نرم افزار مبدل نصب نیست.

مستند شعار تلخ

گزارش مشکل
Loading the player...
مستند "شعارتلخ" بهموضوع سیاست جمعیتی دوره های اخیر میپردازد. حجت الاسلام مرتضی دهقانی از طلاب برجسته شهرستان میبد با اشاره به مسائل تنظیم خانواده و تشویق مادران جوان برای ازدیاد نسل، اظهار داشت: شعار فرزند کمتر، زندگی بهتر را خیانت به اسلام و جامعه دانست و مختلط بودن زن و مرد در محیط کاری و تربیت ناصحیح فرزندان را از جمله آسیب های کاهش جمعیت دانست. وی افزود: بانوانی که دارای فرزند کمتر می باشد در محیط خانه صبر و حوصله خود را از دست می دهند پس به ناچار به محیط کار، روی می آورند و چون محیط کاری مخصوص خانم ها کم می باشد به ناچار به صورت مختلط با آقایان وارد کار می شود و آسیب های بعدی از جمله افزایش طلاق هم به دنبال دارد. حجت الاسلام دهقانی با اشاره به آیات ۲۳۳ سوره بقره و آیه ۱۵ سوره احقاف، گفت: کودک باید حداقل ۲ سال کامل شیر مادر بخورد که با توجه به شاغل بودن بعضی مادران، کودک از این فیض محروم می ماند و مادر با توجه به شاغل بودن، کودک را به مهد کودک می سپارد. وی در پایان به دیدگاه مقام معظم رهبری در رابطه با افزایش فرزند آوری و بالابودن جمعیت یک کشور که نشانه قدرتمند بودن آن کشور است اشاره کرد و اذعان داشت: جوانان را باید به افزایش جمعیت تشویق کرد و بر این امر باور داشت که روزی هر کس دست خداوند متعال است.
8148

نمایش ویدئو در وب سایت شما

مستند "شعارتلخ" بهموضوع سیاست جمعیتی دوره های اخیر میپردازد.

 

حجت الاسلام مرتضی دهقانی از طلاب برجسته شهرستان میبد با اشاره به مسائل تنظیم خانواده و تشویق مادران جوان برای ازدیاد نسل، اظهار داشت:  شعار فرزند کمتر، زندگی بهتر را خیانت به اسلام و جامعه دانست و مختلط بودن زن و مرد در محیط کاری و تربیت ناصحیح فرزندان را از جمله آسیب های کاهش جمعیت دانست.

وی افزود: بانوانی که دارای فرزند کمتر می باشد در محیط خانه صبر و حوصله خود را از دست می دهند پس به ناچار به محیط کار، روی می آورند و چون محیط کاری مخصوص خانم ها کم می باشد به ناچار به صورت مختلط با آقایان وارد کار می شود و آسیب های بعدی از جمله افزایش طلاق هم به دنبال دارد.

حجت الاسلام دهقانی با اشاره به آیات ۲۳۳ سوره بقره و آیه ۱۵ سوره احقاف، گفت: کودک باید حداقل ۲ سال کامل شیر مادر بخورد که با توجه به شاغل بودن بعضی مادران، کودک از این فیض محروم می ماند و مادر با توجه به شاغل بودن، کودک را به مهد کودک می سپارد.

وی در پایان به دیدگاه مقام معظم رهبری در رابطه با افزایش فرزند آوری و بالابودن جمعیت یک کشور که نشانه قدرتمند بودن آن کشور است اشاره کرد و اذعان داشت: جوانان را باید به افزایش جمعیت تشویق کرد و بر این امر باور داشت که روزی هر کس دست خداوند متعال است.

پارامترهای مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • Lewisuhadycle
  • KeithustHat
  • Charlessjuisy
  • DanaFluop
  • BoxerNap
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group