نرم افزار مبدل نصب نیست.

رفت و آمد شرکتهای تجاری خارجی برای چیست، سرمایه گذاری یا سرمایه برداری؟!

گزارش مشکل
Loading the player...
گفتگوی اختصاصی هفته نامه رمزعبور آقای مهدی صفری معاون سابق وزارت امور خارجه درباره اقتصاد و روابط اقتصادی پسابرجام که با همکاری تیم مستضعفین تی وی بخشهایی از آن بصورت کلیپ های مجزا به همراهان عزیز تقدیم میگردد. آیا شرکت های تجاری و کشورهای غربی برای سرمایه گذاری به ایران میآیند یا ماجرا چیز دیگریست؟! گفتگوی اختصاصی هفته نامه رمزعبور آقای مهدی صفری معاون سابق وزارت امور خارجه درباره اقتصاد و روابط اقتصادی پسابرجام که با همکاری تیم مستضعفین تی وی بخشهایی از آن بصورت کلیپ های مجزا به همراهان عزیز تقدیم میگردد.
9584

نمایش ویدئو در وب سایت شما

آمریکایی‌ها، شوروی را بوسیله عوامل داخلی‌‌ همان کشور از داخل پوساندند و از بین بردند. عوامل داخلی که همه فارغ التحصیلان خارج از کشور از جمله نیویورک بودند. یلتسین (رئیس جمهور روسیه طی سال های ۱۹۹۱-۱۹۹۹) گفته است زمانی که خواستم دولت را تشکیل بدهم بوش پدر با من تماس گرفت و از من خواهش کرد که این سه نفر را در دولت قرار دهم:

گایدار، معاون رئیس جمهورتمام مسائل اجتماعی و کارهای فرهنگی از جمله بی‌بند و باری و تبلیغ حزب‌های غرب را توسط رسانه‌ها کنترل می‌کرد.

چووایوس در بخش خصوصی سازی قرار گرفت که باعث نابودی صنایع روسیه شد.

کزیروف نیز در بخش سیاست‌های خارجی قرار گرفت که از نظر داخلی هم نفوذ روسیه را در خارج از کشور قطع کرد از جمله اوگاندا و کره شمالی کوبا و سوریه و ایران و همه را هم‌موضع آمریکا نمود و از نظر خارجی نیز توسعه ناتو را ادامه داد. تا زمانی که یلتسین سر کار بود این روند درست همانطور که می‌خواستند ادامه یافت تا زمانی که پوتین سر کار آمد ....

این نفوذ [در ایران هم] هست و عوامل آن مشخص هستند...

متن کامل مصاحبه ی خواندنی با معاون سابق وزارت امور خارجه را در شماره ۱۴ رمز عبور بخوانید. همچنین سایر مطالب پرونده ی مفصل برجام در آستانه اجرا را این‌جا ببینید.

بخش اول ویدئوی این مصاحبه را نیز از اینجا ببینید.


گفتگوی اختصاصی هفته نامه رمزعبور آقای مهدی صفری معاون سابق وزارت امور خارجه درباره اقتصاد و روابط اقتصادی پسابرجام که با همکاری تیم مستضعفین تی وی بخشهایی از آن بصورت کلیپ های مجزا به همراهان عزیز تقدیم میگردد.

 

 

 

 

پارامترهای مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • BoxerNap
  • GordonPiolo
  • dublikaty_gjOa
  • yansaNoRie
  • Doctorpap
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group