نرم افزار مبدل نصب نیست.

دانشجویان در اعتراض به رانت‌خواری و واردات بی‌رویه مقابل وزارت صنعت و معدن

گزارش مشکل
Loading the player...
تجمع دانشجویان در اعتراض به رانت‌خواری و واردات بی‌رویه مقابل وزارت صنعت، معدن و تجارت به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های باشگاه خبرنگاران، دانشجویان در تجمع اعتراضی مقابل وزارت صنعت معدن و تجارت پلاکاردهای با مضامین حذف مالیات و عوارضی، خام فروشی منابع معدنی به خارج مساوی حاتم بخشی از بیت‌المال است، سازمان توسعه و تجارت خانه تیمی واردات، خام فروشی معادن بی‌غیرتی اقتصادی است، رانت‌های اتاق بازرگانی را قطع کنید، قرارداد تلویحی با ترکیه مساوی ترکمن‌چای اقتصادی، آیا قوانین و مقررات واردات و صادرات توجهی به استقلال و عزت کشور دارد، لغو شبنم مساوی تسهیل قاچاق، آقازادگان در لیست انتخابات اتاق بازرگانی چه می‌کنند، با در دست داشتن این پلاکاردها در تجمع حضور پیدا کردند. دانشجویان مقابل وزارت صنعت معدن تجارت تجمع کردند تجمع کنندگان مقابل وزارت صنعت معدن و تجارت شعارهای نقدینگی تولید خرج تجارت شده ، صنایع وابسته وبال ملت شده دشمن خودکفایی دشمن انقلاب است، توسعه وابسته فقط فقط خراب است، خام فروشی واردات غارت ملت ماست.، توسعه وابسته نوکری آمریکاست، تعرفه ترجیهی دشمن تولید ماست را سردادند. در ادامه این تجمع عبدالملکی عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق و محمدحسین رحمانی مسئول بسیج دانشگاه خواجه نصیر برای دانشجویان به سخنرانی پرداخت. دانشجویان مقابل وزارت صنعت معدن تجارت تجمع کردند+عکس گفتنی است در این تجمع میز مجلس ترحیم نیز برای تولید داخلی چیده شده است و در بالای آن بنری با مضمون "خبر درگذشت تولید ملی چنان سنگین و جانسوز است که به دشورای به بار می‌نشیند ولی در برابر تدابیر حضرات چاره‌ای جز تصمیم و رضا نیست، روحش قرین رحمت باد از طرف خانواده‌های کارآفرین نیا و دانشجویان پور" نصب شده است. دانشجویان مقابل وزارت صنعت معدن تجارت تجمع کردند گفتنمی است این تجمع به همت کمیته پیگیری مبارزه با مفاسد اقتصادی که متشکل از تشکل‌های دانشجویی از جمله بسیج، جامعه اسلامی، انجمن اسلامی دانشجویان مستقل و جنبش عدالتخواه برگزار شد. دانشجویان مقابل وزارت صنعت معدن تجارت تجمع کردند لازم به ذکر است در این تجمع احمد توکلی نماینده مجلس بدون اطلاع قبلی در پایان تجمع در جمع دانشجویان حاضر و از مطالبه‌گری دانشجویان و تجمع تشکر کرد. شایان ذکر است، دانشجویان طوماری را در اعتراض به وضعیت اقتصادی و واردات کشور امضا و نامه‌ای را با مضمون سخنی از رهبر معظم انقلاب به این شرح که "امروز فشار واردات کشور را از پا در می‌آورد"، حال پاسخ شما وزیر محترم وزارت صنعت معدن و تجارت چیست و قرائت بیانیه پایان یافت. تجمع اعتراضی,واردات بی رویه,تولید ملی,رانت خواری,وزارت صنعت,نعمت زاده,رانت 650 میلیون
6565

نمایش ویدئو در وب سایت شما

 

تجمع دانشجویان در اعتراض به رانت‌خواری و واردات بی‌رویه مقابل وزارت صنعت، معدن و تجارت
به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های باشگاه خبرنگاران، دانشجویان در تجمع اعتراضی مقابل وزارت صنعت معدن و تجارت پلاکاردهای با مضامین حذف مالیات و عوارضی، خام فروشی منابع معدنی به خارج مساوی حاتم بخشی از بیت‌المال است، سازمان توسعه و تجارت خانه تیمی واردات، خام فروشی معادن بی‌غیرتی اقتصادی است، رانت‌های اتاق بازرگانی را قطع کنید، قرارداد تلویحی با ترکیه مساوی ترکمن‌چای اقتصادی، آیا قوانین و مقررات واردات و صادرات توجهی به استقلال و عزت کشور دارد، لغو شبنم مساوی تسهیل قاچاق، آقازادگان در لیست انتخابات اتاق بازرگانی چه می‌کنند، با در دست داشتن این پلاکاردها در تجمع حضور پیدا کردند.
دانشجویان مقابل وزارت صنعت معدن تجارت تجمع کردند
تجمع کنندگان مقابل وزارت صنعت معدن و تجارت شعارهای نقدینگی تولید خرج تجارت شده ، صنایع وابسته وبال ملت شده دشمن خودکفایی دشمن انقلاب است، توسعه وابسته فقط فقط خراب است، خام فروشی واردات غارت ملت ماست.، توسعه وابسته نوکری آمریکاست، تعرفه ترجیهی دشمن تولید ماست را سردادند.

در ادامه این تجمع عبدالملکی عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق و محمدحسین رحمانی مسئول بسیج دانشگاه خواجه نصیر برای دانشجویان به سخنرانی پرداخت.

دانشجویان مقابل وزارت صنعت معدن تجارت تجمع کردند+عکس
گفتنی است در این تجمع میز مجلس ترحیم نیز برای تولید داخلی چیده شده است و در بالای آن بنری با مضمون "خبر درگذشت تولید ملی چنان سنگین و جانسوز است که به دشورای به بار می‌نشیند ولی در برابر تدابیر حضرات چاره‌ای جز تصمیم و رضا نیست، روحش قرین رحمت باد از طرف خانواده‌های کارآفرین نیا و دانشجویان پور" نصب شده است. 

دانشجویان مقابل وزارت صنعت معدن تجارت تجمع کردند
گفتنمی است این تجمع به همت کمیته پیگیری مبارزه با مفاسد اقتصادی که متشکل از تشکل‌های دانشجویی از جمله بسیج، جامعه اسلامی، انجمن اسلامی دانشجویان مستقل و جنبش عدالتخواه برگزار شد. 

دانشجویان مقابل وزارت صنعت معدن تجارت تجمع کردند
لازم به ذکر است در این تجمع احمد توکلی نماینده مجلس بدون اطلاع قبلی در پایان تجمع در جمع دانشجویان حاضر و  از مطالبه‌گری دانشجویان و تجمع تشکر کرد. 

شایان ذکر است، دانشجویان طوماری را در اعتراض به وضعیت اقتصادی و واردات کشور امضا و نامه‌ای را با مضمون سخنی از رهبر معظم انقلاب به این شرح که "امروز فشار واردات کشور را از پا در می‌آورد"، حال پاسخ شما وزیر محترم وزارت صنعت معدن و تجارت چیست و قرائت بیانیه پایان یافت.

 

پارامترهای مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • Thomasovpex
  • شین
  • BobbyeriDow
  • evornek
  • Lewisuhadycle
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group