نرم افزار مبدل نصب نیست.

تغییر معادلات جنگ غزه با نامه ی سردار سلیمانی به مقاومت فلسطین

گزارش مشکل
Loading the player...
انتشار نامه فرمانده سپاه قدس درباره جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه، بمبی است که می تواند بسیاری از معادلات و برنامه های غرب و برخی حکام عرب را به هم بریزد. به گزارش فرهنگ نیوز، در این چند سال اخیر نام قاسم سلیمانی با نام ایران در معادلات و تصمیم سازی های کشورهای منطقه غرب آسیا پیوند خورده است. حتی این امر اینقدر واضح شده که بسیاری از مسوولین کشورهای منطقه من جمله سوریه و عراق قاسم سلیمانی را مرد تصمیم گیر در کشورشان دانشته و امنیت و ثبات دولتشان را مرهون این فرد می دانند. شبح ترس؛ لقبی که عرب ها برای فرمانده سپاه قدس به کار می برند. از این رو قاسم سلیمانی تبدیل به فردی محبوب در میان مردم مقاوم منطقه شده است به گونه ای که بشار اسد پس از انتخاب شدنش به عنوان رییس جمهور سوریه اذاعان می کند که در صورت نامزد شدن قاسم سلیمانی در انتخابات ریاست جمهوری سوریه، قطعا مردم به او رای می دادند. حاج قاسم، فردی کم صحبت و فراری از رسانه، برای بسیاری از سران دنیا و کارشناسان اطلاعاتی و نظامی دنیا هنوز فردی مرموز است و همگی به دنبال سخن و یا پیامی از وی هستند چرا که می دانند راهبردهای منطقه بوسیله وی تنظیم می شود. انتشار نامه فرمانده سپاه قدس درباره جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه، بمبی است که می تواند بسیاری از معادلات و برنامه های غرب و برخی حکام عرب را به هم بریزد. عبدالباری عطوان، سردبیر سایت "رأی الیوم" در مقاله ای به تاثیر نامه سردار سلیمانی می پردازد و اذعان می کند که ایرانی ها بر خلاف عرب ها نشان داده اند که کلامشان به عمل تبدیل می شود و تاکنون هرچه گفته اند ، عملی شده است از این رو هنگامی که فرمانده قدس ایران می گوید که جام زهر را بر سر اسراییلی ها خواهیم ریخت و هرگز مقاومت خلع سلاح نخواهد شد؛ یعنی ایران پشت فلسطین خواهد بود. و تاریخ نشان داده است که ایران هیچگاه به هم پیمانان خود خیانت نکرده و همواره آنان را پیروز میدان کرده است. حال با توجه به کم سابقه بودن انتشار پیام قاسم سلیمانی به نظر می رسد که تمام طرح های آتش بسی که از سوی آمریکا و حکام عرب برای خلع سلاح مقاومت در حال پیگیری است، بی تاثیر خواهد شد و تنها دو راه برای اسراییل باقی خواهد ماند. ادامه جنگ با مقاومت که هر روز آمار تلفات این رژیم افزایش می یابد و یا قبول شرایطی از حداقل خواست های این رژیم که در هر دو صورت این مقاومت است که پیروز میدان خواهد بود.
18657

نمایش ویدئو در وب سایت شما

 
انتشار نامه فرمانده سپاه قدس درباره جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه، بمبی است که می تواند بسیاری از معادلات و برنامه های غرب و برخی حکام عرب را به هم بریزد.
به گزارش فرهنگ نیوز، در این چند سال اخیر نام قاسم سلیمانی با نام ایران در معادلات و تصمیم سازی های کشورهای منطقه غرب آسیا پیوند خورده است. حتی این امر اینقدر واضح شده که بسیاری از مسوولین کشورهای منطقه من جمله سوریه و عراق قاسم سلیمانی را مرد تصمیم گیر در کشورشان دانشته  و امنیت و ثبات دولتشان را مرهون این فرد می دانند. شبح ترس؛ لقبی که عرب ها برای فرمانده سپاه قدس به کار می برند.
 
از این رو قاسم سلیمانی تبدیل به فردی محبوب در میان مردم مقاوم منطقه شده است به گونه ای که بشار اسد پس از انتخاب شدنش به عنوان رییس جمهور سوریه اذاعان می کند که در صورت نامزد شدن قاسم سلیمانی در انتخابات ریاست جمهوری سوریه، قطعا مردم به او رای می دادند.
 
حاج قاسم، فردی کم صحبت و فراری از رسانه، برای بسیاری از سران دنیا و کارشناسان اطلاعاتی و نظامی دنیا هنوز فردی مرموز است و همگی به دنبال سخن و یا پیامی از وی هستند چرا که می دانند راهبردهای منطقه بوسیله وی تنظیم می شود.
 
انتشار نامه فرمانده سپاه قدس درباره جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه، بمبی است که می تواند بسیاری از معادلات و برنامه های غرب و برخی حکام عرب را به هم بریزد.
 
عبدالباری عطوان، سردبیر سایت "رأی الیوم" در مقاله ای به تاثیر نامه سردار سلیمانی می پردازد و اذعان می کند که ایرانی ها بر خلاف عرب ها نشان داده اند که کلامشان به عمل تبدیل می شود و تاکنون هرچه گفته اند ، عملی شده است از این رو هنگامی که فرمانده قدس ایران می گوید که جام زهر را بر سر اسراییلی ها خواهیم ریخت و هرگز مقاومت خلع سلاح نخواهد شد؛ یعنی ایران پشت فلسطین خواهد بود. و تاریخ نشان داده است که ایران هیچگاه به هم پیمانان خود خیانت نکرده  و همواره آنان را پیروز میدان کرده است.
 
حال با توجه به کم سابقه بودن انتشار پیام قاسم سلیمانی به نظر می رسد که تمام طرح های آتش بسی که از سوی آمریکا و حکام عرب برای خلع سلاح مقاومت در حال پیگیری است، بی تاثیر خواهد شد و تنها دو راه برای اسراییل باقی خواهد ماند.
 
ادامه جنگ با مقاومت که هر روز آمار تلفات این رژیم افزایش می یابد و یا قبول شرایطی از حداقل خواست های این رژیم که در هر دو صورت این مقاومت است که پیروز میدان خواهد بود.

پارامترهای مرتبط

دیدگاه‌ها  

0 #8 معلم سربدار313 1394-03-20 13:46
شیر اگر پیر هم شده باشد بازم شیر است امسال شماها دانید که ما در دل چه اتشی داریم
نقل قول کردن
+1 #7 Guest 1394-01-13 05:49
خدا رو شکر ما پشتوانه ای عظیم و پر از محتوا به نام عاشورا داریم که از دل آن مردانی چون امام راحل و رهبر عزیز را پرورش داده که توانستند فرزندان شجاعی چون سردار سلیمانی ها را پرورش دهند امیدوارم پس از به ثمر نشاندن اهداف متعالی انقلاب علوی 1400 ساله عاقبت این سرداران دلیر شهادت به دست دشمنان عاشورا باشد.....
نقل قول کردن
+1 #6 Guest 1394-01-05 13:18
خدا نکنه حالا حالا ها شهیدت کنند به سردار نیاز داریم. البته که اگه سردار نباشه سردارها خواهند امد...
نقل قول کردن
+2 #5 محمد امیری 1393-12-14 20:56
با تمام وجود به وجودت افتخار می کنم.
نقل قول کردن
+2 #4 مهران. 1393-12-08 14:49
درود بر تو ای سپه سالار لشگر سپاه ایران
آفرین بر تو و یارانت
نقل قول کردن
+3 #3 ايران پيروز 1393-10-25 12:32
به نقل از ایراان سربلند:
سلام بر تو ای شیر مرد ..

ايران هميشه پيروزاست.
نقل قول کردن
+4 #2 ایراان سربلند 1393-09-27 08:06
سلام بر تو ای شیر مرد ..
نقل قول کردن
+6 #1 مصطفی حاجیان 1393-08-16 09:51
سلام بتو ای مرد دلیر ایران حاج قاسم سلیمانی درو به این غیرتت
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • azusyvaz
  • Thomasovpex
  • شین
  • BobbyeriDow
  • evornek
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group