نرم افزار مبدل نصب نیست.
سالروز شهادت سید عباس موسوی دبیرکل سابق حزب الله

نبرد نهایی

گزارش مشکل
Loading the player...
این ویدئو با استفاده از سخنرانی های سید عباس موسوی و سید حسن نصرالله به معرفی شخصیت سید عباس موسوی دبیرکل سابق حزب الله لبنان و آرمان های حزب الله می پردازد.
6799

نمایش ویدئو در وب سایت شما

اولین دبیر کل
عالم مجاهد حجت‏ الاسلام و المسلمين سيد عباس موسوي بنيان‏گذار جنبش حزب اللَّه لبنان، در سال 1952م در شهرك نبي‏شيت از توابع بعلبك لبنان به دنيا آمد. وي در 15 سالگي براي ادامه تحصيلات به حوزه علميه نجف رفت و از محضر آيت‏اللَّه سيد ابوالقاسم خويي و شهيد سيدمحمدباقر صدر استفاده نمود. شهيد موسوي هم‏زمان با پيروزي انقلاب اسلامي، راهي لبنان گرديد و حوزه علميه بعلبك را تأسيس نمود. وي ازآن پس، آن‏چه آموخته بود به مرحله عمل درآورد و تمام توان خود را براي پياده كردن افكار انقلابي رهبر كبير انقلاب اسلامي ايران حضرت امام خميني)ره( در جامعه لبنان به كار گرفت. شهيد سيد عباس موسوي هم‏زمان در صف مقدم جهاد عليه رژيم صهيونيستي قرار گرفت و با هم‏فكري جمعي از علما و تعدادي از شاگردانش، جنبش انقلابي حزب‏اللَّه لبنان را تأسيس كرد. فكر روشن، ديدگاه‏هاي انقلابي، روحيه سرشار از صفا و اخلاص و برخوردهاي واقع بينانه و غيرتصنّعي از خصوصيات بارز سيدعباس موسوي بود كه اقشار مختلف مردم به ويژه جوانان را شيفته او مي‏ساخت. او شب و روز در راه ترويج اسلام و خدمت به مردم و پيشبرد جهاد عليه دشمنان اسلام به خصوص صهيونيست‏ها تلاش مي‏كرد. هم‏چنين در طول فعاليت در سمت دبيركلي حزب اللَّه لبنان، ضربات سهمگيني بر رژيم نژاد پرست اسرائيل فرود آورد و زخم‏هايي كاري بر آن دولت غاصب وارد كرد. شهيد سيدعباس موسوي، دبير كل حزب‏اللَّه لبنان سرانجام در 16 فوريه 1992م در حالي كه از مراسم بزرگ‏داشت شيخ راغب حرب كه او نيز هشت سال پيش از آن توسط صهيونيست‏ها به شهادت رسيده بود، بازمي‏گشت، مورد يورش هوايي مزدوران اسرائيلي در جنوب لبنان قرار گرفت و به شهادت رسيد. در اين عمليات ناجوانمردانه همسر و فرزند كوچك وي نيز به شهادت نايل آمدند.

 این ویدئو با استفاده از سخنرانی های سید عباس موسوی و سید حسن نصرالله به معرفی شخصیت سید عباس موسوی دبیرکل سابق حزب الله لبنان و آرمان های حزب الله می پردازد.

پارامترهای مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • Ruslanpaw
  • GermanFlut
  • AntonOralt
  • Robertbleam
  • FuriousPype
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group