نرم افزار مبدل نصب نیست.

حجت الاسلام عالمی: مرد و زن مومنه‌اند که برای ازدواج بیشترین تناسب را با هم دارند

گزارش مشکل
Loading the player...
حجه الاسلام جسین عالمی، برخلاف اغلبِ متخصصین مشاوره ازدواج، آنچه به عنوان کفویت یا تناسب برای انتخاب همسر توصیه می شود را از اساس، نادرست و بی خاصیت، بلکه حتی دست و پا گیر می داند. وی معتقد است که سیره پیامبر(صلی الله) و ائمه معصومین (علیهم السلام) به ما می گوید، یگانه ملاکِ انتخابِ همسر (فارغ از تناسب اقتصادی و اجتماعی و ...)، ایمانِ فرد است و مهمترین دلیل افزایش آمار طلاق هم، بی توجهی به همین ملاک، هنگامِ انتخاب است. میهمانِ دفترِ تازه تاسیسِ مولفِ کتاب دو جلدی «جوشکاری» شدیم تا حرف‌های کمتر شنیده شده ی ایشان در این باره را به سمع و نظر شما برسانیم. مهمترین بخش های این گفتگو را میتوانید در ویدئوی پیشِ رو، مشاهده کنید. ازدواج,طلاق,کفویت,هم کفو,مشاوره ازدواج,حسین عالمی,جوشکاری,مصاحبه,روانشناسی,اختصاصی,ملاک ایمان,ملاک ازدواج
8376

نمایش ویدئو در وب سایت شما

بی توجهی به یگانه کُفویَتِ واقعی در ازدواج، عاملِ افزایش نرخِ طلاق

حجه الاسلام حسین عالمی، برخلاف اغلبِ متخصصین مشاوره ازدواج، آنچه به عنوان کفویت یا تناسب برای انتخاب همسر توصیه می شود را از اساس، نادرست و بی خاصیت، بلکه حتی دست و پا گیر می داند.
وی معتقد است که سیره پیامبر(صلی الله) و ائمه معصومین (علیهم السلام) به ما می گوید، یگانه ملاکِ انتخابِ همسر (فارغ از تناسب اقتصادی و اجتماعی و ...)، ایمانِ فرد است و مهمترین دلیل افزایش آمار طلاق هم، بی توجهی به همین ملاک، هنگامِ انتخاب است.
میهمانِ دفترِ تازه تاسیسِ مولفِ کتاب دو جلدی «جوشکاری» شدیم تا حرف‌های کمتر شنیده شده ی ایشان در این باره را به سمع و نظر شما برسانیم.
مهمترین بخش های این گفتگو را میتوانید در ویدئوی پیشِ رو، مشاهده کنید.

پارامترهای مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • DanaFluop
  • BoxerNap
  • GordonPiolo
  • dublikaty_gjOa
  • yansaNoRie
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group