نرم افزار مبدل نصب نیست.
نوستالژی ایام عدالتخواهی دانشجویان

نگاشت، روایت کارتن خوابی دانشجویان، آذر83

گزارش مشکل
Loading the player...
11159

نمایش ویدئو در وب سایت شما

در دهه 80 شمسی و پس از اینکه چند کارتن خواب در تهران بر اثر سرمای هوا جان باختند، جنبش عدالت خواه دانشجویی ایران حول این موضوع شکل گرفت و سعی کرد اعتراض خود به این وضعیت را به گوش مسئولان ذیربط برساند.
در حقیقت جنبش عدالت ‌خواه دانشجویی، از اتحادیه‌ های دانشجویی ایران محسوب می شود که دارای رویکردی عدالت‌ خواهانه، منتقد و مطالبه‌ گر نسبت به مسئولان و نهادهاست.
نکته حائز اهمیت انکه این جریان، یک جریان فراجناحی است و به تقسیم ‌بندی‌ های سیاسی و جناحی کشور اعتقادی ندارد؛ رفع مشکلات اجتماعی و کارآمدی نظام اسلامی از اهداف این جنبش به شمار می رود؛ جنبش عدالت‌ خواه در موضوعات مختلف سیاسی، اجتماعی و بین ‌المللی دارای فعالیت است و زدودن فقر، دفاع از مستضعفین و اقشار ضعیف، رفع معضلات اجتماعی، ریشه کنی فسادهای اداری و اقتصادی در ارکان حکومتی، حمایت از حرکت ‌های ضد امپریالیستی و دفاع از نهضت‌ های آزادی‌ بخش و مسائل و برنامه ‌های اقتصادی را از جمله مواردی می داند باید برای آنها تلاش کند.
جرقه تشکیل این جنبش هم همانطور که ذکر آن رفت مرگ ده ها کارتن خواب طی سرمای سال 83 بود؛ این مطالبه با تحصن دانشجویان در شهرداری، کمیته امداد، استانداری و ... به مدت پنج شب شروع و در نهایت منجر به اثر شد.
در این کلیپ ماجرای تحصن دانشجویان درباره مرگ کارتن خواب ها روایت شده است.

پارامترهای مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • GloriaHef
  • azusyvaz
  • Thomasovpex
  • شین
  • BobbyeriDow
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group