نرم افزار مبدل نصب نیست.

منتخب مستند « زمین بعلاوه پنج درصد » چرا همه کشورها بدهکارند؟

گزارش مشکل
Loading the player...
منتخب مستند « زمین بعلاوه پنج درصد » چرا همه کشورها بدهکارند؟ مستند زمین بعلاوه 5 درصد به کارگردانی مجتبی غفوری و تهیه کنندگی عطا بهرامی تولید شد. این مستند پنجاه دقیقه ای به صورت عمیق و ریشه ای به مقوله بانکداری و سیستم های مالی و پولی جهانی با تمرکز بر موضوع "ربا" می پردازد و با بیانی استدلالی اثبات می کند که ریشه تمامی مشکلات بی پایان اقتصادی و اجتماعی در دنیای امروز "ربا"ست که دنیا را به تسخیر درآورده است. این مستند به زبان کاملا ساده نشان می دهد که بانک و بانکداری چیزی جز سیستم بسط و خلق "ربا" نیست و مادامیکه پدیده ربا شناسایی و تعریف نشود و از بین نرود و مادامیکه بسط دهندگان ربا یعنی بانک ها اختیار و سررشته زندگی آدمیان را در دست داشته باشند مهم نیست که چه کسی حکومت می کند و از چه تئوری اقتصادی سخن می گوید. به گفته روچیلد بانکدار معروف یهودی آمریکایی: "اختیار پول یک کشور را به من بسپارید دیگر مهم نیست چه کسی قانون آنرا می نویسد". چرا همه کشورها بدهکارند؟ اگر همه کشورها بدهکارند پس باید واحدی فراملی به عنوان طلبکار وجود داشته باشد. این واحد فراملی چیست؟ حجم عظیم و غیرقابل تصور بدهی ها ناشی از چیست؟ مستند زمین بعلاوه 5 درصد اثبات می کند که بانکها با ابزار ربا؛ همه؛ اعم از اشخاص, شرکتهای خصوصی, دولتها, رسانه ها و ... را بدهکار کرده و صاحب شده اند. بانک ها 100 واحد پول چاپ می کنند و در مقابل 100 باضافه 5 واحد پول(بهره 5 درصدی) مطالبه می کنند. 5 واحد پولی(نرخ بهره) که هرگز چاپ نشده است. یعنی بانکداران تنها باید به انتظار بنشینند تا وام گیرنده بخت برگشته ای که قطعا همواره وجود دارد نتواند قرضش را ادا کند تا به صورت کاملا قانونی به تسخیر بانک درآید. شاید شعار طرفداران اشغال وال استریت درست باشد که تاسیس یک بانک به صرفه تر از سرقت از یک بانک است. اینجاست که سخن هنری کیسینجر وزیر خارجه اسبق آمریکا که جنایاتش در آمریکای جنوبی هرگز فراموش نمی شود مبنی بر اینکه موسسات آمریکایی و نهادهای به ظاهر جهانی تا می توانند به کشورها جهان سوم وام دهند به خوبی فهم می شود. زیرا کشورهای وام گیرنده قطعا نمی توانند وام هایشان را بازپرداخت کنند. مستند زمین بعلاوه 5 درصد با زبان ریاضی و به دور از هرگونه قضاوت ارزشی اثبات می کند که نظام ربوی تناقض ذاتی دارد و در این نظام اقتصادی؛ هر ساله عده ای ناتوان از بازپرداخت وام اخد شده به تسخیر بانک ها در می آیند. این مستند می کوشد به سوالات اساسی در باره علت حجم عظیم بدهی ها، چرایی بدهکار بودن همه کشورها، ماهیت واقعی جنایتکاران اقتصادی در لباس اقتصاددان، امپراتوری کارتل های مالی و ماهیت هولناک نرخ بهره مرکب بپردازد. زمین+5درصد,زمین بعلاوه 5درصد,زمین بعلاوه پنج درصد,زمین+5%,مستند,ربا,بانکداری,خلق پول,تاریخچه پول,بدهکاری کشورها
10281

نمایش ویدئو در وب سایت شما

 

منتخب مستند « زمین بعلاوه پنج درصد » چرا همه کشورها بدهکارند؟

مستند زمین بعلاوه 5 درصد به کارگردانی مجتبی غفوری و تهیه کنندگی "سيد محمد نويد موسوي" تولید شد. این مستند پنجاه دقیقه ای به صورت عمیق و ریشه ای به مقوله بانکداری و سیستم های مالی و پولی جهانی با تمرکز بر موضوع "ربا" می پردازد و با بیانی استدلالی اثبات می کند که ریشه تمامی مشکلات بی پایان اقتصادی و اجتماعی در دنیای امروز "ربا"ست که دنیا را به تسخیر درآورده است.

این مستند به زبان کاملا ساده نشان می دهد که بانک و بانکداری چیزی جز سیستم بسط و خلق "ربا" نیست و مادامیکه پدیده ربا شناسایی و تعریف نشود و از بین نرود و مادامیکه بسط دهندگان ربا یعنی بانک ها اختیار و سررشته زندگی آدمیان را در دست داشته باشند مهم نیست که چه کسی حکومت می کند و از چه تئوری اقتصادی سخن می گوید. به گفته روچیلد بانکدار معروف یهودی آمریکایی: "اختیار پول یک کشور را به من بسپارید دیگر مهم نیست چه کسی قانون آنرا می نویسد"

 چرا همه کشورها بدهکارند؟ اگر همه کشورها بدهکارند پس باید واحدی فراملی به عنوان طلبکار وجود داشته باشد. این واحد فراملی چیست؟ حجم عظیم و غیرقابل تصور بدهی ها ناشی از چیست؟

مستند زمین بعلاوه 5 درصد اثبات می کند که بانکها با ابزار ربا؛ همه؛ اعم از اشخاص, شرکتهای خصوصی, دولتها, رسانه ها و ... را بدهکار کرده و صاحب شده اند. بانک ها 100 واحد پول چاپ می کنند و در مقابل 100 باضافه 5 واحد پول(بهره 5 درصدی) مطالبه می کنند. 5 واحد پولی(نرخ بهره) که هرگز چاپ نشده است. یعنی بانکداران تنها باید به انتظار بنشینند تا وام گیرنده بخت برگشته ای که قطعا همواره وجود دارد نتواند قرضش را ادا کند تا به صورت کاملا قانونی به تسخیر بانک درآید. شاید شعار طرفداران اشغال وال استریت درست باشد که تاسیس یک بانک به صرفه تر از سرقت از یک بانک است.

اینجاست که سخن هنری کیسینجر وزیر خارجه اسبق آمریکا که جنایاتش در آمریکای جنوبی هرگز فراموش نمی شود مبنی بر اینکه موسسات آمریکایی و نهادهای به ظاهر جهانی تا می توانند به کشورها جهان سوم وام دهند به خوبی فهم می شود. زیرا کشورهای وام گیرنده قطعا نمی توانند وام هایشان را بازپرداخت کنند.

مستند زمین بعلاوه 5 درصد با زبان ریاضی و به دور از هرگونه قضاوت ارزشی اثبات می کند که نظام ربوی تناقض ذاتی دارد و در این نظام اقتصادی؛ هر ساله عده ای ناتوان از بازپرداخت وام اخد شده به تسخیر بانک ها در می آیند. این مستند می کوشد به سوالات اساسی در باره علت حجم عظیم بدهی ها، چرایی بدهکار بودن همه کشورها، ماهیت واقعی جنایتکاران اقتصادی در لباس اقتصاددان، امپراتوری کارتل های مالی و ماهیت هولناک نرخ بهره مرکب بپردازد.

توضیح:

این مستند همانطور که در ثانیه های اول کلیپ نوشته شده به تهیه کنندگی "سيد محمد نويد موسوي" تولید شده است که در متن خبری که از خبرگزاری ها دراینجا منتشر کرده بودیم به اشتباه تهیه کنندگی آقای "عطا بهرامی" نوشته شده بود که بدین وسیله اصلاح گردیده و پوزش می طلبیم.

 

پارامترهای مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • BoxerNap
  • GordonPiolo
  • dublikaty_gjOa
  • yansaNoRie
  • Doctorpap
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group