نرم افزار مبدل نصب نیست.

مستند «ملازمان حرم» قسمت اول، شهید هادی باغبانی

گزارش مشکل
Loading the player...
با ظهور گروه های تکفیری و سلفی به سوریه و در خطر افتادن حرم حضرت زینب(س)، شیفتگان و دلباختگان اهل بیت(ع) وظیفه خود دانستند که به دفاع از حرم زینبی برخیزند و بسیاری هم بر سر این عشق و ارادت، جان خود را فدا کردند. برخی از این افراد نیز مستندسازانی بوده اند که برای به تصویر کشیدن این دلدادگی، راهی سوریه شدند و در بحبوحه درگیری ها، به شهادت رسیدند. مستند «ملازمان حرم» به گفت وگو با همسران شهدای مدافع حرم اهل بیت(ع) اختصاص دارد؛ دکتر پیرانی همسر شهید رضایی نژاد اجرای این گفت وگوها را بر عهده دارد و در هر قسمت به سراغ همسر یکی از شهدا می رود. در نخستین قسمت، همسر شهید هادی باغبانی مستندساز ایرانی به بیان خاطراتی از زندگی مشترک با او می پردازد. مجری این مستند همسر شهید داریوش رضایی نژاد است. هادی باغبانی خبرنگار، کارگردان و مستندساز ایرانی بود که از آغاز جنگ های سوریه به همراه گروه مستندسازان برای تصویربرداری از حوادث و وقایع جنگ به این کشور رفت و در درگیری های مناطق حاشیه ای دمشق توسط تروریست های تکفیری جبهه النصره به شهادت رسید. سید هاشم موسوی تهیه کنندگی این مجموعه را بر عهده دارد. مستند «ملازمان حرم» قسمت اول، شهید هادی باغبانی ملازمان حرم,مدافعان حرم,مدافع حرم,شهید,هادی باغبانی,مستند,باغبانی,قسمت اول,حضرت زینب,سوریه,تکفیری
8552

نمایش ویدئو در وب سایت شما

 

با ظهور گروه های تکفیری و سلفی به سوریه و در خطر افتادن حرم حضرت زینب(س)، شیفتگان و دلباختگان اهل بیت(ع) وظیفه خود دانستند که به دفاع از حرم زینبی برخیزند و بسیاری هم بر سر این عشق و ارادت، جان خود را فدا کردند.
برخی از این افراد نیز مستندسازانی بوده اند که برای به تصویر کشیدن این دلدادگی، راهی سوریه شدند و در بحبوحه درگیری ها، به شهادت رسیدند.
مستند «ملازمان حرم» به گفت وگو با همسران شهدای مدافع حرم اهل بیت(ع) اختصاص دارد؛ دکتر پیرانی همسر شهید رضایی نژاد اجرای این گفت وگوها را بر عهده دارد و در هر قسمت به سراغ همسر یکی از شهدا می رود.
در نخستین قسمت، همسر شهید هادی باغبانی مستندساز ایرانی به بیان خاطراتی از زندگی مشترک با او می پردازد.

مجری این مستند همسر شهید داریوش رضایی نژاد است.
هادی باغبانی خبرنگار، کارگردان و مستندساز ایرانی بود که از آغاز جنگ های سوریه به همراه گروه مستندسازان برای تصویربرداری از حوادث و وقایع جنگ به این کشور رفت و در درگیری های مناطق حاشیه ای دمشق توسط تروریست های تکفیری جبهه النصره به شهادت رسید.
سید هاشم موسوی تهیه کنندگی این مجموعه را بر عهده دارد.

مستند «ملازمان حرم» قسمت اول، شهید هادی باغبانی

پارامترهای مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • Thomasovpex
  • شین
  • BobbyeriDow
  • evornek
  • Lewisuhadycle
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group