نرم افزار مبدل نصب نیست.

سوالات فؤاد ایزدی و سلیمی از ظریف پیرامون برجام در شورای راهبردی روابط خارجی

گزارش مشکل
Loading the player...
سوالات فؤاد ایزدی و سلیمی از ظریف پیرامون برجام در شورای راهبردی روابط خارجی فؤاد ایزدی استاد دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران و کارشناس امور بین الملل در جلسه شورای روابط خارجی پیرامون برجام، از ظریف پرسید: پس از 18 ماه باقیمانده از دوره ریاست جمهوری اوباما هیچ یک از نامزدهایی که کاندیدای ریاست جمهوری امریکا شوند و رأی بیاورند به توافق هسته ای پایبند نخواهند ماند همچنانکه کری این موضوع را تأیید کرد که توافق را پس از اوباما نقض خواهند کرد. ایزدی همچنین از ظریف پرسید: وزیر امور خارجه امریکا 20 اسفند پارسال گفته بود که توافق هسته‌ای از نظر حقوقی الزام آور نیست. آیا بجز مکانیزم قطعنامه روش دیگری برای الزام طرف مقابل برای اجرای برجام داریم؟ ایزدی گفت آیا نگرانی از لزوم گرفتن تاییدیه برای خرید تجهیزات مورد نظر در توافق از کشورها درست است؟ سلیمی,ایزدی,برجام,ظریف,شورای روابط خارجی,توافق هسته ای,مذاکرات هسته ای,تحریم,لغو تحریم
8548

نمایش ویدئو در وب سایت شما

فؤاد ایزدی استاد دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران و کارشناس امور بین الملل در جلسه شورای روابط خارجی پیرامون برجام، از ظریف پرسید: پس از 18 ماه باقیمانده از دوره ریاست جمهوری اوباما هیچ یک از نامزدهایی که کاندیدای ریاست جمهوری امریکا شوند و رأی بیاورند به توافق هسته ای پایبند نخواهند ماند همچنانکه کری این موضوع را تأیید کرد که توافق را پس از اوباما نقض خواهند کرد.
ایزدی همچنین از ظریف پرسید: وزیر امور خارجه امریکا 20 اسفند پارسال گفته بود که توافق هسته‌ای از نظر حقوقی الزام آور نیست. آیا بجز مکانیزم قطعنامه روش دیگری برای الزام طرف مقابل برای اجرای برجام داریم؟ ایزدی گفت آیا نگرانی از لزوم گرفتن تاییدیه برای خرید تجهیزات مورد نظر در توافق از کشورها درست است؟

پارامترهای مرتبط

دیدگاه‌ها  

+1 #1 ایرانی2 1394-05-15 09:22
عزیزم فایل صوتی برا سخنرانیهای طولانی رو هم بزارید لطفا
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • CesarPhync
  • WalterartiC
  • Terencemab
  • NoxProxy
  • DayanaFluop
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group