نرم افزار مبدل نصب نیست.

مستند «فتنه تکفیری ها» روایتی کامل از تاریخچه تروریستهای تکفیری

گزارش مشکل
Loading the player...
مستند «فتنه تکفیری» روایتی است از حقیقت اندیشه تکفیر و مشکلاتی که گروه های تروریستی برآمده از این تفکر برای دنیای اسلامی و بشریت به وجود آورده اند. به گزارش روابط عمومی شبکه افق، تکفیری ها امروز بلای جان جهان اسلام شده اند و از نظر آنها نه فقط شیعیان بلکه هر مسلمان و غیر مسلمانی که مخالف عقیده شان باشد واجب القتل خواهد بود و بدتر اینکه به کشتن عادی هم رضایت نمی دهند و فجیع ترین شکنجه ها و کشتارها را در مقابل دوربین انجام می دهند و با افتخار فیلم آن را در سطح گسترده منتشر می کنند و در این بین فقط صهیونیست ها هستند که از فتنه تکفیر در امان مانده اند. مستند «فتنه تکفیری» روایتی کامل از تاریخچه گروه های تروریستی تکفیری در منطقه است. فعالیت ارتش جدایی طلب سوریه و فتوای جهاد علیه حکومت سوریه توسط علمای وهابی و تکفیری عربستان، برشمردن اهداف تکفیری ها، حمایت رسانه های غربی از جنگ فرقه ای شیعه و سنی، مصاحبه با علمای سنی در ایران و حمایت های اسرائیل از داعش از جمله موضوعاتی هستند که در این مستند به آنها پرداخته می شود. مستند فتنه تکفیری متشکل از نریشن و تصاویر آرشیوی است و سعی دارد بینندگان را با حقیقت ماجرا در مورد این گروه های تروریستی و ساخته و پرداخته غرب و صهیونیست ها آشنا کند. جلال الدین کوه دره ای تهیه کنندگی و کارگردان این مستند را بر عهده داشته است. شبکه افق,فتنه تکفیری ها,فتنه,تکفیری,وهابی,سلفی,مستند,افق,تروریست ها,آمریکا
10209

نمایش ویدئو در وب سایت شما

 

 

 

 

مستند «فتنه تکفیری» روایتی است از حقیقت اندیشه تکفیر و مشکلاتی که گروه های تروریستی برآمده از این تفکر برای دنیای اسلامی و بشریت به وجود آورده اند.

به گزارش روابط عمومی شبکه افق، تکفیری ها امروز بلای جان جهان اسلام شده اند و از نظر آنها نه فقط شیعیان بلکه هر مسلمان و غیر مسلمانی که مخالف عقیده شان باشد واجب القتل خواهد بود و بدتر اینکه به کشتن عادی هم رضایت نمی دهند و فجیع ترین شکنجه ها و کشتارها را در مقابل دوربین انجام می دهند و با افتخار فیلم آن را در سطح گسترده منتشر می کنند و در این بین فقط صهیونیست ها هستند که از فتنه تکفیر در امان مانده اند.

مستند «فتنه تکفیری» روایتی کامل از تاریخچه گروه های تروریستی تکفیری در منطقه است.

فعالیت ارتش جدایی طلب سوریه و فتوای جهاد علیه حکومت سوریه توسط علمای وهابی و تکفیری عربستان، برشمردن اهداف تکفیری ها، حمایت رسانه های غربی از جنگ فرقه ای شیعه و سنی، مصاحبه با علمای سنی در ایران و حمایت های اسرائیل از داعش از جمله موضوعاتی هستند که در این مستند به آنها پرداخته می شود.

مستند فتنه تکفیری متشکل از نریشن و تصاویر آرشیوی است و سعی دارد بینندگان را با حقیقت ماجرا در مورد این گروه های تروریستی و ساخته و پرداخته غرب و صهیونیست ها آشنا کند.

جلال الدین کوه دره ای تهیه کنندگی و کارگردان این مستند را بر عهده داشته است.

 

 

 

 

پارامترهای مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • azusyvaz
  • Thomasovpex
  • شین
  • BobbyeriDow
  • evornek
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group