نرم افزار مبدل نصب نیست.
سخنرانی استاد حسن عباسی در مسجد توحید بوشهر

تلاش جریان لیبرال برای انقلاب زدایی از کشور

گزارش مشکل
Loading the player...
تبیین دوگانه غیرت-دیاثت در زمینه های اقتصادی و سیاسی و فرهنگی / جناح‌ها یا انقلابی‌اند یا لیبرالی/ سیاست «درهای باز چین و تایلند» در کشور کلید خورده است/ مقاومت یمن نشانه تکثیر انقلاب اسلامی است سخنرانی استاد حسن عباسی در مسجد توحید بوشهر ۱۲مهر ۹۵
12485

نمایش ویدئو در وب سایت شما

استاد حسن عباسی شامگاه دوشنبه – ۱۲ مهر ۹۵ – در گردهمایی بزرگ همیاران انقلاب اسلامی در مسجد توحید شهر بوشهر با تسلیت ایام ماه محرم اظهار داشت: امام حسین (ع) درس عزت و آزادگی برای ما به ارمغان گذاشت و مسئله عزت مسئله کوچکی نیست و بسیار با اهمیت است.

وی با بیان اینکه آن کس که نفوذ می‌پذیرد ذلیل و آن کس که نفوذناپذیر است عزیز است، افزود: درس امام حسین برای ما تبیین حریم‌های مختلف و مرزگذاری برای حریم‌ها بود.

عباسی با بیان اینکه نقطه مقابل غیریت، دیاثت است، گفت:  دیاثت مربوط به کسانی است که حریم‌ها را قائل نیستند اما برای انسان‌های با غیرت تکان‌ دهنده است، وقتی در سطح اجتماعی و سیاسی قرار می‌گیریم غیریت فرهنگی نقطه مقابل آن دیاثت فرهنگی و غیریت اقتصادی نقطه مقابل آن دیاثت اقتصادی است.

این تحلیلگر سیاسی اظهار داشت: در مقابل غیریت نظامی که بزرگانی همچون رئیسعلی دلواری و شهید مهدوی در آن می‌گنجند، دیاثت نظامی داریم اما درد ما غیریت سیاسی، فرهنگی، اقتصادی به نسبت دیاثت است. وقتی امروز مفهوم دیاثت را در سیاست خارجی نظام معین می‌کنند مسئله مهمی است چون عزت و ذلتی که امام حسین با خون خودش برای ما به ارمغان گذاشت امروز عزت و ذلت را با غیرت و دیاثت می‌فهمیم.

وی  ادامه داد: اکنون برخی بیگانه‌پذیری و نفی حرم و حریم‌ها در حوزه‌های مختلف دارد آغاز می‌شود و رگ غیرت برخی را با زدودن دیاثت باید جستجو کرد. درس عزت و غیرت برای جوان با عزت باید در مقابل دیاثت مطرح شود تا بدانند که عزیز غیور است و ذلیل از دیاثت.

عباسی تأکید کرد: مرزبانان فرهنگی و سیاسی کشور رخنه‌پذیرند و مثل پاسداران سرزمین نیستند و این درد ماست، تعمق و تفکر در عاشورا این درس را به ما می‌دهد که حاضر باشیم هزینه بدهیم تا عزت روی پا بماند.

وی گفت: هیچ دوره‌ای از دوران انبیا نبوده که حکومتشان ۳۹ سال دوام بیاورد، این دوره‌ای که ما در آن زندگی می‌کنیم یک دوره استثنایی است چرا که انسان‌هایی با نام خدا، انبیا و قرآن توانستند تلاش کنند تا جامعه دینی روی پا بایستد. هیچ پیامبری چنین مردمی نداشته و باید قدر این دوران را بدانیم، در سوریه فرزندان روح الله ۶۵ ماه است مقابل جهان ایستاده‌اند، یمن ۱۹ ماه بدون دولت در مقابل ائتلاف عربستان و ۱۵ کشور دیگر ایستادگی کرده و این موارد نشان می‌دهد که انقلاب اسلامی ایران تکثیر شده است.

عباسی اضافه کرد: در یمن شیخ عیسی قاسم روحانی شیعه در مقابل آل‌خلیفه مبارزه می‌کند، در نیجریه شیخ زکزاکی با ایستادگی خود میلیون‌ها نفر را شیعه کرده و اکنون در زندان است و این هم نشان از تکثیر انقلاب اسلامی است.

وی افزود: با وجود این مثال‌ها اما انقلاب اسلامی در درون خود با اما و اگر روبه‌روست، جوان افغانستانی در سوریه حماسه می‌آفریند و فرهنگ آینده تفکر افغانستان را همین تفکر شکل خواهد داد و این یعنی انقلاب اسلامی ایران تکثیر شده است.

عباسی گفت:  انقلابیون وقتی دور هم جمع می‌شوند حواسشان باشد، در صدر اسلام آنچنان مسیر حکومت اسلامی منحرف شد که امام حسین را شهید کردند و ۱۰ امام هم یا شهید شده یا مسموم شدند.

این تحلیلگر سیاسی بیان کرد: وقتی امام انقلاب کرد پشت سر ایشان حرکت ۵۹ زعیم دیگر بود که حرکت انبیا محسوب می‌شد، ولایت فقیه در ۱۵ خرداد ۴۲ شکل نگرفت ولایت فقیه خط به خط و مسیر مهدویت و ولایت است.

وی اظهار داشت: امروز هم نهضت امام خامنه‌ای در عرصه‌های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، علمی هم به صورت آشکار و هم پنهان وجود دارد اما مسئله مهم در این نهضت تمدن نوین اسلامی است و مقدمات ظهور امام زمان هم زمانی است که بتوانیم تمدن نوین اسلامی را شکل دهیم.

عباسی با اشاره به مفهوم انقلابی بودن گفت: انقلابی بودن تعریف دارد، امروز در کشور جناح چپ و راست، اصلاح طلب و اصولگرا اصالت ندارند امروز جناح‌ها دو دسته شدند یا انقلابی‌اند یا لیبرالی.

وی افزود: به عقیده برخی اگر قرار شده انقلاب اسلامی نباشیم و فقط جمهوری اسلامی باشیم یعنی رهبر انقلابی نمی‌خواهیم و فقط رئیس جمهور کافی است، به عقیده همین افراد اگر انقلاب اسلامی نمی‌خواهیم یعنی اینکه به سپاه نیاز نداریم و همین ارتش کافی است، در قوه قضائیه دادگاه انقلاب نیازی نیست و دادسرا کافی است.

عباسی ادامه داد: این ادعاها با ۴ تا ۵ اصل قانون اساسی در تعارض است و اینگونه ادبیات ضد قانون اساسی را از سوی برخی افراد در کشور مشاهده می‌کنیم. اصل جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی توسط برخی در درون نظام بی‌ سروصدا در حال برچیده شدن است.

این تحلیلگر سیاسی با اشاره به دوران دولت اصلاحات گفت: در آن زمان می‌خواستند اصلاحات شوروی را در کشور پیاده کنند اما شوری از هم پاشید و این مدل در سال ۸۰ با عنوان طرح شوروی سازی انقلاب شکست خورد.

عباسی ادامه داد: در سال ۸۰ همچنین پروژه اصلاحات چینی شروع شد این پروژه تا سال ۸۳ ادامه داشت و برنامه این بود که این پروژه در سال ۸۴ با روی کار آمدن دولت جدید عملیاتی شود اما در این دوره هم موفق نشدند آن را پیاده کنند.

وی افزود: در سال ۹۲ سیاست درهای باز مدل چین در کشور شروع شد و رهبر معظم انقلاب این خطر را متوجه شدند و فرمودند دشمن با سیرت جمهوری اسلامی مشکل دارد و دشمن می‌خواهد پوسته جمهوری اسلامی را حفظ کند اما محتوا را تغییر دهد.

رئیس مرکز بررسی های دکترینال اظهار داشت: در راستای مدل چینی اصلاحات، از هر آنچه رنگ و بوی انقلابی داشت می‌خواستند انقلابی‌زدایی کنند.

عباسی تصریح کرد: وقتی رهبری می‌فرماید من انقلابی‎ام، یعنی انقلابی بودن تمام نشده است، اکنون هم با تلاش برای زدن نهادهای مهم انقلاب همچون سپاه به دنبال این هستند که عنوان کنند تفکر لیبرالی حاکم باشد.

وی بیان داشت: اما پس از اینکه سیاست درهای باز چینی هم عملی نشد سیاست درهای باز تایلند را در نظر گرفتند، عنوان شده در شهریور امسال ۷۰ هتل در کشور احداث می‌شود و این رقم به ۴۰۰ هتل هم می‌رسد تا در کنار ورود گردشگران خارجی به کشور بی‌حجابی و… هم رواج یابد.

عباسی اظهار داشت: در این راستا عنوان می‌کنند گردشگر باید جایی برود که تحمل فرهنگی آنجا بالا باشد، سیاست درهای باز تایلندی یعنی از عزت و شرف، ناموس و قانون بگذریم تا هرزگی ایجاد شود.

رئیس مرکز بررسی های دکترینال گفت: مشکلات معیشتی، فساد اداری، مشکلات اقتصادی کشور و … ربطی به اسلام ندارد هرجا دچار مشکل شدیم مربوط به لیبرالیسم بوده که برخی به اسم اسلام آن را پیاده می‌کنند و اما هرجا پیشرفتی حاصل شده ناشی از تفکر اسلامی بوده است.

منبع متن: خبرگزاری دانشجو

دیدگاه‌ها  

0 #1 عموبهروز 1395-07-22 17:56
سلام.سایت قبلی تون هم زیبا بود اما به هر روی تغییر خوبه .اما چرا لینک های دانلود مشکل دارن?اگه مثل همون سایت قبلی لینک ها رو به چند کیفیت و امکان دانلود با دانلود منیجر قرار بدین ممنون میشم.یا علی... .


پاسخ مدیر:

با سلام و احترام.
مشکل دانلود بخاطر ایرادات قالب جدید پیش اومده که ان شاءالله برطرف میشه.
ممنون از صبر و توجه شما.
موفق باشید
یاعلی
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • DanaFluop
  • BoxerNap
  • GordonPiolo
  • dublikaty_gjOa
  • yansaNoRie
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group