نرم افزار مبدل نصب نیست.
گزیده برنامه بدون تحریف 14خرداد 95

نه فقط سرمایه داران زالوصفت، بلکه متمولین بهشتی هم نباید جزو مسئولین باشند

گزارش مشکل
Loading the player...
نه فقط «سرمایه داران زالوصفت» ، بلکه حتی «متمولینِ بهشتی» هم نباید در جمهوری اسلامی جزو مسئولین باشند... برنامه بدون تحریف در تاریخ 14خرداد 95 با حضور حسین شریعتمداری (مدیر موسسه موسسه پژوهشی مطبوعاتی کیهان) و دکتر محمد جواد ایروانی (عضو تشخیص مصلحت نظام) به روی آنتن رفت. دکتر ایروانی, رسیدگی به محرومان و مستضعفان را یکی از نکاتی دانست که امام به آن تاکید داشته و دلیل آن را حضور مستضعفان از ابتدا در جریانات انقلاب, در دفاع مقدس دانستند. در ادامه دکتر ایروانی گفتند: امام فرمودند سرچشمه همه مصیبت های همه ملت ها این است که متصدیان امورشان از اشراف است چون آن ها به دنبال بهترین مسکن ها هستند و تمام ارزش هایشان قدرت های مادی است, نگاهشان به مردم نگاه ارباب و رعیتی است ولی در مقابل قدرت های خارجی خاضع هستند و تلخی محرومیت را نمیفهند. در کشورهایی مثل فرانسه هم اجازه نمی دهند کسیکه خودش بنگاه اقتصادی دارد و شرکت دارد مسوولیت دولتی هم بگیرد. کسی که حقوق و پاداش صدها میلیونی می گیرد دیگر نمی تواند از آنها چشم بپوشد. حسین شریعتداری با گفتن صحبت هایی از امام درباره مصاحبه با خبرنگار تایمز صحبت خود را آغاز نمود و بیان داشت که چهارچوب انقلاب بر اساس عدل و مبارزه با ظلم است. در ادامه آقای شریعتمداری گفتند: نکته ای که امام خیلی تاکید میکردند جنگ فقر و غناست, جنگ فقر و غنا به این معناست که کسانی که به ثروت های انبوهی رسیدند حتما حقی را ضایع کردند, حداقل این ظلم رانت اطلاعاتی است و این ابعاد این چنینی هست که سبک زندگی را تغییر میدهد, مسوولینی که فرزندان شان در اروپا و آمریکا درس می خوانند ممکن است به تدریج به انقلاب کافر شوند. امام خمینی از تعبیر "مرفهین بی درد" استفاده کردند؛ یعنی مسوول پولدار، ناکارآمد خواهد بود چون درکی از مردم ندارد. دولت حق ندارد از میان متمولین وزیر انتخاب کند. بدون تحریف,خلاصه,شریعتمداری,جواد ایروانی,وحید یامین پور,سرمایه داران زالوصفت,مرفهین بی درد,جنگ فقر و غنا,فقروغنا,فقر و غنا,عدالت,مبارزه با ظلم,امام خمینی,14خرداد
9672

نمایش ویدئو در وب سایت شما

 

نه فقط «سرمایه داران زالوصفت» ، بلکه حتی «متمولینِ بهشتی» هم نباید در جمهوری اسلامی جزو مسئولین باشند...

برنامه بدون تحریف در تاریخ  14خرداد 95  با حضور حسین شریعتمداری (مدیر موسسه موسسه پژوهشی مطبوعاتی کیهان) و دکتر محمد جواد ایروانی (عضو تشخیص مصلحت نظام) به روی آنتن رفت.
دکتر ایروانی, رسیدگی به محرومان و  مستضعفان را یکی از نکاتی دانست که امام به آن تاکید داشته و  دلیل آن را حضور مستضعفان از  ابتدا در جریانات انقلاب, در دفاع مقدس دانستند. در ادامه دکتر ایروانی گفتند: امام فرمودند سرچشمه همه مصیبت های همه ملت ها این است که متصدیان امورشان از اشراف است چون آن ها به دنبال بهترین مسکن ها هستند و تمام ارزش هایشان  قدرت های مادی است, نگاهشان  به مردم  نگاه ارباب و رعیتی است ولی در مقابل قدرت های خارجی  خاضع هستند و تلخی محرومیت را نمیفهند. در کشورهایی مثل فرانسه هم اجازه نمی دهند کسیکه خودش بنگاه اقتصادی دارد و شرکت دارد مسوولیت دولتی هم بگیرد. کسی که حقوق و پاداش صدها میلیونی می گیرد دیگر نمی تواند از آنها چشم بپوشد.
حسین شریعتداری با گفتن صحبت هایی از امام درباره مصاحبه با خبرنگار تایمز صحبت خود را آغاز نمود و بیان داشت که چهارچوب انقلاب بر اساس عدل و مبارزه با ظلم است. در ادامه آقای شریعتمداری گفتند: نکته ای که امام خیلی تاکید میکردند جنگ فقر و غناست, جنگ فقر و غنا به این معناست که کسانی که به ثروت های انبوهی رسیدند حتما حقی را ضایع کردند, حداقل این ظلم رانت اطلاعاتی است و این ابعاد این چنینی هست که سبک زندگی را تغییر میدهد, مسوولینی که فرزندان شان در اروپا و آمریکا درس می خوانند ممکن است به تدریج به انقلاب کافر شوند. امام خمینی از تعبیر "مرفهین بی درد" استفاده کردند؛ یعنی مسوول پولدار، ناکارآمد خواهد بود چون درکی از مردم ندارد. دولت حق ندارد از میان متمولین وزیر انتخاب کند.

 

 

 

 

پارامترهای مرتبط

دیدگاه‌ها  

0 #1 ابراهیم. 1395-03-29 10:27
سلام .صدای کلیپتون خیلی پایین و کم بودوبا این موبایلا و لب تابای ما به سختی شنیده میشه

پاسخ مدیر:

با سلام و احترام.
بزرگوار، مجدد فایل رو ویرایش کردم و بلندی صدا رو 3مرتبه تقویت کردم. ان شاءالله که مشکل رفع شده باشه.
متشکرم.
موفق باشید.
یاعلی
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • DanaFluop
  • BoxerNap
  • GordonPiolo
  • dublikaty_gjOa
  • yansaNoRie
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group