نرم افزار مبدل نصب نیست.

دسته بندی موضوعی : استکبار نظام سلطه سرمایه‌داری

موشن گرافیک

تاریخچه مذاکرات ایران و غرب

گزارش مشکل
Loading the player...
موشن گرافیک «تاریخچه مذاکرات ایران و غرب» مذاکرات ایران و غرب,تاریخچه مذاکرات,تاریخچه مذاکرات ایران و غرب,روسیه,انگلستان,آمریکا,پرتقال,الجزایر,ترکمانچایقاجار,مذاکرات هسته ای
10293

نمایش ویدئو در وب سایت شما

موشن گرافیک «تاریخچه مذاکرات ایران و غرب»

گزارش تصویری «تاریخچه مذاکرات ایران و غرب»، تولید موسسه سیمافکر و به تهیه کنندگی خانه طراحان انقلاب اسلامی به مهم ترین تعاملاتی که ایران در طی چند قرن اخیر با کشورهای غربی داشته است می پردازد.

به گزارش خبرگزاری مهر، «تحریم»، «مذاکره»، «توافقنامه»؛ اینها کلید واژه هایی است که این روزها در صدر اخبار است. از زمان قدرت گرفتن اروپا و غرب، نحوۀ تعامل با قدرت های غربی، همواره یکی از مهم ترین دغدغه های حاکمان ایران بوده، که به معاهده های بین ایران با کشورهای غربی منجر شده است.

در این گزارش تصویری تاریخی تلاش شده است تا بخشی از مهم ترین تعاملاتی که ایران در طی چند قرن اخیر با کشورهای غربی، که در مقاطع مختلف جزء قدرت های جهانی محسوب می شدند، داشته است، توصیف شود.

مذاکرات صفویه با پرتغالی ها و قاجاریه با انگلستان، مکاتبه با کنفرانس صلح ورسای و درخواست غرامت از کشورهای فاتح جنگ جهانی اول، مذاکره با انگلستان و آمریکا بر سر صنعت نفت ایران در زمان دکتر مصدق و نهایتاً مذاکره با آمریکا بر سر گروگان های لانه جاسوسی که به معاهده الجزایر منجر شد، وقایعی است که به لحاظ تاریخی در این گزارش بررسی شده و داده و ستانده های ما در طول تاریخ را زیر ذره بین برده است.

این گزارش کاری است از گروه تولید موسسه سیمافکر که تهیه کننده آن خانه طراحان انقلاب اسلامی است و از شبکه افق پخش شده است.

پارامترهای مرتبط

دیدگاه‌ها  

0 #1 مصباحی سرشت 1394-04-23 12:42
پس از36 سال مقاومت ودستیابی به اقتدار اسلامی بوسیله جانفشانی شهدا و رهنمودهای امام خمینی و رهبری امام خامنه ای ،رسیدن به نتایج بهتر از گذشته حتی با خلف وعده دشمن دور از دسترس نیست....مشکل دشمن مستکبر ومذاکره با آنان نیست بلکه مشکل دوستان وطن فروش و تحریمساز است که برای منافع شخصی وجناحی و مشکل انداختن گروه متصدی دولت نهم دشمن را برای تحریمهای جدید تحریک وراهنمایی کردند....یک روز کودتای نوژه روز دیگر کودتای قطب زاده و روز دیگر اخلال گریهای لیبرال ها به رهبری بنی صدر و.....تا احمدی نژاد را کنار رینگ فرستادند...و فتنه 88 .....همیشه پای منافع خودیها در میان است که محل طمع مستکبرین خارجی میشود .......وإلا هر گاه خودمان خوب مرزبانی کنیم دشمن امیدی به اخلال نخواهد یافت ....
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • GermanFlut
  • AntonOralt
  • Robertbleam
  • FuriousPype
  • Pinupduzo
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group