نرم افزار مبدل نصب نیست.

دسته بندی موضوعی : قیام لله

رونمایی از تقریظ امام خامنه ای بر کتاب وقتی مهتاب گم شد

واقعیتی شبیه اساطیر

گزارش مشکل
Loading the player...
کتاب «وقتی مهتاب گم شد» زندگی‌نامه جانباز70 درصد علی خوش لفظ است که به خط سردار حاج حمید حسام به رشته تحریر درآمده است.
5513

نمایش ویدئو در وب سایت شما

کتاب «وقتی مهتاب گم شد»  زندگی‌نامه جانباز70 درصد علی خوش لفظ است که به خط سردار حاج حمید حسام به رشته تحریر درآمده است.
 این کتاب دربردارنده مجموعه‌ای از خاطرات و دل گفته‌های پیشکسوت و جانباز دفاع مقدس علی خوش لفظ است. علی خوش لفظ از شهدای زنده‌ای است که  از سن 14 سالگی وارد کارزار جبهه حق علیه باطل می‌شود و تا پایان روزهای دفاع مقدس با وجود جراحت‌های بی‌شمار در جبهه‌ها حضور دارد. خوش لفظ در دفاع مقدس یازده مرتبه مجروح می‌شود و برادر وی  نیز در جنگ شهید می‌شود و اکنون وی یکی از جانبازان هشت سال دفاع مقدس است که سالهاست در بستر بیماری است.

متن تقریظ رهبر معظم انقلاب که امروز 20 بهمن 1395 رونمایی شد به شرح زیر است:
بچّه‌های همدان؛ بچّه‌های صفا و عشق و اخلاص؛ مردان بزرگ و بی‌ادّعا؛ یاران حسین (علیه‌السّلام)؛ یاوران دین خدا .. و آنگاه مادران؛ مردآفرینان شجاع و صبور .. و آنگاه فضای معنویّت و معرفت؛ دلهای روشن، همّتها و عزمهای راسخ؛ بصیرتها و دیدهای ماورائی .. اینها و بسی جویبارهای شیرین و خوشگوار دیگر از سرچشمه‌ی این روایت صادقانه و نگارش استادانه، کام دل مشتاق را غرق لذّت میکند و آتش شوق را در آن سرکش‌تر میسازد.
راوی، خود یک شهید زنده است. تنِ بشدّت آزرده‌ی او نتوانسته از سرزندگی و بیداری دل او بکاهد، و الحمدلله ربّ العالمین. نویسنده نیز خود از خیل همین دلدادگان و تجربه‌دیدگان است. بر او و بر همه‌ی آنان گوارا باد فیض رضای الهی؛ ان‌شاء‌الله. ۹۵/۱۰/۱۸
درباره‌ی نگارش این کتاب، آنچه نوشتم کم است؛ لطف این نگارش بیش از اینها است. مقدّمه‌ی کتاب یک غزل به تمام معنی است. ۹۵/۱۰/۱۸

پارامترهای مرتبط

دیدگاه‌ها  

0 #1 naam 1395-11-20 23:40
سلام.
بزرگوار این فایل مشکل داره صفحه باز نمی شه که بشه گزارش مشکل فرستاد. خودت می تونی درستش کنی یا به یه نفر دیگه باید پیغام بدم؟

http://www.mostazafin.tv/component/dima_video/article/748
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • azusyvaz
  • Thomasovpex
  • شین
  • BobbyeriDow
  • evornek
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group