نرم افزار مبدل نصب نیست.
رئیس‌جمهور مستضعفان/ شماره 1

رئیس‌جمهور مستضعفان

گزارش مشکل
Loading the player...
رئیس‌جمهور مستضعفان / رئیس‌جمهور مستضعفان/ شماره 1
5969

نمایش ویدئو در وب سایت شما

رئیس‌جمهور مستضعفان
 در آستانه‌ی انتخابات‌های مختلف، بازار داد و فریاد زدن شعارها و آرمان‌ها داغ می‌شود، حرف‌های ضد و نقیض بسیاری در بین مردم رد و بدل می‌شود و سیاسیونی که به دنبال قدرت و شهرت و ثروت هستند به هر دری می‌زنند در این فضای شلوغ و تبلیغاتی حرف خود رو به کرسی بنشانند و لقمه را از دهان رقیب خود بقاپند، تقریبا تنها چیزی که در این فضای رسانه‌ای بدان پرداخته نمی‌شود و دچار سانسور شدید می‌شود شاخص‌ها و معیارهایی است که از طرف امامین انقلاب(امام خمینی(ره) و امام خامنه‌ای) در انتخابات گذشته و حال برای انتخاب رئیس‌جمهور مطلوب و آرمانی مطرح شده است.
 به مناسبت انتخابات ریاست جمهوری پیش رو، مستضعفین تی‌وی در نظر دارد برای پر کردن این خلأ عمیق که چندین سال است به وجود آمده و همچنان ادامه دارد، مجموعه کلیپِ «رئیس‌جمهور مستضعفان» را منتشر کند. در این مجموعه‌ی چند قسمتی کوشیده‌ شده شاخص‌ها و معیارهای رئیس جمهور مطلوب و آرمانی از نگاه امامین انقلاب با ریزبینی و دقت نظر خاصی از زیر خروارها خاک بیرون آورده شود و در قالب کلیپ منتشر شود. امیدواریم که این مجموعه گامی موثر برای تحقق عدالت و پیشرفت بیشتر در وضعیت کنونی کشور و جهان باشد.
رئیس‌جمهور مستضعفان/ شماره 1
امام خمینی(ره): «(مردم) توجه داشته باشند رئیس جمهور و وکلای مجلس از طبقه‌ای باشند؛ که محرومیت و مظلومیت مستضعفان و محرومان جامعه را لمس نموده و در فکر رفاه آنان باشند، نه از سرمایه داران و زمینخواران و صدرنشینان مرفه و غرق در لذات و شهوات که تلخی محرومیت و رنج گرسنگان و پابرهنگان را نمی‌توانند بفهمند.
و باید بدانیم که اگر رئیس جمهور و نمایندگان مجلس، شایسته و متعهد به اسلام و دلسوز برای کشور و ملت باشند، بسیاری از مشکلات پیش نمی‌آید؛ و مشکلاتی اگر باشد رفع می‌شود.»
وصیت نامه سیاسی-الهی امام خمینی، جلد ۲۱ - صفحه ۴۲۲

پارامترهای مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • DanaFluop
  • BoxerNap
  • GordonPiolo
  • dublikaty_gjOa
  • yansaNoRie
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group