نرم افزار مبدل نصب نیست.

گریه های نماینده ی پارلمان عراق سخنانش را ناتمام گذاشت

گزارش مشکل
Loading the player...
نماینده طایفه ایزدی‌ها در عراق هنگام سخنرانی در پارلمان این کشور درباره اقدامات جنایتکارانه داعش علیه هموطنانش، به گریه افتاد. به گزارش شبکه العالم، هنگام سخنرانی خانم "فیان دخیل" پشت تریبون پارلمان، بسیاری از نمایندگان عراقی نیز به نشانه اعلام همبستگی با هموطنان ایزدی خود در کنار او ایستادند؛ بقیه نمایندگان نیز به احترام او هنگام سخنرانی از جای خود بلند شدند. وی تأکید کرد که تروریستها در حال قتل‌عام ایزدی‌ها در موصل هستند و زنان آنان را به بردگی و غنیمت می‌برند. این نماینده عراقی تأکید کرد که همه مردم این کشور؛ از عرب و مسلمان و کرد گرفته تا همه اقلیتهای دیگر، هدف قرار گرفته‌اند. دخیل از مردم عراق و جامعه جهانی خواست برای نجات خانواده‌های تحت محاصره ایزدی بشتابند. سایت خبری "عراق القانون" به نقل از این نماینده عراقی نوشت، تا کنون 50 فرد سالخورده از طایفه ایزدی جان خود را از دست داده‌اند، و باید کاری برای متوقف کردن این کشتار انجام داد. این نماینده طایفه ایزدی ها در پارلمان عراق به دلیل شدت گریه نتوانست سخنانش را به پایان برساند.
7279

نمایش ویدئو در وب سایت شما

 

نماینده طایفه ایزدی‌ها در عراق هنگام سخنرانی در پارلمان این کشور درباره اقدامات جنایتکارانه داعش علیه هموطنانش، به گریه افتاد.

به گزارش شبکه العالم، هنگام سخنرانی خانم "فیان دخیل" پشت تریبون پارلمان، بسیاری از نمایندگان عراقی نیز به نشانه اعلام همبستگی با هموطنان ایزدی خود در کنار او ایستادند؛ بقیه نمایندگان نیز به احترام او هنگام سخنرانی از جای خود بلند شدند.
 
وی تأکید کرد که تروریستها در حال قتل‌عام ایزدی‌ها در موصل هستند و زنان آنان را به بردگی و غنیمت می‌برند.
این نماینده عراقی تأکید کرد که همه مردم این کشور؛ از عرب و مسلمان و کرد گرفته تا همه اقلیتهای دیگر، هدف قرار گرفته‌اند.
 
دخیل از مردم عراق و جامعه جهانی خواست برای نجات خانواده‌های تحت محاصره ایزدی بشتابند.
 
سایت خبری "عراق القانون" به نقل از این نماینده عراقی نوشت، تا کنون 50 فرد سالخورده از طایفه ایزدی جان خود را از دست داده‌اند، و باید کاری برای متوقف کردن این کشتار انجام داد.
 
این نماینده طایفه ایزدی ها در پارلمان عراق به دلیل شدت گریه نتوانست سخنانش را به پایان برساند.

پارامترهای مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • Thomasovpex
  • شین
  • BobbyeriDow
  • evornek
  • Lewisuhadycle
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group