نرم افزار مبدل نصب نیست.

تذکر حمید رسایی درباره ی سخنان توهین آمیز هاشمی به شورای نگهبان

گزارش مشکل
Loading the player...
حمید رسایی نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در سایت خود نوشت: آقای ابوترابی امروز به عنوان رییس جلسه هیچ اشاره ای به اهانت های دیروز هاشمی نسبت به شورای نگهبان نکرد. امروز بررسی چند طرح که از شورای نگهبان برگشته بود در دستور کار مجلس قرار داشت. از ساعت 9:30 اسم من به عنوان نفر اول تذکر قرار داشت اما آقاي ابوترابی اجازه صحبت نداد تا جلسه را به آقای لاریجانی واگذار کرد. نهایتا بعد از اصرار در دقایق پایانی جلسه تذکر زیر را دادم. جالب اینجاست بعد از این تذکر هم لاریجانی حاضر نشد درباره توهین به شورای نگهبان حرفی بزند! بعد از این تذکر وقتی جلسه تمام شد به آقای لاریجانی گفتم: از عجایب روزگار این است که یک ردصلاحیت شده از شورای نگهبان حمایت می کند ولی کسی که رییس مجلس است و تایید صلاحیت شده، سکوت می کند! پ ن: هنوز نتیجه قطعی بررسی اعتراض ها در مورد مجلس و خبرگان اعلام نشده، هر چند غیررسمی مطالبی به افراد مختلف گفته شده است. در تذکری شفاهی مطرح شد: هاشمی رفسنجانی التزام عملی به ولایت فقیه و قانون اساسی ندارد! نماینده تهران در مجلس نسبت به اظهارات روز گذشته هاشمی ‌رفسنجانی درباره شورای نگهبان در صحن علنی مجلس انتقاد کرد. به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (سه‌شنبه) پارلمان در تذکری شفاهی نسبت به اظهارنظر عده‌ای درباره شورای نگهبان و تخطئه این شورا اظهار داشت: امروز چند مصوبه درباره ایرادات شورای نگهبان در زمینه چند طرح و لایحه داشتیم که برای تأمین نظر آن شورا، این ایرادات را برطرف کردیم. وی افزود: سؤال من این است وقتی روز گذشته در تریبون‌های رسمی این کشور صلاحیت شورای نگهبان زیرسؤال رفت چرا کسی که صبح رئیس جلسه علنی مجلس بود حتی یک کلمه در مورد این موضوع صحبت نکرد و از شورای نگهبان دفاع نکرد؟! رسایی,حمید رسایی,شورای نگهبان,هاشمی,هاشمی رفسنجانی,رفسنجانی,توهین,ردصلاحیت,مجلس,ابوترابی,لاریجانی
12421

نمایش ویدئو در وب سایت شما

 

 

 

 

حمید رسایی نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در سایت خود نوشت:
آقای ابوترابی امروز به عنوان رییس جلسه هیچ اشاره ای به اهانت های دیروز هاشمی نسبت به شورای نگهبان نکرد. امروز بررسی چند طرح که از شورای نگهبان برگشته بود در دستور کار مجلس قرار داشت. از ساعت 9:30 اسم من به عنوان نفر اول تذکر قرار داشت اما آقاي ابوترابی اجازه صحبت نداد تا جلسه را به آقای لاریجانی واگذار کرد. نهایتا بعد از اصرار در دقایق پایانی جلسه تذکر زیر را دادم. جالب اینجاست بعد از این تذکر هم لاریجانی حاضر نشد درباره توهین به شورای نگهبان حرفی بزند! بعد از این تذکر وقتی جلسه تمام شد به آقای لاریجانی گفتم: از عجایب روزگار این است که یک ردصلاحیت شده از شورای نگهبان حمایت می کند ولی کسی که رییس مجلس است و تایید صلاحیت شده، سکوت می کند!
پ ن: هنوز نتیجه قطعی بررسی اعتراض ها در مورد مجلس و خبرگان اعلام نشده، هر چند غیررسمی مطالبی به افراد مختلف گفته شده است.
 
در تذکری شفاهی مطرح شد: هاشمی رفسنجانی التزام عملی به ولایت فقیه و قانون اساسی ندارد!
نماینده تهران در مجلس نسبت به اظهارات روز گذشته هاشمی ‌رفسنجانی درباره شورای نگهبان در صحن علنی مجلس انتقاد کرد.
 به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (سه‌شنبه) پارلمان در تذکری شفاهی نسبت به اظهارنظر عده‌ای درباره شورای نگهبان و تخطئه این شورا اظهار داشت: امروز چند مصوبه درباره ایرادات شورای نگهبان در زمینه چند طرح و لایحه داشتیم که برای تأمین نظر آن شورا، این ایرادات را برطرف کردیم.
 وی افزود: سؤال من این است وقتی روز گذشته در تریبون‌های رسمی این کشور صلاحیت شورای نگهبان زیرسؤال رفت چرا کسی که صبح رئیس جلسه علنی مجلس بود حتی یک کلمه در مورد این موضوع صحبت نکرد و از شورای نگهبان دفاع نکرد؟!

 

 

 

 

پارامترهای مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • شین
  • BobbyeriDow
  • evornek
  • Lewisuhadycle
  • KeithustHat
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group