزی است.

وی افزود: ما باید کاری کنیم که پس از انتخابات شکافی که به طور طبیعی در انتخابات ایجاد شده، به صفوف مردم منتقل نشود.

*** تسلیم صحنه آرایی خطرناک نمی‌شوم.

کاندیدای دوردهم ریاست جمهوری پس از انتخابات با اعلام حیرت درباره نتایج انتخابات عنوان کرد: این انتخابات شعبده بازی بوده و هشدار می‌دهد که تسلیم این صحنه آرایی خطرناک نخواهم شد.

موسوی قبل از اعلام نتایج انتخابات اعلام کرد: بنده برنده قطعی با نسبت بسیار زیاد آراء هستم و ما به هرحال خود را پیروز قطعی این میدان می‌دانیم.

*** ادعای شورش دروغ در انتخابات.

وی در اولین پیام پس از انتخابات همچنین هوادارانش را به حفاظت از آراء و آنچه "شورش دروغ" می‌داند فراخوانده، اما می‌گوید اجازه نمی‌دهد که حرکات شکل کور به خود بگیرد.

موسوی در اطلاعیه دوم خود گفت: تخلفات صورت گرفته بسیار جدی بوده و در رنجش عمیق هواداران به حق است؛ در عین حال از هواداران خواسته می‌شود با حفظ متانت از هرگونه رفتار خشونت آمیز پرهیز کنند.

*** حرکت سیاسی در چارچوب قانون.

وی پس از دیدار با رهبر معظم انقلاب اعلام کرد: ما به عنوان افرادی که به نظام جمهوری اسلامی و قانون اساسی پایبندیم و اصل ولایت فقیه را به عنوان یکی از ارکان این نظام می‌دانیم، حرکت سیاسی خود را در چارچوب قانون دنبال می‌کنیم.

*** ابطال انتخابات خواسته موسوی.

کاندیدای دور دهم انتخابات ریاست جمهوری اما پس از حضور در بین هواداران خود عنوان کرد: آماده‌ام هرگونه هزینه‌ای را برای تحقق اهدافم بپردازم و با بیان این مطلب بار دیگر خواستار ابطال انتخابات شد.

در ادامه مستند دهم "محتشمی‌پور" رئیس ستاد صیانت از آراء موسوی اظهار داشت: کمیته صیانت از آراء جناب آقای مهندس موسوی صرفا این ۴۶ هزار نماینده هم که در صندوق بودند نیستند، بلکه تمام افرادی که رای خود را به صندوق ریختند، هستند.

در ادامه مستند دهم، رضایی و کروبی کاندیداهای دور دهم انتخابات ریاست جمهوری بر قانون گرایی و احترام به قانون تاکید کردند.

اما شرایط حساس سال ۸۸ باعث شد تا ضد انقلاب خارج نشین و مسئولین غربی به بیان دیدگاه‌های سخیف خود بپردازند که در این مستند به آن اشاره شد.

*** فقط 7/5 میلیون نفر در انتخابات شرکت کردند.

 "مریم رجوی" یکی از سرکردگان گروهک تروریستی منافقین عنوان کرد: یک روز پیش از برگزاری انتخابات گروه مقاومت ایران (تروریست‌های منافق) با تکیه بر منابع موثق که در داخل ستاد مرکزی و وزارت کشور ایران بودند، اطلاعاتی را فاش کردند مبنی بر اینکه ۳۵ میلیون رای درست می‌شود تا محمود احمدی‌نژاد به عنوان کاندیدای پیروز در دور اول معرفی شود. به گفته ناظران در ۲۵ هزار باجه رای فقط 7/5 میلیون نفر شرکت کردند.


 "برنارد کوشز" وزیر خارجه فرانسه گفت: آن‌ها درخیابان هستند و به آن‌ها بی‌رحمی می‌شود.


*** ما اتفاقات ایران را زیر نظر داریم.

 "هیلاری کلینتون" وزیر خارجه آمریکا اظهار داشت: ما بحث‌های داغ و پرحرارتی را از نزدیک دنبال و به دقت زیرنظر داریم.

 "دیوید میلیبند" وزیر خارجه انگلیس عنوان کرد: شک و تردیدهای بسیار جدی که درباره ماهیت عادلانه و آزاد این انتخابات مطرح می‌شود از نظر ما بسیار مهم است.

 "جان بولتن" سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل ضمن اذعان به شکست سیاست‌های آمریکا ضد ایران خاطرنشان کرد: گزینه‌های پیش روی ما درباره ایران بسیار محدود است و به نظر من ایرانی‌ها از این مسئله اطلاع دارند، به همین دلیل فکر می‌کنم آن‌ها پیام نوروزی اوباما را نشانه ضعف دولت آمریکا تلقی خواهند کرد.

گفتنی است؛ مستند دهم به اتفاقات و رویدادهای سال ۸۸، توطئه و شانتاژ رسانه‌های غربی و نکوهش آن و ریشه یابی فتنه ۸۸ می‌پردازد و نکات گوناگونی را در این زمینه مطرح می‌کند.

دیدگاه‌ها  

0 #1 عباس رضایی 1393-10-13 14:00
با سلام وخسته نباشید چرا دوسه روز است که سایت شما کلیپ ها را باز نمی کند؟لطفا چک فرمایید.ممنون

پاسخ مدیر:

با سلام ضمن تشکر از توجه شما، پخش بررسی شده و مشکلی مشاهده نشد. به تنظیمات مرورگر و فلش پلیر سیستم خود توجه کنید.
باتشکر.
موفق باشید.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • Turokwot
  • MarciaPed
  • AndrewObent
  • Houstonfug
  • ClubberPah
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group