نرم افزار مبدل نصب نیست.

تخت روانچی: بطورکامل از اجرای برجام رضایت نداریم،آمریکا به وظایف خود عمل نکرده است

گزارش مشکل
Loading the player...
معاون وزیر امور خارجه ایران با بیان "از دید ما برجام به‌طور کامل موفقیت‌آمیز نبوده است" گفت: دولت آمریکا آن‌طور که باید به وظایف خود عمل نکرده است و بانک‌های اروپایی مته به خشخاش می‌گذارند. به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، مجید تخت‌روانچی در نخستین همایش مشترک ایران و ایتالیا در خصوص مسائل بانکی و وضعیت اجرای برجام اظهار کرد: آن چیزی که مدنظر ایران بوده تا به امروز به‌طور کامل مشاهده نشده و ما اجرای برجام را به‌طور کامل ندیده‌ایم. وی افزود: دلیل مهم در این ارتباط آن است که دولت آمریکا آن‌طور که باید به وظایف خود عمل نکرده است و برجام از دید ما به‌طور کامل موفقیت‌آمیز نبوده است. تخت‌روانچی گفت: محافظه‌کاری بانکهای بزرگ اروپایی در این ارتباط وجود دارد که همه این موارد دست به دست هم داده و اثرات برجام به‌طور کامل مشاهده نمی‌شود گرچه اخیراً تحولات خوبی نیز صورت گرفته است. معاون وزیر امور خارجه ایران در ادامه سخنان خود در نشست ایران و ایتالیا گفت: 200 سال است که با ایتالیا روابط سیاسی داریم و ایتالیا یکی از دوستان نزدیک ما در اروپا است و هیچ مشکلی برای توسعه روابط وجود ندارد. وی متذکر شد: در سالهای گذشته روابط اقتصادی این دو کشور به 7 میلیارد دلار رسید که به‌دلیل تحریم‌های ظالمانه سطح روابط تجاری کاهش یافت اما آینده روشنی در روابط دو کشور وجود دارد. معاون وزیر امور خارجه ایران گفت: همکاری با کشورهای دیگر، سرمایه‌گذاری در پروژه‌های مشترک مدنظر ایران است که این امر باید با همراه انتقال فناوری صورت گیرد. تخت‌روانچی گفت: بازار ایران علاوه بر 80 میلیون نفر موجود، جمعیت کشورهای اطراف و پیرامونی را نیز شامل می‌شود که از این طریق می‌توان ایران را به‌عنوان هاب اقتصادی منطقه در نظر گرفت. وی ادامه داد: تروریست‌ها در اطراف ایران فعالیت‌های زیادی دارند اما کشور ما امن و باثبات است که این امر مورد توجه تجار قرار می‌گیرد. معاون وزیر امور خارجه ایران ادامه داد:‌ مبارزه با پولشویی مورد توجه دولت یازدهم قرار دارد که در این ارتباط قانونی به تصویب مجلس رسیده و شورای نگهبان نیز آن را تأیید کرده است. تخت‌روانچی گفت: معافیت‌های مالیاتی و ایجاد شرایط‌ مناسب برای سرمایه‌گذاری‌ از جمله دیگر مواردی است که برای ورود سرمایه‌گذاران خارجی انجام شده است. * برخی از بانکهای اروپایی اطلاع ندارند که تحریم‌ها علیه ایران لغو شده است معاون وزیر امور خارجه ایران با بیان اینکه براساس گزارش صندوق بین‌المللی پول ایران نوزدهمین اقتصاد بزرگ دنیاست، گفت: با توجه دولت به امر حضور سرمایه‌گذاران خارجی و قوانین موجود در کشور و اقتصاد مقاومتی در ایران امکان همکاریهای خوبی با ایتالیا وجود دارد. وی در ادامه سخنان خود در خصوص مبادلات بانکی ایران با کشورهای اروپایی گفت: بانکهای اروپایی نباید بیش از حد مته به خشخاش بگذارند. برخی از بانکهای اروپایی اطلاع ندارند که تحریم‌ها لغو شدند.
5688

نمایش ویدئو در وب سایت شما

 

معاون وزیر امور خارجه ایران با بیان "از دید ما برجام به‌طور کامل موفقیت‌آمیز نبوده است" گفت: دولت آمریکا آن‌طور که باید به وظایف خود عمل نکرده است و بانک‌های اروپایی مته به خشخاش می‌گذارند.
به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، مجید تخت‌روانچی در نخستین همایش مشترک ایران و ایتالیا در خصوص مسائل بانکی و وضعیت اجرای برجام اظهار کرد: آن چیزی که مدنظر ایران بوده تا به امروز به‌طور کامل مشاهده نشده و ما اجرای برجام را به‌طور کامل ندیده‌ایم.
وی افزود: دلیل مهم در این ارتباط آن است که دولت آمریکا آن‌طور که باید به وظایف خود عمل نکرده است و برجام از دید ما به‌طور کامل موفقیت‌آمیز نبوده است.
تخت‌روانچی گفت: محافظه‌کاری بانکهای بزرگ اروپایی در این ارتباط وجود دارد که همه این موارد دست به دست هم داده و اثرات برجام به‌طور کامل مشاهده نمی‌شود گرچه اخیراً تحولات خوبی نیز صورت گرفته است.
معاون وزیر امور خارجه ایران در ادامه سخنان خود در نشست ایران و ایتالیا گفت: 200 سال است که با ایتالیا روابط سیاسی داریم و ایتالیا یکی از دوستان نزدیک ما در اروپا است و هیچ مشکلی برای توسعه روابط وجود ندارد.
وی متذکر شد: در سالهای گذشته روابط اقتصادی این دو کشور به 7 میلیارد دلار رسید که به‌دلیل تحریم‌های ظالمانه سطح روابط تجاری کاهش یافت اما آینده روشنی در روابط دو کشور وجود دارد.
معاون وزیر امور خارجه ایران گفت: همکاری با کشورهای دیگر، سرمایه‌گذاری در پروژه‌های مشترک مدنظر ایران است که این امر باید با همراه انتقال فناوری صورت گیرد.
تخت‌روانچی گفت: بازار ایران علاوه بر 80 میلیون نفر موجود، جمعیت کشورهای اطراف و پیرامونی را نیز شامل می‌شود که از این طریق می‌توان ایران را به‌عنوان هاب اقتصادی منطقه در نظر گرفت.
وی ادامه داد: تروریست‌ها در اطراف ایران فعالیت‌های زیادی دارند اما کشور ما امن و باثبات است که این امر مورد توجه تجار قرار می‌گیرد.
معاون وزیر امور خارجه ایران ادامه داد:‌ مبارزه با پولشویی مورد توجه دولت یازدهم قرار دارد که در این ارتباط قانونی به تصویب مجلس رسیده و شورای نگهبان نیز آن را تأیید کرده است.
تخت‌روانچی گفت: معافیت‌های مالیاتی و ایجاد شرایط‌ مناسب برای سرمایه‌گذاری‌ از جمله دیگر مواردی است که برای ورود سرمایه‌گذاران خارجی انجام شده است.

* برخی از بانکهای اروپایی اطلاع ندارند که تحریم‌ها علیه ایران لغو شده است

معاون وزیر امور خارجه ایران با بیان اینکه براساس گزارش صندوق بین‌المللی پول ایران نوزدهمین اقتصاد بزرگ دنیاست، گفت: با توجه دولت به امر حضور سرمایه‌گذاران خارجی و قوانین موجود در کشور و اقتصاد مقاومتی در ایران امکان همکاریهای خوبی با ایتالیا وجود دارد.
وی در ادامه سخنان خود در خصوص مبادلات بانکی ایران با کشورهای اروپایی گفت: بانکهای اروپایی نباید بیش از حد مته به خشخاش بگذارند. برخی از بانکهای اروپایی اطلاع ندارند که تحریم‌ها لغو شدند.

 

پارامترهای مرتبط

دیدگاه‌ها  

+2 #1 م. ک. 1395-02-29 17:27
ورود جناب آقای تخت روانچی به جمع «بی سوادان» را تبریک عرض می کنیم!
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • شین
  • BobbyeriDow
  • evornek
  • Lewisuhadycle
  • KeithustHat
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group