نرم افزار مبدل نصب نیست.

واکنش تند رئیس مجلس به سوء استفاده های سیاسی از اسیدپاشی

گزارش مشکل
Loading the player...
واکنش تند رئیس مجلس به سوء استفاده های سیاسی از اسیدپاشی رئیس مجلس شورای اسلامی دیروز در نطق پیش از دستور خود از سوء‌استفاده‌های سیاسی صورت گرفته در ماجرای اسید‌پاشی اصفهان بشدت انتقاد کرد. به گزارش «وطن امروز»، لاریجانی ضمن اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته درباره جنایت اسید‌پاشی، پیوندزدن این موضوع را با فریضه امر به معروف و نهی از منکر بدتر از عمل شنیع اسید‌پاشی دانست. به گزارش تسنیم، رئیس مجلس در این‌باره اظهار داشت: حادثه اسیدپاشی یکی از قبیح‌ترین صحنه‌های رذیلانه است. از ابتدای این حادثه پیگیری جدی صورت گرفت و با قوه قضائیه و سایر بخش‌های امنیتی تماس گرفته شد تا موضوع را با همه توان دنبال کنند و افرادی هم دستگیر شدند، اما پیگیری‌ها ادامه دارد. وی در ادامه از کمیسیون امنیت ملی خواست با جدیت پیگیر موضوع باشد و نتیجه را به مجلس گزارش دهد. رئیس مجلس با بیان اینکه این پدیده اجتماعی زشت نباید مستمسکی برای تسویه‌حساب سیاسی جریان‌ها شود و این خطایی است که رخ داده است، گفت: البته بدتر از آن مرتبط کردن این مساله به بحث امر به معروف و نهی از منکر است به‌طوری که این اقدام منکر دیگری است که انجام شده است. کدام جریان سیاسی مطرح در کشور می‌تواند در پی چنین اقداماتی باشد؟ چرا فضای سیاسی کشور را بلاوجه غبارآلود می‌کنید؟ لاریجانی در همین زمینه تاکید کرد: سیاسی کردن یک اقدام زننده جز فرصت‌طلبی نتیجه دیگری ندارد. این یک نامردی سیاسی است که متاسفانه زمانی و در دوره‌هایی هم از این کارها شد و نتیجه آن تندروی‌هایی بود که به کشور لطمه زد.
5636

نمایش ویدئو در وب سایت شما

 

واکنش تند رئیس مجلس به سوء استفاده های سیاسی از اسیدپاشی

 

رئیس مجلس شورای اسلامی دیروز در نطق پیش از دستور خود از سوء‌استفاده‌های سیاسی صورت گرفته در ماجرای اسید‌پاشی اصفهان بشدت انتقاد کرد. به گزارش «وطن امروز»، لاریجانی ضمن اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته درباره جنایت اسید‌پاشی، پیوندزدن این موضوع را با فریضه امر به معروف و نهی از منکر بدتر از عمل شنیع اسید‌پاشی دانست. به گزارش تسنیم، رئیس مجلس در این‌باره اظهار داشت: حادثه اسیدپاشی یکی از قبیح‌ترین صحنه‌های رذیلانه است. از ابتدای این حادثه پیگیری جدی صورت گرفت و با قوه قضائیه و سایر بخش‌های امنیتی تماس گرفته شد تا موضوع را با همه توان دنبال کنند و افرادی هم دستگیر شدند، اما پیگیری‌ها ادامه دارد. وی در ادامه از کمیسیون امنیت ملی خواست با جدیت پیگیر موضوع باشد و نتیجه را به مجلس گزارش دهد. رئیس مجلس با بیان اینکه این پدیده اجتماعی زشت نباید مستمسکی برای تسویه‌حساب سیاسی جریان‌ها شود و این خطایی است که رخ داده است، گفت: البته بدتر از آن مرتبط کردن این مساله به بحث امر به معروف و نهی از منکر است به‌طوری که این اقدام منکر دیگری است که انجام شده است. کدام جریان سیاسی مطرح در کشور می‌تواند در پی چنین اقداماتی باشد؟ چرا فضای سیاسی کشور را بلاوجه غبارآلود می‌کنید؟ لاریجانی در همین زمینه تاکید کرد: سیاسی کردن یک اقدام زننده جز فرصت‌طلبی نتیجه دیگری ندارد. این یک نامردی سیاسی است که متاسفانه زمانی و در دوره‌هایی هم از این کارها شد و نتیجه آن تندروی‌هایی بود که به کشور لطمه زد.

پارامترهای مرتبط

دیدگاه‌ها  

+2 #1 padide 1393-08-05 12:04
خداروشکر که بالاخره یکی پیدا شد جواب صحبت های رییس جمهور رو بده!خداروشکر که با امدن محرم یادمان امد که امام حسین برای امر به معروف قیام کردند نه برای مذاکره(بده وبستان سیاسی)!!!واینکه این امر موجب امنیت در جامعه میشود نه برهم زدن آن!!واقعابرای ایشان متاسفم که کار پوچ مذاکرات را با واقعه عظیم کربلامقایسه میکنند!! در کربلا حتی برای یک قطره آب امام حسین(ع)حاضر نشدند کوجکترین امتیازی به دشمن بدهند درست برخلاف مسیولین کشور ما!!!!
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • GermanFlut
  • AntonOralt
  • Robertbleam
  • FuriousPype
  • Pinupduzo
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group