نرم افزار مبدل نصب نیست.

دسته بندی موضوعی : استکبار

مستند کوتاه «نان یا هسته ای؟»

گزارش مشکل
Loading the player...
مستند کوتاه « نان یا هسته ای؟ » مستند کوتاه «نان یا هسته‌ای» ساخته «حسین مطلبی» یک دوربین مخفی است که این سوال را از رادیوی ماشین به صورت مسابقه اعلام می‌کند که «نان یا هسته‌ای؟» و واکنش مردم و جواب آنها را به تصویر کشیده است. این اثر در «مدرسه سینمایی عمار​» کار شده و بخشی از طرح دبیرخانه جشنواره مردمی عمار برای «اکران‌های هسته‌ای» است که اخیرا وحید جلیلی رئیس شورای سیاست‌گذاری این جشنواره نیز بر «ارتقای آگاهی‌عمومی از صنعت هسته‌ای» تاکید کرده بود. نان یا هسته ای,مستند کوتاه,معیشت هسته ای,جشنواره عمار,مستند هسته ای,دوربین مخفی
7481

نمایش ویدئو در وب سایت شما

 

 

 

 

مستند کوتاه « نان یا هسته ای؟ »

مستند کوتاه «نان یا هسته‌ای» ساخته «حسین مطلبی» یک دوربین مخفی است که این سوال را از رادیوی ماشین به صورت مسابقه اعلام می‌کند که «نان یا هسته‌ای؟» و واکنش مردم و جواب آنها را به تصویر کشیده است.
این اثر در «مدرسه سینمایی عمار» کار شده و بخشی از طرح دبیرخانه جشنواره مردمی عمار برای «اکران‌های هسته‌ای» است که اخیرا وحید جلیلی رئیس شورای سیاست‌گذاری این جشنواره نیز بر «ارتقای آگاهی‌عمومی از صنعت هسته‌ای» تاکید کرده بود.

 

 

 

 

پارامترهای مرتبط

دیدگاه‌ها  

+2 #3 Guest 1394-04-09 01:44
به نقل از Guest:
صداش مه نامفهومه ولي احتمالا همه ميگن اي كاش همه از زندگي ساقط بشيم ولي كشورمان هسته اي بشه! فقط سوال اينجاست كه چرا جليلي 4 ميليون راي آورد؟



احتمالا به همون دلیل که علی بعد از ثقیفه فقط چهار نفر بیشتر یار نداشت


حقانیت یک گزاره رو با تعداد رای به اون نمیسنجن
نقل قول کردن
-2 #2 Guest 1394-04-04 14:17
نان كه معلومه اگر سوال كلوخ يا هسته اي هم بود پاسخ قطعا كلوخ بود چرا كه كلوخ نه صدمه اي به كسي مي زنئ نه كاري به كسي دارد اما هسته اي!!!!!!!!! چقدر منابع ما صرفش شده! چقدر باعث بد بختي شده! چقدر فرصت ها و سرمايه ما را هدر داده!
نقل قول کردن
0 #1 Guest 1394-04-04 14:08
صداش مه نامفهومه ولي احتمالا همه ميگن اي كاش همه از زندگي ساقط بشيم ولي كشورمان هسته اي بشه! فقط سوال اينجاست كه چرا جليلي 4 ميليون راي آورد؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • Thomasovpex
  • شین
  • BobbyeriDow
  • evornek
  • Lewisuhadycle
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group