نرم افزار مبدل نصب نیست.

مستند «هزار و چهارصد و تنها...»

گزارش مشکل
Loading the player...
مستند «هزار و چهارصد و تنها...» کاری از برنامه ثریا در سال‌هاي اخير به اشتباه اين موضوع جا افتاده است که زندگي با يک فرزند، رفاه بيشتري را با خود به ارمغان مي‌آورد و همچنين پدر و مادر، در تربيت فرزندشان بسيار موفق‌تر خواهند بود. متأسفانه برخي از خانواده‌ها نيز به دنبال اين فضا سازي، به زندگي تک فرزندي روي آورده‌اند. لذا با توجه به لزوم توجه به موضوع جمعيت به عنوان يکي از ارکان مهم توسعه و پيشرفت يک جامعه زنده و پويا، برنامه ثريا مستند "هزار و چهارصد و تنها..." را به خانواده‌هاي ايراني تقديم مي‌کند تا خانواده‌ها با معضلات تک فرزندي بيشتر آشنا شده و مشاهده کنند که اين سبک زندگي، چه بحران‌ها و چالش‌هايي در دوران نوجواني و جواني فرزند، در دوران سالمندي پدر و مادر و در آينده کشور خواهد داشت. مستند,ثریا,برنامه ثریا,1400تنها,هزاروچهارصدوتنها,تک فرزندی,فرزند کمتر,کاهش جمعیت,فرزند,فرزند بیشتر,رشد جمعیت,پیری جمعیت,کودک,زندگی بهتر
6952

نمایش ویدئو در وب سایت شما

 

 

 

 

مستند «هزار و چهارصد و تنها...» کاری از برنامه ثریا

در سال‌هاي اخير به اشتباه اين موضوع جا افتاده است که زندگي با يک فرزند، رفاه بيشتري را با خود به ارمغان مي‌آورد و همچنين پدر و مادر، در تربيت فرزندشان بسيار موفق‌تر خواهند بود. متأسفانه برخي از خانواده‌ها نيز به دنبال اين فضا سازي، به زندگي تک فرزندي روي آورده‌اند.

لذا با توجه به لزوم توجه به موضوع جمعيت به عنوان يکي از ارکان مهم توسعه و پيشرفت يک جامعه زنده و پويا، برنامه ثريا مستند "هزار و چهارصد و تنها..." را به خانواده‌هاي ايراني تقديم مي‌کند تا خانواده‌ها با معضلات تک فرزندي بيشتر آشنا شده و مشاهده کنند که اين سبک زندگي، چه بحران‌ها و چالش‌هايي در دوران نوجواني و جواني فرزند، در دوران سالمندي پدر و مادر و در آينده کشور خواهد داشت.

 

 

 

 

پارامترهای مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • BobbyeriDow
  • evornek
  • Lewisuhadycle
  • KeithustHat
  • Charlessjuisy
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group