نرم افزار مبدل نصب نیست.
استاد رحیم پور ازغدی، به مناسبت شهادت امام جواد(ع)

تکلیف ما درباره استکبارستیزی و بهانه های تسلیم طلبی

گزارش مشکل
Loading the player...
استاد رحیم پور ازغدی، به مناسبت شهادت امام جواد(ع) استاد رحیم پور ازغدی، تکلیف ما درباره استکبارستیزی و بهانه های تسلیم طلبی رحیم پور,رحیم پور ازغدی,استکبارستیزی,مرگ بر استکبار,دانش آموزی,تسلیم طلبی,امام جواد,نفوذ دشمن,عدالت,مرگ بر آمریکا,حسن رحیم پور
16620

نمایش ویدئو در وب سایت شما

 تکلیف ما درباره استکبارستیزی و بهانه های تسلیم طلبی
 استاد رحیم پور ازغدی، به مناسبت شهادت امام جواد(ع)
 به گزارش روابط‌عمومی و امور بین‌الملل دفترمرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، حسن رحیم پور ازغدی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در آخرین روز از سومین اجلاس کنگره یازدهم اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان که در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد به موضوع استکبارستیزی و ضرورت مقابله با مستکبران پرداخت و تصریح کرد: موضوع استکبار ستیزی از بدیهات است، اگر کسی در بدیهات شک کند و یا دیگران را به شک بیاندازد، از تصور بدیهات عاجز است و از تصور اصل مساله محروم است.
وی تصریح کرد: موضوع حق و باطل، عدل و ظلم و جنگ فقر و غنی از جمله الفبای انسانیت است و کسی که این موضوعات را قبول نداشته باشد مشکل نظری ندارد، بلکه به خاطر طمع، منفعت، ترس و یا لجاجت است.
این استاد دانشگاه با بیان اینکه برخی در کشور این موضوع را مطرح می‌کنند که چه ضرورتی دارد ما با مستکبران مبارزه کنیم، گفت: استکبارستیزی قبل از آنکه  وظیفه اسلامی باشد، وظیفه‌ای انسانی است؛ این موضوع از زمان هابیل و قابیل بوده و تا قیامت ادامه خواهد داشت و تردید در آن تردید در الفبای انسانیت است.
رحیم‌پور ازغدی ادامه داد: برخی دیگر می‌گویند ما قدرت مبارزه با مستکبران را نداریم و نمی‌توانیم مقابله آنها بایستیم که در جواب آنها واقعه کربلا را به آنها نشان می‌دهیم که شاید در ظاهر یاران امام حسین(ع) شکست خوردند اما باطنا توانستند یزید را شکست دهند و در هر کجای جهان حتی در بین لائیک‌ها زمانی که واقعه عاشورا را برایشان تعریف می‌کنیم از یزید دفاع نمی‌کنند و شیفته امام حسین (ع) می شوند و شیعیان علوی تا کربلا را دارد ذلت معنا نخواهد داشت.
وی در خصوص بهانه تراشی کافران در مقابل مسلمانان تصریح کرد: این بهانه‌ها از صدر اسلام بوده است و دشمنان هم طبق آیات متعدد قرآن کریم از طریق توطئه، ترور، تحریم نتوانند مسلمانان را شکست دهند از راه لبخند و دوستی وارد خواهند شد.
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی ادامه داد: هدف اصلی کافران نابودی اسلام و دین مسلمانان است و آنها از طریق دستهایشان و زبانهایشان طبق آیه شریفه قرآن ضربات خود را وارد می‌کنند.
رحیم پور ازغدی با بیان اینکه ملت ایران توسط دشمنان اسلام هدفگیری شده است، تاکید کرد: برخی از تورهای مسافرتی خارج از کشور هزینه‌اش از مسافرت در داخل کشور ارزان‌تر است و به قول دوستی خارجی‌ها برای مسافرت ایرانی ها به کشورشان سوبسید می‌دهند و تمام این برنامه ریزی‌ها بخاطر فاسد کردن افکار و اخلاق عمومی است.
این استاد دانشگاه در بخشی دیگر از سخنان خود به بیان دعایی از امام جواد(ع) پرداخت و افزود: جوان ترین امام شیعیان در دعایی مبارزه با استکبار و استکبارستیزی را به زیبایی بیان می‌کند.
وی تصریح کرد: ایشان می‌فرمایند، خدایا ظلم و ستم در سرزمین متعلق به تو جاری شده است، عدل و عدالت کشته شده و باطل انتشار پیدا کرده است، با صداقت و راستگویی مبارزه می‌شود، نیکویی و خدمت و مهربانی مخفی شده است و شر و شرارت علنی شده است؛ خدایا ما را یاری کن تا بر وظایف خود عمل کنیم، منکر را خاموش کن و هر کسی را که متنفر از ظلم است را عزت ببخش.
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی ادامه داد: مبارزه با ظلم افراطی‌گری نیست و اگر این نگاه باشد امام خمینی(ره) در راس افراطیون بود؛ مبارزه با استکبار مبارزه با ترس، تهدید، تحریم و با لشکر کشی به کشورها است.
رحیم پور ازغدی در خصوص شعار مرگ بر آمریکا، اظهار داشت: این یک هیجان سیاسی نیست، بلکه ریشه در توحید دارد و مرگ بر آمریکا یعنی ذلیل شدن ظالم، مرگ بر اختلافات داخلی و مرگ بر ضایع کنندگان انسانیت.
استاد رحیم پور ازغدی، تکلیف ما درباره استکبارستیزی و بهانه های تسلیم طلبی
 
 
 
 

پارامترهای مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • Turokwot
  • MarciaPed
  • AndrewObent
  • Houstonfug
  • ClubberPah
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group