نرم افزار مبدل نصب نیست.

استاد علیرضا پناهیان، رحلت جانسوز حضرت زینب(س)

گزارش مشکل
Loading the player...
سخنان استاد پناهیان به مناسبت رحلت جانسوز حضرت زینب سلام الله علیها یا فاطمه چه افتخار با عظمتی داری شما امام زمانت را از مرگ نجات دادی. صدا زد سلمان مگر نمی‌بینی علی را دارند می‌کُشند! من از مسجد نمی‌روم تا علی رها نشود! آفرین بر فاطمۀ زهرا. ولی بیا ببین چه دختری تربیت کردی. چندبار چند امام زمانش را از مرگ نجات داد زینب؟ هم حسین را بالای سر علی‌اکبر نجات داد! معلوم نبود زینب نمی‌رسید حسین چه می‌شد وقتی صورت روی صورت علی‌اکبر گذاشت که دیگر برنداشت. داد بزنید این را بهتان می‌گویم، این اولین‌بار بود زینب می‌آمد بین نامحرم‌ها! آنجا اولین‌بار نوشته، می‌گفتند این خانم کیست؟ به هم می‌گفتند دختر علی است! الهی فدای قد و بالای زینب، که نمی‌گذاشت کسی زینبش را ببیند. نزدیک قبر پیغمبر که می‌شد دوان‌دوان می‌رفت شمع را خاموش می‌کرد. بابا چرا شمع را خاموش می‌کنی؟ می‌فرمود نمی‌خواهم کسی قد و بالای زینبم را ببیند! زینب تماشایی شده یا علی! حضرت زینب,رحلت,وفات حضرت زینب,علیرضا پناهیان,پناهیان,استاد پناهیان
7098

نمایش ویدئو در وب سایت شما

سخنان استاد پناهیان به مناسبت رحلت جانسوز حضرت زینب سلام الله علیها

یا فاطمه چه افتخار با عظمتی داری شما امام زمانت را از مرگ نجات دادی. صدا زد سلمان مگر نمی‌بینی علی را دارند می‌کُشند! من از مسجد نمی‌روم تا علی رها نشود! آفرین بر فاطمۀ زهرا. ولی بیا ببین چه دختری تربیت کردی. چندبار چند امام زمانش را از مرگ نجات داد زینب؟ هم حسین را بالای سر علی‌اکبر نجات داد! معلوم نبود زینب نمی‌رسید حسین چه می‌شد وقتی صورت روی صورت علی‌اکبر گذاشت که دیگر برنداشت.

داد بزنید این را بهتان می‌گویم، این اولین‌بار بود زینب می‌آمد بین نامحرم‌ها! آنجا اولین‌بار نوشته، می‌گفتند این خانم کیست؟ به هم می‌گفتند دختر علی است! الهی فدای قد و بالای زینب، که نمی‌گذاشت کسی زینبش را ببیند.

نزدیک قبر پیغمبر که می‌شد دوان‌دوان می‌رفت شمع را خاموش می‌کرد. بابا چرا شمع را خاموش می‌کنی؟ می‌فرمود نمی‌خواهم کسی قد و بالای زینبم را ببیند! زینب تماشایی شده یا علی!

پارامترهای مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • GermanFlut
  • AntonOralt
  • Robertbleam
  • FuriousPype
  • Pinupduzo
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group