نرم افزار مبدل نصب نیست.

دسته بندی موضوعی : مبانی انقلاب اسلامی

روایتی از دوران سلطنت محمدرضاشاه پهلوی آخرین پادشاه ایران

تیزر مستند در برابر طوفان

گزارش مشکل
Loading the player...
در برابر طوفان، روایتی از دوران سلطنت محمدرضاشاه پهلوی آخرین پادشاه ایران است. مستندی ده قسمتی و سرشار از تصویرهایی که تا به حال در رسانۀ ملی دیده نشده و صداهایی که از اعماق تاریخ به ما میرسد.
6931

نمایش ویدئو در وب سایت شما

مستند در برابر طوفان

 مجموعه مستند "در برابر طوفان" روایتگر تاریخ سیاسی و اجتماعی پهلوی دوم از زمان پادشاهی محمدرضا پهلوی تا انقلاب اسلامی است. در این مجموعه صداها و تصاویر دیده نشده از تاریخ معاصر کشور نمایش داده می شود. ساختار این برنامه به شکل مستند است و از تصاویر و فیلم و عکس‌های آرشیوی بسیاری در این اثر استفاده شده که به گفته تهیه کننده در صدا و سیما بی سابقه بوده است. به زودی در همین سایت قسمت های این مستند منتشر می شود...
 در این مستند، شاهد لحظه های نایابی هستیم: روزهای اشغال ایران توسط متفقین، زندگی خصوصی محمدرضا، سفرش به آمریکا و علاقه اش به هوانوردی، تولد فرزندش، دعوت محمد مصدق از مردم به رفراندوم، صدای سخنرانی امام علیه انقلاب سفید، سخنرانی خشمگین محمدرضا علیه قیام پانزده خرداد، صدارت هویدا و افزایش قیمت نفت، خریدهای نظامی، مراسم تاجگذاری، جشن‌های دوهزار و پانصدساله، ترانۀ اعتراضی فرهاد، فیلم گوزن‌های مسعود کیمیایی، تصاویر نایاب از دکتر شریعتی و شهید مطهری، سخنرانی‌های حزب رستاخیز، تصاویر قیام مردم تبریز، صداهای جلسات محرمانۀ شورای امنیت کشور در شب هفده شهریور، یا روز پیش از آمدن امام، لحظه های ورود امام به کشور به روایت تلویزیون وقت، و لحظه های پایانی نبرد نهایی در تهران، همه و همه فقط بخشی از لحظه هایی هستند که در خاطرۀ دوربین‌ها و میکروفون‌ها ثبت و ضبط شده اند و برای نسل‌های آینده باقی مانده است. زینت بخش این روایت، صدای گیرای ناصر طهماسب است که با کارگردانی مهدی نقویان همراه شده است و سعی می‌کند با دور شدن از کلیشه های رایج در ساخت مستندهای رایج مرتبط با انقلاب، لحنی متفاوت و داستانگو در پیش بگیرد. با تماشای این مجموعۀ ده قسمتی که در شبهای دهۀ فجر از شبکۀ مستند و شبکۀ اول سیما پخش می شود مخاطب می‌تواند نگاهی کلی به 37 سال سلطنت آخرین شاه ایران بیندازد. 37 سالی که به 2500 سال پادشاهی در ایران مهر پایان زد.

پارامترهای مرتبط

رویداد

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • Thomasovpex
  • شین
  • BobbyeriDow
  • evornek
  • Lewisuhadycle
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group