نرم افزار مبدل نصب نیست.
نتیجه دل بستن به تعامل با استکبار

دلهره نوازندگان کنسرت ما نمیتوانیم از نتیجه انتخابات آمریکا

گزارش مشکل
Loading the player...
7582

نمایش ویدئو در وب سایت شما

دکتر سعید جلیلی نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی در سخنرانی خود در دانشگاه رازی شیراز با بیان اینکه جمهوری اسلامی یعنی باور به ایمان توده های مردم، افزود: تجربه جمهوری اسلامی نشان داد باورهای مردم میتواند تولید قدرت کند.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: ترس دشمن از قدرت بزرگی است که بر مبنای ایمان و باور ملت ما شکل میگیرد.
جلیلی افزود: امید حاصل ایمان، قیام و عمل است نه توهم و ترس و نشستن! امید یعنی باور به توانایی های خود و تخدیر یعنی یاس از توانمندی های داخل.
دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی در ادامه با تاکید بر اینکه «ایمان» قدرتی تولید میکند که اتفاقات بیرونی نمیتواند ساختار محاسبات شما را به خطر بیاندازد، گفت: از برکات اتکا به توانمندی های داخل آن است که اتفاقات بیرونی نمیتواند ساختار محاسباتی شما را به هم بریزد.
وی ادامه داد: هر میزان که نقطه اتکای یک کشور از داخل به خارج جابجا شود به همان میزان منافع ملی به خطر خواهد افتاد.
نماینده رهبر معظم انقلاب در شورای عالی امنیت ملی تصریح کرد: خسارت بیش از آنکه در جابجا شدن آب سنگین و مواد هسته ای از داخل به خارج باشد آن است که گرانیگاه و نقطه اتکا به خود به سمت وعده های دشمن جابجا شود.
جلیلی در پایان افزود: کنسرت “ما نمیتوانیم” است که به الاغ ها دل میبندد و از فیلها نگران میشود. باید جلوی کنسرت ما نمیتوانیم را گرفت؛ چه کلینتون آن را رهبری کند چه ترامپ با ترامپتش به آن هیجان بدهد!
وی در بخش دیگری از سخنانش و در پاسخ به سوالات دانشجویان گفت: اگر اجازه ندادن به دیکته گفتن دشمنان به معنای انشا خواندن است ما در مذاکرات انشا می خواندیم!
جلیلی ادامه داد: نمیتوان تمام تخم مرغها را در سبد جلب اعتماد دشمن گذاشت به این امید که با گلابی های رسیده بازگردد!
نماینده رهبر معظم انقلاب در شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه از بافتن سبد اعتماد به دشمن هیچ چیز یافت نخواهد شد، تصریح کرد: دیپلماسی و سیاست خارجی باید متکی بر همین توانمندی های داخلی باشد نه باتلاق اعتماد دشمن.

پارامترهای مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • DanaFluop
  • BoxerNap
  • GordonPiolo
  • dublikaty_gjOa
  • yansaNoRie
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group