نرم افزار مبدل نصب نیست.

از بچه پولدار ملی تا بچه بی غیرت بین المللی

گزارش مشکل
Loading the player...
از بچه پولدار ملی تا بچه بی غیرت بین المللی در سخنرانی پیش از نمازجمعه 8 اسفند 93 استاد حسن رحیم پور ازغدی با تأکید بر اینکه بانک‌ها می‌توانند صددرصد اقتصاد را اسلامی کنند، تصریح کرد: نباید مردم را مأیوس و نگران کرد. سؤالی از بانک مرکزی دارم: آیا آنها می‌دانند در بانک‌ها چه می‌گذرد؟ آیا بانک مرکزی تضمین می‌کند آنچه را در بانک‌ها انجام می‌شود طبق قانون بانکداری اسلامی است؟ رحیم‌پور ازغدی با ابراز اینکه مردم باید مالیات پرداخت کنند، گفت: بیماری بچه‌پولدار مفت‌خوری است و بی‌عرضگی‌هایش را با پول نفت می‌پوشانند. نتیجه وابستگی به نفت این است که تحت فشار خارجی همه‌چیز را می‌دهیم و بچه‌پولدار مفت‌خور تبدیل به بچه بی‌غیرت بین المللی می‌شود که تحت فشار می‌ترسد. رحیم پور,ازغدی,رحیم پور اذغدی,حسن رحیم پور,بچه پولدار ملی,بی غیرت جهانی,بی غیرت بین المللی,سخنرانی پیش از خطبه,نمازجمعه
7712

نمایش ویدئو در وب سایت شما

 

از بچه پولدار ملی تا بچه بی غیرت بین المللی

در سخنرانی پیش از نمازجمعه 8 اسفند 93 استاد حسن رحیم پور ازغدی با تأکید بر اینکه بانک‌ها می‌توانند صددرصد اقتصاد را اسلامی کنند، تصریح کرد: نباید مردم را مأیوس و نگران کرد. سؤالی از بانک مرکزی دارم: آیا آنها می‌دانند در بانک‌ها چه می‌گذرد؟ آیا بانک مرکزی تضمین می‌کند آنچه را در بانک‌ها انجام می‌شود طبق قانون بانکداری اسلامی است؟
رحیم‌پور ازغدی با ابراز اینکه مردم باید مالیات پرداخت کنند، گفت: بیماری بچه‌پولدار مفت‌خوری است و بی‌عرضگی‌هایش را با پول نفت می‌پوشانند. نتیجه وابستگی به  نفت این است که تحت فشار خارجی همه‌چیز را می‌دهیم و بچه‌پولدار مفت‌خور تبدیل به بچه بی‌غیرت بین المللی می‌شود که تحت فشار می‌ترسد.

 

 

 

 

پارامترهای مرتبط

دیدگاه‌ها  

+2 #1 بت شکن 1393-12-11 13:50
چرا اختیار اقتصاد 100% مولد کردن و نابود کردن اقتصاد دست بانک است؟
این چه اختیار قانونی ای است؟
مسئله ی تغییر قیمت ها و تورم که زائیده ی خود بانک است. آقای وزیر اقتصاد در برنامه ی نگاه 1 گفت 15.6% رشد نقدینگی داشته ام که 15% آن توسط بانک ها ایجاد شده و 0.6% پول چاپ کرده ایم که البته تا آخر سال بیشتر چاپ میکنیم.
برادر اصل پول اعتباری مشکل دارد که در این سیستم هر روز بانک قوی تر و تولید ضعیف تر میشود.
www.botshekan.com
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • DanaFluop
  • BoxerNap
  • GordonPiolo
  • dublikaty_gjOa
  • yansaNoRie
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group