نرم افزار مبدل نصب نیست.

پاسخ استاد حسن عباسی به سوال درباره نسبت انتقاد با اعتماد زدایی از دولت

گزارش مشکل
Loading the player...
پاسخ استاد حسن عباسی به سوال نسبت انتقاد با اعتماد زدایی از دولت استاد حسن عباسی ۸ اردیبهشت ۹۴ در انتهای همایش (ایران 1414 در جهان 2035) که در دانشگاه خلیج فارس بوشهر برگزار شد به چند پرسش دانشجویان پاسخ داد. در بخشی از این سوالات آمده است: - نظر شما درحالی که همین مسئولین فعلی در سال 82 فعالیت های هسته ای را به حالت تعلیق درآوردند و جز 2 سال عقب ماندگی کشور هیچ سود دیگری نداشت،چرا از این تجربه درس نمیگیرند؟! - بنظر شما چرا فکت شیت را منتشر نمیکنند؟ - با توجه به فرمایشات جنابعالی درباره فاصله نتایج مذاکرات اخیر از اهداف و آرمانهای نظام، حمایت امام خامنه ای از مذاکرات چطور با این موضوع قابل جمع است؟ - رهبر معظم انقلاب امسال را سال همدلی و همزبانی نامیده اند که این همزبانی با نقد سازنده همراه است نه نقد تخریبی؛ شما در 25فروردین سخنرانی کاملا تخریبی و بدون سند معتبر علیه دولت انجام میدهید. اگر سند شما که دلیل بر زیرپا گذاشتن سفارش رهبری شد، روزنامه اسرائیلی است، که وای بر تنهایی علی!! شما اگر ادعای ولایت مداری دارید چرا درحالی که رهبری میفرماید به هیئت مذاکره کننده اعتماد دارد شما در دانشگاه امیرکبیر میگوئید چطور به مذاکراه کنندگان میشود اعتماد کرد! - آیا دولت تاکنون نسبت به خبری که روزنامه اسرائیلی منتشر کرده بود و شما در دانشگاه امیرکبیر مطرح کردید موضع گیری اتخاذ کرده اند یا خیر؟!
9418

نمایش ویدئو در وب سایت شما

 

پاسخ استاد حسن عباسی به سوال درباره نسبت انتقاد با اعتماد زدایی از دولت

** کاربران عزیز میتوانید فایل صوتی این سخنرانی را از اینجا دانلود کنید. **
استاد حسن عباسی ۸ اردیبهشت ۹۴ در انتهای همایش (ایران 1414 در جهان 2035) که در دانشگاه خلیج فارس بوشهر برگزار شد به چند پرسش دانشجویان پاسخ داد. در بخشی از این سوالات آمده است:

- نظر شما درحالی که همین مسئولین فعلی در سال 82 فعالیت های هسته ای را به حالت تعلیق درآوردند و جز 2 سال عقب ماندگی کشور هیچ سود دیگری نداشت،چرا از این تجربه درس نمیگیرند؟!
- بنظر شما چرا فکت شیت را منتشر نمیکنند؟
- با توجه به فرمایشات جنابعالی درباره فاصله نتایج مذاکرات اخیر از اهداف و آرمانهای نظام،  حمایت امام خامنه ای از مذاکرات چطور با این موضوع قابل جمع است؟
- رهبر معظم انقلاب امسال را سال همدلی و همزبانی نامیده اند که این همزبانی با نقد سازنده همراه است نه نقد تخریبی؛ شما در 25فروردین سخنرانی کاملا تخریبی و بدون سند معتبر علیه دولت انجام میدهید. اگر سند شما که دلیل بر زیرپا گذاشتن سفارش رهبری شد، روزنامه اسرائیلی است، که وای بر تنهایی علی!! شما اگر ادعای ولایت مداری دارید چرا درحالی که رهبری میفرماید به هیئت مذاکره کننده اعتماد دارد شما در دانشگاه امیرکبیر میگوئید چطور به مذاکراه کنندگان میشود اعتماد کرد!
- آیا دولت تاکنون نسبت به خبری که روزنامه اسرائیلی منتشر کرده بود و شما در دانشگاه امیرکبیر مطرح کردید موضع گیری اتخاذ کرده اند یا خیر؟!

 

پارامترهای مرتبط

دیدگاه‌ها  

0 #2 Guest 1394-02-24 07:42
کاملش رو بذارید لطفا

پاسخ مدیر:

باسلام و احترام.
فیلم کامل سخنرانی استاد عباسی در «همایش ایران 1414 در جهان 2035» روی سایت قرار گرفته.
البته بخش پرسش و پاسخ بصورت جدا روی سایت هست.
موفق باشید.
یاعلی
نقل قول کردن
+5 #1 احمد علي جهان بين 1394-02-14 12:45
مرگ بر امريك و مرگ بر منافق و مرگ بر اسرائيل
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • Lewisuhadycle
  • KeithustHat
  • Charlessjuisy
  • DanaFluop
  • BoxerNap
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group