نرم افزار مبدل نصب نیست.

نخستین نماهنگ مشترک ایران و غزه رونمایی شد

گزارش مشکل
Loading the player...
نخستین اثر موسیقایی مشترک هنرمندان ایرانی و غزه ای، به مناسبت پیروزی در جنگ 51 روزه و با عنوان «غزة؛ صخرة الانتصار» منتشر شد. به گزارش رجانیوز، نماهنگ دوزبانه «غزه؛ صخره الانتصار» که با صدای «پویا بابایی» و «عبدالمجید عريقات» اجرا شده به همت اتحادیه بین المللی امت واحده و به تهیه کنندگی سازمان هنری و رسانه ای اوج تولید شده است. نهاد نشوان شاعر بخش عربی این اثر در گفت و گو با رجانیوز گفت: «وحدت اسلامی» و «مقاومت» دو محور اصلی اشعار این کار مشترک است و به نظر می رسد با اجماع ملت های اسلامی بر مساله فلسطین هر دو این محورها محقق خواهد شد. نشوان خاطر نشان کرد: تولید این اثر به علت دو زبانه بودن و مختلف بودن مکان های ضبط دشواری های زیادی را در پی داشت اما به خواست خدا مراحل مختلف تولید اعم از سرودن شعر، ساخت ملودی و ماکت کار، ارسال به ایران برای سرودن شعر متناسب با ملودی عربی و اخذ ماکت دوم همراه با صدای خواننده ایرانی، ضبط نهایی کار در غزه، تصویربرداری و اصلاحاتی که در تمامی این مراحل انجام شد به پایان رسید و افتخار اولین اثر مشترک هنرمندان ایرانی و غزاوی را به نام خود ثبت کرد. شایان ذکر است شاعر بخش فارسی این نماهنگ «محمدمهدی سیار» است و شعر قسمت عربیِ را «نهاد نشوان» سروده است. آهنگسازی این کار را «کریم عکاشه» برعهده داشته، تنظیم بخش عربی را «بسام عکاشة» و تنظیم بخش فارسی را «کامران میرزایی» برعهده داشته‌اند. کارگردانی این اثر نیز توسط «محمد ابوشعر» انجام شده است.
7517

نمایش ویدئو در وب سایت شما

 

نخستین اثر موسیقایی مشترک هنرمندان ایرانی و غزه ای، به مناسبت پیروزی در جنگ 51 روزه و با عنوان «غزة؛ صخرة الانتصار» منتشر شد.

به گزارش رجانیوز، نماهنگ دوزبانه «غزه؛ صخره الانتصار» که با صدای «پویا بابایی» و «عبدالمجید عريقات» اجرا شده به همت اتحادیه بین المللی امت واحده و به تهیه کنندگی سازمان هنری و رسانه ای اوج تولید شده است.
 
نهاد نشوان شاعر بخش عربی این اثر در گفت و گو با رجانیوز گفت: «وحدت اسلامی» و «مقاومت» دو محور اصلی اشعار این کار مشترک است و به نظر می رسد با اجماع ملت های اسلامی بر مساله فلسطین هر دو این محورها محقق خواهد شد.
نشوان خاطر نشان کرد: تولید این اثر به علت دو زبانه بودن و مختلف بودن مکان های ضبط دشواری های زیادی را در پی داشت اما به خواست خدا مراحل مختلف تولید اعم از سرودن شعر، ساخت ملودی و ماکت کار، ارسال به ایران برای سرودن شعر متناسب با ملودی عربی و اخذ ماکت دوم همراه با صدای خواننده ایرانی، ضبط نهایی کار در غزه، تصویربرداری و اصلاحاتی که در تمامی این مراحل انجام شد به پایان رسید و افتخار اولین اثر مشترک هنرمندان ایرانی و غزاوی را به نام خود ثبت کرد.
 
شایان ذکر است شاعر بخش فارسی این نماهنگ «محمدمهدی سیار» است و شعر قسمت عربیِ را «نهاد نشوان» سروده است. آهنگسازی این کار را «کریم عکاشه» برعهده داشته، تنظیم بخش عربی را «بسام عکاشة» و تنظیم بخش فارسی را «کامران میرزایی» برعهده داشته‌اند. کارگردانی این اثر نیز توسط «محمد ابوشعر» انجام شده است.
 

پارامترهای مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • WalterartiC
  • Terencemab
  • NoxProxy
  • DayanaFluop
  • spavtobig
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group