نرم افزار مبدل نصب نیست.
رحیم ‌پور ازغدی:

واقعیت اعدام های سال 67

گزارش مشکل
Loading the player...
هنگامی که رحیم‌پور در حال سخنرانی در دانشکده برق دانشگاه خواجه نصیر بود، 4 نفر پلاکاردهایی را بالا گرفتند که در آن به آنچه که کشتارهای سال 67 خوانده شده بود، حمله گردیده بود. اما پاسخ‌‌هاي قاطع حسن رحيم‌پور ازغدي، پروژه اغتشاش اعضاي طيف علامه دفتر تحكيم را که این بار در لباس حامیان منافقین ظاهر شده بودند، به طور كامل ناكام گذاشت و رحیم‌پور دقایقی بعد در حالی به موضوع اصلی بحث خود یعنی "اصولگرايي اما كدام اصول؟" که به دعوت بسيج دانشجويي ایراد می‌کرد، بازگشت که پس از فریادهای روشنگرانه این استاد دانشگاه در مقام رسواسازی منافقین و حامیانشان و سکوتی سنگین، صدای تشویق و تکبیر سالن را پر کرده و پلاکارد به دست‌ها نیز ترجیح دادند، بی‌سروصدا جلسه را ترک کنند. در اواسط اين مراسم تعدادي از عناصر طيف غيرقانوني و افراطي علامه دفتر تحكيم از جمله «م.ا»، «ب.ص»، «م.ع» و «ع.پ» قصد داشتند مراسم را به اغتشاش بكشانند كه سخنان قاطع رحيم پور ازغدي اين تلاش‌ها را به طور كامل با ناكامي مواجه كرد. يكي از اغتشاش كنندگان، پلاكاردي با مضمون «كشتار 67، حقوق بشر اسلامي» در دست داشت كه رحيم‌پور پس از ديدن اين پلاكارد، خطاب به حضار گفت: آن آقاي ابلهي كه اين پلاكارد را در دست گرفته، به احتمال زياد جاهل است چرا كه نمي‌داند با اين كار خود از گروه تروريستي منافقيني حمايت مي‌كند كه از سال 61 تا 67، 15 هزار بيگناه را در خيابان‌هاي تهران و ديگر شهرها ترور مي‌كردند. اين استاد دانشگاه با بيان اينكه اين فرد، چون آن ماجراها را نمي‌داند، اين پلاكارد را بالاي دست خود گرفته‌ است، خاطر نشان كرد: مطمئن هستم خود اين فرد هم نمي‌داند كه از چه كسي حمايت مي‌كند. بلكه عده‌اي به او گفته‌اند اين پلاكارد را در اين مراسم بالا ببرد و او نيز از روي جهالت اين كار را مي‌كند. وي تاكيد كرد: اين عده‌اي كه نظم مراسم را به هم مي‌زنند، از قاتلين شهيداني مانند دستغيب، رجايي، بهشتي و مدني دفاع مي‌كنند. رحیم پور,منافقین,دانشگاه خواجه نصیرالدین,اعدامی های سال 1367,اعدام,منافقین خلق,ازغدی,منتظری
86104

نمایش ویدئو در وب سایت شما

هنگامی که رحیم‌پور در حال سخنرانی در دانشکده برق دانشگاه خواجه نصیر بود، 4 نفر پلاکاردهایی را بالا گرفتند که در آن به آنچه که کشتارهای سال 67 خوانده شده بود، حمله گردیده بود.

اما پاسخ‌‌هاي قاطع حسن رحيم‌پور ازغدي، پروژه اغتشاش اعضاي طيف علامه دفتر تحكيم را که این بار در لباس حامیان منافقین ظاهر شده بودند، به طور كامل ناكام گذاشت و رحیم‌پور دقایقی بعد در حالی به موضوع اصلی بحث خود یعنی "اصولگرايي اما كدام اصول؟" که به دعوت بسيج دانشجويي ایراد می‌کرد، بازگشت که پس از فریادهای روشنگرانه این استاد دانشگاه در مقام رسواسازی منافقین و حامیانشان و سکوتی سنگین، صدای تشویق و تکبیر سالن را پر کرده و پلاکارد به دست‌ها نیز ترجیح دادند، بی‌سروصدا جلسه را ترک کنند.

در اواسط اين مراسم تعدادي از عناصر طيف غيرقانوني و افراطي علامه دفتر تحكيم از جمله «م.ا»، «ب.ص»، «م.ع» و «ع.پ» قصد داشتند مراسم را به اغتشاش بكشانند كه سخنان قاطع رحيم پور ازغدي اين تلاش‌ها را به طور كامل با ناكامي مواجه كرد.

يكي از اغتشاش كنندگان، پلاكاردي با مضمون «كشتار 67، حقوق بشر اسلامي» در دست داشت كه رحيم‌پور پس از ديدن اين پلاكارد، خطاب به حضار گفت: آن آقاي ابلهي كه اين پلاكارد را در دست گرفته، به احتمال زياد جاهل است چرا كه نمي‌داند با اين كار خود از گروه تروريستي منافقيني حمايت مي‌كند كه از سال 61 تا 67، 15 هزار بيگناه را در خيابان‌هاي تهران و ديگر شهرها ترور مي‌كردند.

اين استاد دانشگاه با بيان اينكه اين فرد، چون آن ماجراها را نمي‌داند، اين پلاكارد را بالاي دست خود گرفته‌ است، خاطر نشان كرد: مطمئن هستم خود اين فرد هم نمي‌داند كه از چه كسي حمايت مي‌كند. بلكه عده‌اي به او گفته‌اند اين پلاكارد را در اين مراسم بالا ببرد و او نيز از روي جهالت اين كار را مي‌كند.

وي تاكيد كرد: اين عده‌اي كه نظم مراسم را به هم مي‌زنند، از قاتلين شهيداني مانند دستغيب، رجايي، بهشتي و مدني دفاع مي‌كنند.

تهيه شده در واحد مانيتورينگ مستضعفين  MOSTAZAFIN.TV

اين کليپ را ميتوانيد در 4 نسخه ببينيد و دانلود نماييد

پارامترهای مرتبط

دیدگاه‌ها  

-12 #37 مهدی rg 1395-06-28 05:55
به نقل از Guest:
کسی که تو زندانه حکم اسیر رو داره مگه نه؟ حالا صدام هم باید همه اسیرهای ایرانی رو میکشت چون به جنگ رو در رو رفته بودند، اونا که تو زندان بودنذ که نمی تونستن به گفته شما تو خیابوتا ادم بکشن و ترور کنن؟ می تونستن، به هر حال با جوابهای کلی نمیشه اعدام هزاران نفر رو توجیح کرد.

با سلام دوست عزیز
ما با صدام برای دفاع از میهنمان جنگیدیم
ما برای کشتار عراقی ها که نرفته بودیم
آنها حمله کردند ما هم دفاع میکردیم
ولی اینها در کشور وبا سرکشی از قانون کشور خون مردم بی گناه را ریخته اند
نقل قول کردن
-23 #36 Guest 1395-06-12 21:02
کسی که تو زندانه حکم اسیر رو داره مگه نه؟ حالا صدام هم باید همه اسیرهای ایرانی رو میکشت چون به جنگ رو در رو رفته بودند، اونا که تو زندان بودنذ که نمی تونستن به گفته شما تو خیابوتا ادم بکشن و ترور کنن؟ می تونستن، به هر حال با جوابهای کلی نمیشه اعدام هزاران نفر رو توجیح کرد.
نقل قول کردن
+20 #35 عباسی 1395-05-26 04:14
دوست عزیز محارب فقط به کسی نمیگن که به جنگ با خدا بلند میشه به کسی که باعث ناامنی و ایجاد رعب و وحشت بین مردم بشه هم محارب میگن... لطفا به قانون مجازات وقوانین فقهی ماده مربوط به محارب مراجعه کنید
نقل قول کردن
-5 #34 Guest 1395-05-24 05:06
به نقل از Kiarash:
به نقل از رضا88:
به نقل از مهدی_75:
آتئیست...لائیک...مارکسیست...کمونیست...چپ گرا...ملی گرا....کلا همه میشن منافق....من عاشق این اسدلال های کوبنده شما هستم.....کلی از افرادی که از این رژیم فرار کردند درمورد این اعدامی ها حرف زدند...گفتند این رژیم چیکارا کرده...آیت الله منتظری هم حرف زده....اونوقت رحیم‌پور که شرط می بندم سواد درست حسابی هم نداره میاد می بره زیر سوال...امان از اون روزی که جاهلان بشن "منابع تحقیق".....ای خدا

جناب مهدی - شما بدخرجی نکن و شرط هم نبند ملی گراهای خائن از همان قبل از انقلاب به این مردم اعتقادی نداشتند و در حالی که مردم برای رهایی از سلطه امریکا و امپریالیسم خون می دادند آنها پشت پرده با جنایتکاران زد و بند می کردند سازمانهای مدعی چپی و راستی در دفاع مقدس با خدمت به دشمنان نشان دادند که خائن به ملت و کشور چه کسانی هستند کسانی که امروز هم برای امپریالیسم جهانی نقش جاسوس را بازی می کنند امپریالیسمی که با ادعای مبارزه با آن می خواستند فداکاری دهها ساله خلق قهرمان ایران را به نام خود مصادره کنند لازم نیست اسم هم برده شود چون عملکرد همه چیز را نشان می دهد
......من با شما دوست عزیز که فرمودین همه مناقن کاملا موافقم من آخر نفهمیدم این کلمه محارب یعنی چی آدم از کجا باید بدونه طرف مخالف خداست یا می خواهد با خدا بجنگد از اونجایی که من می دونم فقط نمرود می خواست با خدا بجنگه.... بهتر نیست بجای این; کلمه مخالفم یا کلماتی نظیر را استفاده کرد. کاش این کلمه عربی از زبان پر گهر ما ایرانیان زدوده شود تا زمینه مرگ بسیاری افراد آماده نشود و ما ایرانیان با امنیت و صلح و آرامش هرچه بیشتر در کنار هم زندگی کنیم...ودر آخر صلوات برخون پاک شهیدان کشته شده در راه وطن و اسلام حقیقی

برادر بسیجی رضا وقتی اصول و مبنای فکری از کودکی کج و همراه با شستشوی مغزی در شما همراه باشد بیشتر از این نمیتوان انتظار داشت چرا صحبت از سلطه شوروی و روسیه نمیکنی؟؟؟؟؟؟؟
نقل قول کردن
+3 #33 Guest 1395-05-20 05:47
به نقل از یاتاقان:
به نقل از Guest:
به نقل از علیرضا.م:
سلام علیکم.
بنظرشماچرااعدام های67 در وکی پدیافیلتراست؟
واعجبااگرکارشان درست بوده که چرافیلتر؟!!!
واگراشتباه بوده، بازهم چرا؟!!!
واقعاًیوم القیمةومحکمه عدل الهی چه زیباوحق است؟!!!

به همان علت که فیلمهای مستهجن را سانسور میکنند.چون ممکن است روی مغز بعضی افراد چون شما تاثیر منفی بگذارد

آیا بهتر نیست به مردم راه و رسم فکر کردن یاد داده شود تا این که به جای آنها فکر شود؟!


به دلیل اینکه خیلی چیزایی که در ویکی پدیا وچود داره خلاف واقعیت و تحریف شده ست!! اصلا ویکی پدیا قابل استناد نیست!
نقل قول کردن
+2 #32 یاتاقان 1395-04-16 11:54
به نقل از Guest:
به نقل از علیرضا.م:
سلام علیکم.
بنظرشماچرااعدام های67 در وکی پدیافیلتراست؟
واعجبااگرکارشان درست بوده که چرافیلتر؟!!!
واگراشتباه بوده، بازهم چرا؟!!!
واقعاًیوم القیمةومحکمه عدل الهی چه زیباوحق است؟!!!

به همان علت که فیلمهای مستهجن را سانسور میکنند.چون ممکن است روی مغز بعضی افراد چون شما تاثیر منفی بگذارد

آیا بهتر نیست به مردم راه و رسم فکر کردن یاد داده شود تا این که به جای آنها فکر شود؟!
نقل قول کردن
+2 #31 مهدی 007 1394-08-22 13:42
مطالب جالب وخواندنی ..والبته فیلم سخنرانی رحیم پور رو تا حالا ندیدم....دخالتم تو این جریانها نمیکنم...چون هیچ سودی از این رژیم تا حالا به من وخانواده ام نرسیده...من ودادشم با وجود داشتن مدرک تحصیلی لیسانس بیکار هستیم ...ووبا هزار بدبختی ...زندگی میکنیم..این در حالیه که خیلی از این از ماه بهتران بهترین رفاه شغل .اسایش .وامکانات بیشمار دولتی در اختیار دارند ..در حالی که مدارک تحصیلی شون با پول وپارتی خریداری شده...ما که ناراحتیم...واگذار باعث وبانیش با خداوند ممنان...
نقل قول کردن
+5 #30 Kiarash 1394-06-14 14:51
من آخر نفهمیدم این کلمه محارب یعنی چی آدم از کجا باید بدونه طرف مخالف خداست یا می خواهد با خدا بجنگد از اونجایی که من می دونم فقط نمرود می خواست با خدا بجنگه.... بهتر نیست بجای این; کلمه مخالفم یا کلماتی نظیر را استفاده کرد. کاش این کلمه عربی از زبان پر گهر ما ایرانیان زدوده شود تا زمینه مرگ بسیاری افراد آماده نشود و ما ایرانیان با امنیت و صلح و آرامش هرچه بیشتر در کنار هم زندگی کنیم...ودر آخر صلوات برخون پاک شهیدان کشته شده در راه وطن و اسلام حقیقی
نقل قول کردن
+1 #29 Kiarash 1394-06-14 14:47
به نقل از رضا88:
به نقل از مهدی_75:
آتئیست...لائیک...مارکسیست...کمونیست...چپ گرا...ملی گرا....کلا همه میشن منافق....من عاشق این اسدلال های کوبنده شما هستم.....کلی از افرادی که از این رژیم فرار کردند درمورد این اعدامی ها حرف زدند...گفتند این رژیم چیکارا کرده...آیت الله منتظری هم حرف زده....اونوقت رحیم‌پور که شرط می بندم سواد درست حسابی هم نداره میاد می بره زیر سوال...امان از اون روزی که جاهلان بشن "منابع تحقیق".....ای خدا

جناب مهدی - شما بدخرجی نکن و شرط هم نبند ملی گراهای خائن از همان قبل از انقلاب به این مردم اعتقادی نداشتند و در حالی که مردم برای رهایی از سلطه امریکا و امپریالیسم خون می دادند آنها پشت پرده با جنایتکاران زد و بند می کردند سازمانهای مدعی چپی و راستی در دفاع مقدس با خدمت به دشمنان نشان دادند که خائن به ملت و کشور چه کسانی هستند کسانی که امروز هم برای امپریالیسم جهانی نقش جاسوس را بازی می کنند امپریالیسمی که با ادعای مبارزه با آن می خواستند فداکاری دهها ساله خلق قهرمان ایران را به نام خود مصادره کنند لازم نیست اسم هم برده شود چون عملکرد همه چیز را نشان می دهد
......من با شما دوست عزیز که فرمودین همه مناقن کاملا موافقم من آخر نفهمیدم این کلمه محارب یعنی چی آدم از کجا باید بدونه طرف مخالف خداست یا می خواهد با خدا بجنگد از اونجایی که من می دونم فقط نمرود می خواست با خدا بجنگه.... بهتر نیست بجای این; کلمه مخالفم یا کلماتی نظیر را استفاده کرد. کاش این کلمه عربی از زبان پر گهر ما ایرانیان زدوده شود تا زمینه مرگ بسیاری افراد آماده نشود و ما ایرانیان با امنیت و صلح و آرامش هرچه بیشتر در کنار هم زندگی کنیم...ودر آخر صلوات برخون پاک شهیدان کشته شده در راه وطن و اسلام حقیقی
نقل قول کردن
+3 #28 رضا88 1394-04-07 06:06
به نقل از Guest:
نكته اصلي در اعدامهاي 67 اين است كه:
اولا چرا كساني كه حكم قطعي زندان براي آنها صادر شده بود جزء اعدام شدگان بودند؟
دوم: در مورد بقيه افراد، اگر قاتل و تروريست بودند، چرا بدون محاكمه و فله اي اعدام شدند؟

عزیز دل برادر - کسی را که اسلحه بدست از سنگرش بیرون کشیده اند محاکمه نمی کنند ضمنا اگر به محاکمه اعتقاد دارید از 17000 شهید که حاصل مبارزات شما با امپریالیسم امریکاست چند تا را محاکمه کردید؟
رزمندگان ایرانی که از شرف و ناموس ملت دفاع می کردند با کدام محاکمه در شهرها ترور می کردند؟
کسی که ادعای رهبری خلق قهرمان را دارد باید جواب بدهد که وقتی به شرف و ناموس خلق مورد ادعایتان ارزشی جز وسیله ای برای رسیدن به قدرت قایل نیستید از کدام ارزش باقیمانده دفاع خواهید کرد؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • Anya87Et
  • BubilCar
  • KevinGen
  • Brokennatr#generick[somexrumerkey,2,5]
  • carloogbuyFluop
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group