نرم افزار مبدل نصب نیست.

گزارش مثلث، فساد در خانه های اجاره ای روزانه و ساعتی

گزارش مشکل
Loading the player...
در برخی از شهرها مانند شهر های شمالی کشور ، ویلاها و اتاق های شخصی هستند که به مسافران اجاره داده می شوند اما حتی اکثر این نوع ویلاها و خانه ها هم از مسافران تقاضای مدارک شناسایی می کنند و کم هستند افرادی که خانه خود را بدون مدارک شناسایی در اختیار دیگران می گذارند. حالا اما در پایتخت این مشکل بدون مدرک شناسایی بودن افراد خیلی راحت با چند آگهی اینترنتی در سایت هایی مشخص حل شده است. در این سایت ها خانه های شخصی تبلیغ شده اند که برای ۱ روز و حتی چند ساعت اجاره داده می شوند و جز کارت ملی اجاره کننده و پول هیچ مدرک شناسایی طلب نمی کنند! خانه های مبله ای که نرخ اجاره آنها از شبی ۱۰۰ هزار تومان و ساعتی ۶۰ هزار تومان تا نرخ های میلیونی متفاوت است اما دسترسی به آنها آنقدر آسان است که راه را برای هر کاری باز می گذارد! واگذار کننده گان این خانه ها متفق القول اعلام کردند که این خانه در مدت اجاره در اختیار شخصی است که آن را اجاره کرده و ورود آن شخص با هر کس یا کسانی در این خانه ها آزاد است! البته یکی از این مالکان خانه که متوجه شد تماس شفاف برای تهیه گزارش است نه اجاره خانه با فرافکنی و لحن تند به خبرنگار شفاف گفت : این رفتار شما در کار ما اخلال ایجاد می کند، کار ما را خراب نکنید. خانه هایی که نتیجه ای جز افزایش فحشا و فساد در پایتخت ندارند و به طور حتم افرادی که این خانه ها را اجاره می کنند ، برای اقدامات شرعی به چنین مکان هایی احتیاج ندارند!
12941

نمایش ویدئو در وب سایت شما

 

در برخی از شهرها مانند شهر های شمالی کشور ، ویلاها و اتاق های شخصی هستند که به مسافران اجاره داده می شوند اما حتی اکثر این نوع ویلاها و خانه ها هم از مسافران تقاضای مدارک شناسایی می کنند و کم هستند افرادی که خانه خود را بدون مدارک شناسایی در اختیار دیگران می گذارند.

حالا اما در پایتخت این مشکل بدون مدرک شناسایی بودن افراد خیلی راحت با چند آگهی اینترنتی در سایت هایی مشخص حل شده است. در این سایت ها خانه های شخصی تبلیغ شده اند که برای ۱ روز و حتی چند ساعت اجاره داده می شوند و جز کارت ملی اجاره کننده و پول هیچ مدرک شناسایی طلب نمی کنند!

خانه های مبله ای که نرخ اجاره آنها از شبی ۱۰۰ هزار تومان و ساعتی ۶۰ هزار تومان تا نرخ های میلیونی  متفاوت است اما دسترسی به آنها آنقدر آسان است  که راه را برای هر کاری باز می گذارد!

واگذار کننده گان این خانه ها  متفق القول اعلام کردند که این خانه در مدت اجاره در اختیار شخصی است که آن را اجاره کرده و ورود آن شخص با هر کس یا کسانی  در این خانه ها آزاد است!

البته یکی از این مالکان خانه که متوجه شد تماس شفاف برای تهیه گزارش است نه اجاره خانه با فرافکنی  و لحن تند به خبرنگار شفاف گفت : این رفتار شما در کار ما اخلال ایجاد می کند، کار ما را خراب نکنید.

خانه هایی که نتیجه ای جز افزایش فحشا و فساد در پایتخت ندارند و به طور حتم افرادی که این خانه ها را اجاره می کنند ، برای اقدامات شرعی به چنین مکان هایی احتیاج ندارند!

این خانه ها که از سوی جوانان یا مردان و زنان متاهل  و معمولا بدون اطلاع خانواده ها اجاره می شوند در واقع مکانی است برای گرفتن میهمانی های آنچنانی، مصرف مواد مخدر و مواد روانگردان و رواج فساد و بی بنده باری و روابط آنچنانی که نه در شرع پسندیده است و نه در عرف!

نکته مهم تر هم اینجاست که تجربه نشان داده، پایتخت و رفتارهای اجتماعی که در آن رخ می دهد همواره الگویی برای سایر شهرها و استان های کشور بوده  و مسلما رواج این نوع خانه های اجاره ای در تهران، سرمنشایی خواهد بود برای گسترده شدن بساط آنها در سایر شهرهای کشور و دامنه دار شدن فساد از پایتخت به سایر نقاط ایران.

در هر حال سوال اصلی که در این میان هنوز هیچ مقام مسئولی به آن پاسخ نداده این است که آیا با افزایش این نوع خانه ها که حتی ساعتی هم اجاره داده می شوند، دیگر جوانان زیر بار مسئولیت ازدواج خواهند رفت؟

آیا با رونق این مسائل می توان امید داشت که نرخ ازدواج بیشتر می شود و جمعیت کشور افزایش می یابد؟

اصلا آیا باب فساد و فحشا با رواج این نوع خانه ها باز نخواهد شد؟

پارامترهای مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • FuriousPype
  • Pinupduzo
  • KinmakioNah
  • seltBish
  • Hagglife
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group