نرم افزار مبدل نصب نیست.

بازگشت تحریم‌های بانک تجارت و ۳۲ شرکت ایرانی توسط اتحادیه اروپا

گزارش مشکل
Loading the player...
بازگشت تحریم‌های بانک تجارت و ۳۲ شرکت ایرانی توسط اتحادیه اروپا به گزارش گروه بین الملل «خبرگزاری دانشجو» به نقل از رویترز، دومین دادگاه عالی اروپا در ماه ژانویه امسال با ناقص دانستن دلایل حقوقی ارائه شده از طرف اتحادیه اروپا، مسدود شدن دارایی های بانک تجارت و 40 شرکت کشتیرانی ایرانی را لغو کرده بود. ولی اتحادیه اروپا همانگونه که در موارد دیگر نیز این کار را انجام داده است با استفاده از زمینه های حقوقی جدید، بانک تجارت و 32 شرکت کشتیرانی ایرانی را بار دیگر وارد فهرست خود کرد. هشت شرکت ایرانی در فهرستی که ژورنال رسمی اتحادیه اروپا روز چهارشنبه منتشر کرد قرار ندارند. این تصمیم چند روز بعد از دستیابی ایران و شش قدرت جهانی به چارچوب یک توافق برای پایان دادن به مناقشه بر سر فعالیت های هسته ای تهران گرفته می شود. این مناقشه باعث اعمال این تحریم ها ضد ایران شده است. اتحادیه اروپا و آمریکا در سال 2012 به بهانه اینکه بانک تجارت خدمات مالی به دیگر بانک هایی که در لیست سیاه آمریکا و اروپا قرار دارند ، ارائه می‌دهد و تسهیلاتی برای برنامه هسته‌ای ایران فراهم می‌کند در لیست تحریم ها قرار دادند. وزارت خزانه داری آمریکا در آن زمان اعلام کرد، بانک تجارت دو هزار شعبه در ایران و کشورهای خارجی شامل فرانسه،‌تاجیکستان و بلاروس دارد. بازگشت تحریم,تحریم اتحادیه اروپا,مذاکرات هسته ای,توافق هسته ای,حذف تحریم ها,ظریف,روحانی
5694

نمایش ویدئو در وب سایت شما

 

بازگشت تحریم‌های بانک تجارت و ۳۲ شرکت ایرانی توسط اتحادیه اروپا

به گزارش گروه بین الملل «خبرگزاری دانشجو» به نقل از رویترز، دومین دادگاه عالی اروپا در ماه ژانویه امسال با ناقص دانستن دلایل حقوقی ارائه شده از طرف اتحادیه اروپا، مسدود شدن دارایی های بانک تجارت و 40 شرکت کشتیرانی ایرانی را لغو  کرده بود.
ولی اتحادیه اروپا همانگونه که در موارد دیگر نیز این کار را انجام داده است با استفاده از زمینه های حقوقی جدید، بانک تجارت و 32 شرکت کشتیرانی ایرانی را بار دیگر وارد فهرست خود کرد.
هشت شرکت ایرانی در فهرستی که ژورنال رسمی اتحادیه اروپا روز چهارشنبه منتشر کرد قرار ندارند.
این تصمیم چند روز بعد از دستیابی ایران و شش قدرت جهانی به چارچوب یک توافق برای پایان دادن به مناقشه بر سر فعالیت های هسته ای تهران گرفته می شود.
این مناقشه باعث اعمال این تحریم ها ضد ایران شده است.
اتحادیه اروپا و آمریکا در سال 2012 به بهانه اینکه بانک تجارت خدمات مالی به دیگر بانک هایی که در لیست سیاه آمریکا و اروپا قرار دارند ، ارائه می‌دهد و تسهیلاتی برای برنامه هسته‌ای ایران فراهم می‌کند در لیست تحریم ها قرار دادند.
وزارت خزانه داری آمریکا در آن زمان اعلام کرد، بانک تجارت دو هزار شعبه در ایران و کشورهای خارجی شامل فرانسه،‌تاجیکستان و بلاروس دارد.

 

پارامترهای مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • Ruslanpaw
  • GermanFlut
  • AntonOralt
  • Robertbleam
  • FuriousPype
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group