نرم افزار مبدل نصب نیست.

پس از خبرنگار صهیونیست و هنرپیشه مستهجن آمریکایی، این بار سناتور آمریکایی در ایران!

گزارش مشکل
Loading the player...
در خبرها منتشر شده اخیراً یک سناتور آمریکایی به تهران سفر کرده، آیا این خبر درست است یا خیر که قاسمی در پاسخ گفت: سفر هر سناتور آمریکایی به ایران را تکذیب می‌کنم و ما سفری در این ارتباط نداشته‌ایم. وی گفت: یک سناتور آمریکایی به همراه تعدادی از دوستان خود از طریق یک آژانس مسافرتی درخواست ویزا برای سفر به تهران می‌کند و این درخواست نیز روال عادی خود را طی می‌کند و این سفر به ایران انجام می‌شود. وی افزود: بعد از اینکه این سفر به پایان می‌رسد یکی از افراد حاضر در این سفر اعلام می‌کند که من به ایران سفر کردم در حالی که او در سفر به ایران از ظرفیت سناتوری خود استفاده نکرده و خود را به عنوان سناتور معرفی نکرده است بلکه او از ظرفیت شخصیت حقیقی‌اش در این ارتباط استفاده کرده و بعد از پایان سفر این موضوع را اعلام می‌کند. قاسمی افزود: با توجه به این موضوع رسماً کسی با عنوان سناتور به ایران سفری نداشته و مذاکرات سیاسی انجام نداده است. ایشان در ظرفیت شخصی خودشان و به نام خودشان تقاضای ویزا کرده‌اند و ویزا از طریق آژانس توریستی و طی شدن پروسه‌های لازم داده شده است. سناتور آمریکایی,مقامات آمریکایی در ایران,تکذیب میکنم,وزارت خارجه,کدخدا,دیپلماسی
6506

نمایش ویدئو در وب سایت شما

 

در خبرها منتشر شده اخیراً یک سناتور آمریکایی به تهران سفر کرده، آیا این خبر درست است یا خیر که قاسمی در پاسخ گفت: سفر هر سناتور آمریکایی به ایران را تکذیب می‌کنم و ما سفری در این ارتباط نداشته‌ایم.
وی گفت: یک سناتور آمریکایی به همراه تعدادی از دوستان خود از طریق یک آژانس مسافرتی درخواست ویزا برای سفر به تهران می‌کند و این درخواست نیز روال عادی خود را طی می‌کند و این سفر به ایران انجام می‌شود.
وی افزود: بعد از اینکه این سفر به پایان می‌رسد یکی از افراد حاضر در این سفر اعلام می‌کند که من به ایران سفر کردم در حالی که او در سفر به ایران از ظرفیت سناتوری خود استفاده نکرده و خود را به عنوان سناتور معرفی نکرده است بلکه او از ظرفیت شخصیت حقیقی‌اش در این ارتباط استفاده کرده و بعد از پایان سفر این موضوع را اعلام می‌کند.
قاسمی افزود: با توجه به این موضوع رسماً کسی با عنوان سناتور به ایران سفری نداشته و مذاکرات سیاسی انجام نداده است. ایشان در ظرفیت شخصی خودشان و به نام خودشان تقاضای ویزا کرده‌اند و ویزا از طریق آژانس توریستی و طی شدن پروسه‌های لازم داده شده است.

 

پارامترهای مرتبط

دیدگاه‌ها  

0 #2 smskari.ir 1395-07-14 12:17
ممنون از سایت خوبتون
با اجازتون با ذکر منبع برخی از مطالبتون رو در smskari.ir کپی میکنم
باتشکر
نقل قول کردن
0 #1 محسن وفسی 1395-07-07 16:57
یعنی باور کنیم که این جماعت وزارت خارجه اینقدر گیج تشریف دارند که سناتورهای امریکایی را نمیشناسند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • شین
  • BobbyeriDow
  • evornek
  • Lewisuhadycle
  • KeithustHat
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group