نرم افزار مبدل نصب نیست.

تیزر مصاحبه اختصاصی مستضعفین تی وی با حسین شهبازی، جدال خونین دو اسلام

گزارش مشکل
Loading the player...
حضرت امام در پیام به مناسبت شهادت عارف‌الحسینی (از علمای پاکستان) تصریح می‌کنند که مرز بین اسلام ناب و اسلام آمریکایی هنوز برای ملت‌های مسلمان روشن نشده و راه مبارزه با آن نیز دارای پیچیدگی‌های بسیاری است که حوزه و دانشگاه وظیفه‌ی تبیین آن را داشته‌اند اما ... شوربختانه حوزه و دانشگاه، و حتی رسانه‌ها و سازمان‌ها و نهادهای آموزشی و تبلیغاتی ما، در این باره سکوتی مرگ‌بار پیشه کرده‌اند یا به بیان نکات واضح و پیش پا افتاده اکتفا می‌کنند، انگار که نه انگار، جانشین صالح خمینی فرمود: اولین و اصلی‌ترین نقطه در مبانی امام و نظرات امام، مسئله «اسلام ناب محمدی ص» است؛ یعنی اسلام ظلم ستیز، اسلام عدالت خواه، اسلام مجاهد، اسلام طرفدار محرومان، اسلام مدافعِ حقوق پابرهنگان و رنجدیدگان و مستضعفان. درمقابل این اسلام، امام اصطلاح «اسلام آمریکایی» را در فرهنگ سیاسی ما وارد کرد. اسلام آمریکایی یعنی اسلام تشریفاتی، اسلام بی‌تفاوت در مقابل ظلم، در مقابل زیاده‌خواهی، اسلام بی‌تفاوت در مقابل دست‌اندازی به حقوق مظلومان، اسلام کمک به زورگویان، اسلام کمک به اقویا، اسلامی که با همه اینها میسازد. این اسلام را امام نامگذاری کرد: اسلام آمریکایی (رهبر معظم انقلاب) به عنوان آغاز‌ی برای راه طولانی و پرهزینه‌ی تبیین دوگانه اسلام ناب/آمریکایی، به سراغ حسین شهبازی زاده، دبیر جنبش عدالتخواه و از صحیفه‌خوانده‌های دلسوخته رفتیم و شنیدیم، آنچه باید! تیزر مصاحبه اختصاصی مستضعفین تی وی با حسین شهبازی، جدال خونین دو اسلام جدال دو اسلام,صحیفه امام,امام خمینی,حسین شهبازی,جنبش عدالتخواه,مصاحبه اختصاصی,تیزر,جدال خونین دو اسلام,اسلام آمریکایی,اسلام ناب,رساله اجتماعی
6273

نمایش ویدئو در وب سایت شما

حضرت امام در پیام به مناسبت شهادت عارف‌الحسینی (از علمای پاکستان) تصریح می‌کنند که مرز بین اسلام ناب و اسلام آمریکایی هنوز برای ملت‌های مسلمان روشن نشده و راه مبارزه با آن نیز دارای پیچیدگی‌های بسیاری است که حوزه و دانشگاه وظیفه‌ی تبیین آن را داشته‌اند اما ...
شوربختانه حوزه و دانشگاه، و حتی رسانه‌ها و سازمان‌ها و نهادهای آموزشی و تبلیغاتی ما، در این باره سکوتی مرگ‌بار پیشه کرده‌اند یا به بیان نکات واضح و پیش پا افتاده اکتفا می‌کنند، انگار که نه انگار، جانشین صالح خمینی فرمود:
اولین و اصلی‌ترین نقطه در مبانی امام و نظرات امام، مسئله «اسلام ناب محمدی ص» است؛ یعنی اسلام ظلم ستیز، اسلام عدالت خواه، اسلام مجاهد، اسلام طرفدار محرومان، اسلام مدافعِ حقوق پابرهنگان و رنجدیدگان و مستضعفان. درمقابل این اسلام، امام اصطلاح «اسلام آمریکایی» را در فرهنگ سیاسی ما وارد کرد. اسلام آمریکایی یعنی اسلام تشریفاتی، اسلام بی‌تفاوت در مقابل ظلم، در مقابل زیاده‌خواهی، اسلام بی‌تفاوت در مقابل دست‌اندازی به حقوق مظلومان، اسلام کمک به زورگویان، اسلام کمک به اقویا، اسلامی که با همه اینها میسازد. این اسلام را امام نامگذاری کرد: اسلام آمریکایی (رهبر معظم انقلاب)
به عنوان آغاز‌ی برای راه طولانی و پرهزینه‌ی تبیین دوگانه اسلام ناب/آمریکایی، به سراغ حسین شهبازی زاده، دبیر جنبش عدالتخواه و از صحیفه‌خوانده‌های دلسوخته رفتیم و شنیدیم، آنچه باید!

تیزر مصاحبه اختصاصی مستضعفین تی وی با حسین شهبازی، جدال خونین دو اسلام

پارامترهای مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • evornek
  • Lewisuhadycle
  • KeithustHat
  • Charlessjuisy
  • DanaFluop
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group