نرم افزار مبدل نصب نیست.

افشای خبر مرگ سرکرده منافقین مسعود رجوی توسط شاهزاده سعودی ترکی فیصل

گزارش مشکل
Loading the player...
ترکی الفیصل، شاهزاده سعودی و رئیس اسبق دستگاه اطلاعاتی عربستان در کنفرانس منافقین در پاریس حضور یافت و در سخنرانی خود از مسعود رجوی سرکرده این گروهک تروریستی به‌عنوان «مرحوم مسعود رجوی» یاد کرد. این کنفرانس، روز شنبه در پاریس، پایتخت فرانسه برگزار شد و شبکه تلویزیونی العربیه عربستان آن را پوشش خبری داد. فیصل با اعلام حمایت رسمی از منافقین دو بار خطاب به مریم رجوی، هنگام اشاره به مسعود رجوی، از واژه مرحوم استفاده کرد که نشان دهنده مرگ وی است. همان‌گونه که در این ویدئو مشخص است، شاهزاده سعودی از واژه مرحوم در اشاره به مسعود رجوی استفاده می‌کند، اما مترجم کنفرانس از اشاره به واژه مرحوم، خودداری می‌کند. مسعود رجوی,ترکی فیصل,منافقین,مجاهدین خلق,مرگ مسئود رجوی
5629

نمایش ویدئو در وب سایت شما

 

ترکی الفیصل، شاهزاده سعودی و رئیس اسبق دستگاه اطلاعاتی عربستان در کنفرانس منافقین در پاریس حضور یافت و در سخنرانی خود از مسعود رجوی سرکرده این گروهک تروریستی به‌عنوان «مرحوم مسعود رجوی» یاد کرد.

این کنفرانس، روز شنبه در پاریس، پایتخت فرانسه برگزار شد و شبکه تلویزیونی العربیه عربستان آن را پوشش خبری داد.

فیصل با اعلام حمایت رسمی از منافقین دو بار خطاب به مریم رجوی، هنگام اشاره به مسعود رجوی، از واژه مرحوم استفاده کرد که نشان دهنده مرگ وی است.

همان‌گونه که در این ویدئو مشخص است، شاهزاده سعودی از واژه مرحوم در اشاره به مسعود رجوی استفاده می‌کند، اما مترجم کنفرانس از اشاره به واژه مرحوم، خودداری می‌کند.

پارامترهای مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • Turokwot
  • MarciaPed
  • AndrewObent
  • Houstonfug
  • ClubberPah
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group