نرم افزار مبدل نصب نیست.

مستند «ترور» اعترافات عناصر گروهک منافقین به جنایات دهه 60 و ترورهای کور مردم

گزارش مشکل
Loading the player...
در سال‌های ابتدایی دهه ۶۰، منافقین به دستور رجوی و دیگر سرکردگان این سازمان مضمحل شده، عملیاتی با عنوان "مهندسی" را طراحی و اجرا کردند، هدف از اجرای این عملیات وحشتناک و بی‌رحمانه، اعتراف‌گیری از هر کسی بود که گمان برده می‌شد با سپاه پاسداران و کمیته در ارتباط است، در این بین حتی افراد به ظاهر مذهبی هم از شر منافقان در امان نبودند چرا که بسیاری از قربانیان این عملیات طی آن سال‌ها، کسانی بودند که فقط چهره مذهبی داشتند. مستند "ترور" به زوایای مختلف این جنایت هولناک و ضد بشری منافقین می‌پردازد. در بخش‌های مختلف این مستند، ابتدا به برخی فعالیت‌های سازمان در دوران پیش از انقلاب اشاره می‌شود و سپس اعترافات اعضای دستگیر شده منافق پخش خواهد شد. مستند ترور,گروهک منافقین,فرقه رجوی,دهه60,کشتار مردم,عملیات مهندسی,مسعود رجوی,قربانیان ترور,حقوق بشر,مجاهدین خلق
8736

نمایش ویدئو در وب سایت شما

 

 

 

 

در سال‌های ابتدایی دهه ۶۰، منافقین به دستور رجوی و دیگر سرکردگان این سازمان مضمحل شده، عملیاتی با عنوان "مهندسی" را طراحی و اجرا کردند، هدف از اجرای این عملیات وحشتناک و بی‌رحمانه، اعتراف‌گیری از هر کسی بود که گمان برده می‌شد با سپاه پاسداران و کمیته در ارتباط است، در این بین حتی افراد به ظاهر مذهبی هم از شر منافقان در امان نبودند چرا که بسیاری از قربانیان این عملیات طی آن سال‌ها، کسانی بودند که فقط چهره مذهبی داشتند.
مستند "ترور" به زوایای مختلف این جنایت هولناک و ضد بشری منافقین می‌پردازد.
در بخش‌های مختلف این مستند، ابتدا به برخی فعالیت‌های سازمان در دوران پیش از انقلاب اشاره می‌شود و سپس اعترافات اعضای دستگیر شده منافق پخش خواهد شد.

 

 

 

 

پارامترهای مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • Turokwot
  • MarciaPed
  • AndrewObent
  • Houstonfug
  • ClubberPah
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group