نرم افزار مبدل نصب نیست.

اپوزیسیون بازی دولتی ها و مسئولین برای فرار از مسئولیت عدم تحقق وعده ها

گزارش مشکل
Loading the player...
اپوزیسیون بازی دولتی ها و مسئولین برای فرار از مسئولیت عدم تحقق وعده ها در سخنرانی پیش از نمازجمعه 8 اسفند 93 استاد حسن رحیم پور ازغدی بیان کرد: اگر تقسیم کار انجام نشود تا آخر برای همدیگر انشا می‌خوانیم. در سه چهار دولت گذشته دیدیم که دولت‌ها به بخشی از وظایف خود عمل کردند، اما در بسیاری از موارد دولت‌ها وقتی به وعده‌های خود نتوانستند عمل کنند راحت‌ترین کار برای آنان این بود که ادای اپوزیسیون را درآوردند، این کار در دولت قبل شد، در دولت قبل از قبل هم انجام شد و در این دولت هم انجام می‌شود، این کار مسئولانه نیست، همه مشکل دارند، اینکه رؤسای سه قوه می‌گویند نمی‌گذارند، به این معنی است که یا مردم یا دیگران نمی‌گذارند، همه مقصرند به‌جز مسئولان سه قوه. استاد حوزه و دانشگاه با اظهار "حالا مقصران را پیدا کرده‌اید"، با طرح این پرسش که مسئله بانک‌ها چه‌زمانی باید حل شود، گفت: بانک‌ها می‌توانند یک اقتصاد را نابود کنند یا بازارهای یک کشور را صد درصد با یک اقتصاد سالم مدیریت کنند. هردوی این کار را بانک‌ها می‌توانند انجام دهند. آنها همچنین می‌توانند ربای کثیف بگیرند و اسم دیگری روی آن بگذارند، همچنین می‌توانند ربا نگیرند. اپوزیسیون,ادای اپوزیسیون,فرار از مسئولیت,رحیم پور,رحیم پور ازغدی,حسن رحیم پور,خطبه نمازجمعه,سخنران پیش از خطبه,8اسفند
6483

نمایش ویدئو در وب سایت شما

اپوزیسیون بازی دولتی ها و مسئولین برای فرار از مسئولیت عدم تحقق وعده ها
در سخنرانی پیش از نمازجمعه 8 اسفند 93 استاد حسن رحیم پور ازغدی بیان کرد: اگر تقسیم کار انجام نشود تا آخر برای همدیگر انشا می‌خوانیم. در سه چهار دولت گذشته دیدیم که دولت‌ها به بخشی از وظایف خود عمل کردند، اما در بسیاری از موارد دولت‌ها وقتی به وعده‌های خود نتوانستند عمل کنند راحت‌ترین کار برای آنان این بود که ادای اپوزیسیون را درآوردند، این کار در دولت قبل شد، در دولت قبل از قبل هم انجام شد و در این دولت هم انجام می‌شود، این کار مسئولانه نیست، همه مشکل دارند، اینکه رؤسای سه قوه می‌گویند نمی‌گذارند، به این معنی است که یا مردم یا دیگران نمی‌گذارند، همه مقصرند به‌جز مسئولان سه قوه.
استاد حوزه و دانشگاه با اظهار "حالا مقصران را پیدا کرده‌اید"، با طرح این پرسش که مسئله بانک‌ها چه‌زمانی باید حل شود، گفت: بانک‌ها می‌توانند یک اقتصاد را نابود کنند یا بازارهای یک کشور را صد درصد با یک اقتصاد سالم مدیریت کنند. هردوی این کار را بانک‌ها می‌توانند انجام دهند. آنها همچنین می‌توانند ربای کثیف بگیرند و اسم دیگری روی آن بگذارند، همچنین می‌توانند ربا نگیرند.

پارامترهای مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • Ruslanpaw
  • GermanFlut
  • AntonOralt
  • Robertbleam
  • FuriousPype
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group