نرم افزار مبدل نصب نیست.
به مناسبت سالروز حماسه 9دی

مستند « رمز عملیات » قسمت دوم: کودتای مخملی

گزارش مشکل
Loading the player...
مستند « رمز عملیات » قسمت دوم: کودتای مخملی
15715

نمایش ویدئو در وب سایت شما

مستند « رمز عملیات » قسمت دوم:  کودتای مخملی
در این مستند که به کارگردانی سعید مستغاثی در دو قسمت تولید شده است، با بازخوانی اسناد موجود، نشان داده می‌شود که کودتای نافرجام سال 88 حاصل یک برنامه‌ریزی و طراحی 20 ساله بوده. قسمت نخست مستند «رمز عملیات» شب گذشته به نمایش درآمد و قسمت دوم آن نیز امشب، پس از بخش خبری 20 و 30 از شبکه دوم پخش می‌شود.
مستغاثی کارگردان «رمز عملیات» درباره محتوای این مستند به خبرنگار ما گفت: در این مستند، ما براساس اسناد خارجی نشان می‌دهیم که فتنه سال 88 از سال 68 و با پایان جنگ تحمیلی و رحلت امام خمینی(ره) کلید خورد. این مستند به بررسی این جریان در دوران موسوم به سازندگی و اصلاحات و در نهایت انتخابات سال 88 می‌پردازد و نشان می‌دهد که این فتنه، یک مقوله دنباله‌دار است.مستند «رمز عملیات» با تمرکز بر اسناد، به طرح‌های سازمان‌ها، موسسات و اتاق‌های فکر غربی و پول‌های هزینه شده توسط آنها در این فرآیند 20 ساله می‌پردازد.

دیدگاه‌ها  

0 #1 حامد ف 1393-10-14 06:35
در انتخابات 92 ما مثلت اتحاد روحانی، هاشمی،خاتمی داشتیم و از طرف دیگر در این مستند، صدا و سیما خاتمی را خائن و کودتاگر نشان میدهد.و از طرف دیگر هاشمی صدایش در می آید که صدا و سیماعامل تفرقه است.حال که صدا و سیما علیه صفرهای فتنه میگوید و صدای عدد فتنه را در آورده است و روحانی را در ایام نهم دی به نوعی منزوی کرده است پس شدیدا آفرین بر صدا و سیما!!!
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • Turokwot
  • MarciaPed
  • AndrewObent
  • Houstonfug
  • ClubberPah
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group