نرم افزار مبدل نصب نیست.

تحقیر هویت ملی توسط برخی مسئولین تا تلاش برای سرکوب استقلال کشور

گزارش مشکل
Loading the player...
برخی که در کشور مسئول هستند استقلال را نفی می کنند! / عده ای از مسئولین با هواپیمایی که در روزهای اخیر فقط دو ساعت می خواست در فرودگاه ایران باشد عکس انداختند و هویت ملی را سرکوب می کنند. دکتر علی باقری کارشناس روابط بین الملل در بخشی از سخنان خود در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه2 با موضوع بررسی سیاست خارجی مجلس دهم گفت: ابزار دیپلماسی نباید موجب سلطه و نفوذ بیگانه بر کشور شود. در سیاست خارجی باید بر اساس نبودن سلطه، دخالت و نفوذ در کشورمان تنظیم شود و این به معنای نداشتن تعامل و روابط با دنیا نیست. دکتر علی باقری گفت: برخی که در کشور مسئول هستند استقلال را نفی می کنند و توسعه را در تعاملات بین المللی می دانند. وی افزود: در راهپیمایی روز 22 بهمن مردم با ماکت ماهواره برسیمرغ عکس سلفی می انداختند اما عده ای از مسئولین با هواپیمایی که در روزهای اخیر فقط دو ساعت می خواست در فرودگاه ایران باشد عکس انداختند و هویت ملی را سرکوب می کنند. باقری گفت: زمانی که به جوانان ایران میدان داده شد ظرفیت آنها بروز و ظهور کرد و موجب شد در فناوری هسته ای، نانو و دیگر فناوری ها هویت ملی ایران متبلور شود. وی افزود: اما اکنون شرایطی بوجود آمده که برخی دانشمندان هوا فضا و هسته ای کشور در حال رفتن به خارج هستند. علی باقری,باقری,دکترباقری,هویت ملی,عزت ملی,هواپیما,a350,عکس یادگاری با ایرباس,استقلال,خروج دانشمندان,دانشمندان هسته ای,هوافضا,تحقیر ملت
6996

نمایش ویدئو در وب سایت شما


برخی که در کشور مسئول هستند استقلال را نفی می کنند! /
عده ای از مسئولین با هواپیمایی که در روزهای اخیر فقط دو ساعت می خواست در فرودگاه ایران باشد عکس انداختند و هویت ملی را سرکوب می کنند.

دکتر علی باقری کارشناس روابط بین الملل در بخشی از سخنان خود در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه2 با موضوع بررسی سیاست خارجی مجلس دهم گفت: ابزار دیپلماسی نباید موجب سلطه و نفوذ بیگانه بر کشور شود. در سیاست خارجی باید بر اساس نبودن سلطه، دخالت و نفوذ در کشورمان تنظیم شود و این به معنای نداشتن تعامل و روابط با دنیا نیست.

دکتر علی باقری گفت: برخی که در کشور مسئول هستند استقلال را نفی می کنند و توسعه را در تعاملات بین المللی می دانند.
وی افزود: در راهپیمایی روز 22 بهمن مردم با ماکت ماهواره برسیمرغ عکس سلفی می انداختند اما عده ای از مسئولین با هواپیمایی که در روزهای اخیر فقط دو ساعت می خواست در فرودگاه ایران باشد عکس انداختند و هویت ملی را سرکوب می کنند.
باقری گفت: زمانی که به جوانان ایران میدان داده شد ظرفیت  آنها بروز و ظهور کرد و موجب شد در فناوری هسته ای، نانو و دیگر فناوری ها هویت ملی ایران متبلور شود.
وی افزود: اما اکنون شرایطی بوجود آمده که برخی دانشمندان هوا فضا و هسته ای کشور در حال رفتن به خارج هستند.

 

 

 

 

پارامترهای مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • Ruslanpaw
  • GermanFlut
  • AntonOralt
  • Robertbleam
  • FuriousPype
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group