نرم افزار مبدل نصب نیست.

خط آزاد28 ، میراث تلخ نژادپرستی در ایالات متحده

گزارش مشکل
Loading the player...
5672

نمایش ویدئو در وب سایت شما

 

یک روزنامه آلمانی:

میراث تلخ نژاد پرستی همچنان در آمریکا وجود دارد/سراسر ایالات متحده فرگوسن است

خبرگزاری تسنیم: یک روزنامه آلمانی با اشاره به حوادث اخیر در ایالت میسوری آمریکا و اقدامات نژادپرستانه پلیس آمریکا در سرکوب اعتراضات فرگوسن نوشت میراث نژادپرستی همچنان در ایالات متحده وجود دارد.

 

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم روزنامه آلمانی "تاگس سایتونگ"، در مطلبی درباره تحولات شهر فرگوسن نوشت: میراث نژادپرستی در ایالات متحده در فرگوسن خود را نشان می دهد. این مسئله از برده داری، تبعیض نژادی تا تبعیض علیه اقلیت ها را شامل می شود.

 

نویسنده در ادمه تصریح کرد: 6 گلوله ای که یک پلیس در بدن و سر یک سیاه پوست غیر مسلح در شهر فرگوسن شلیک کرده این شهر در مرکز آمریکا را ملتهب کرده است. بعد از روزها اعتراضات مسالمت آمیز و برگزاری مراسم های یاد بود برای "مایکل براون" 18 ساله قربانی و بعد از اقدامات تحریک آمیز پلیس که کلامی و با اقدامت نظامی انجام گرفت و بعد از اینکه غارت های شبانه در این شهر خاتمه نیافت، حالا باید گارد ملی در این شهر آرامش را تامین کند. حالا جنگ رسما به ایالت میسوری رسیده است.

 

نویسنده در ادامه نوشت: اولین مسئول برای به وجود آمدن چنین شرایطی پلیس محلی است. پلیس محلی شهر فرگوسن مجهز به سلاح های جنگی تامین شده توسط پنتاگون است. پلیس محلی این شهر منحصرا کارکنان سفید پوست را  در این شهر با اکثریت سیاه پوست استخدام کرده است و مانند یک ارتش اشغالگر عمل کرده است. هر مرد سیاه پوستی در فرگوسن می تواند از موارد تحقیر و ترس از طرف پلیس این شهر سخن بگوید.

 

مسئولان و روسای پلیس این شهر تمام انرژی خود را برای سرپوش گذاشتن بر وقایع استفاده می کنند. آن ها با معترضان مانند جنایتکاران برخورد می کنند و آن ها را هدف شلیک سلاح های جنگی خود قرار می دهند.

 

نویسنده در بخش دیگری از این مطلب تصریح کرد حالا فرگوسن در یک شرایط اضطراری قرار دارد که در آن شب ها در خیابان ها تنها برخی غارتگران و یونیفورم پوشان حضور دارند.

 

این روزنامه آلمانی در ادامه نوشت: اما فرگوسن نه تنها نتیجه استراتژی نادرست و خشن پلیس است. در فرگوسن همزمان میراث تلخ یک قرن نژادپرستی در آمریکا از برده داری گرفته تا تبعیض نژادی خود را نشان می دهد که تا امروز هم هنوز بر آن غلبه نشده است.

 

فرگوسن در همه جای آمریکا هست. در عرصه  اجتماعی، سیاسی و جامعه پلیس اقلیت ها تحقیر می شوند و جدا از اکثریت جامعه زندگی می‌کنند و این وضعیت در شهرهای بزرگ مانند نیویورک، شیکاگو و همچنین در وسط آمریکا وجود دارد و هر کدام از این مناطق انبار باروت بلقوه است.

پارامترهای مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • GermanFlut
  • AntonOralt
  • Robertbleam
  • FuriousPype
  • Pinupduzo
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group