نرم افزار مبدل نصب نیست.

مستند «بعد از خمینی» قسمت هشتم، تولد دوباره یک رویا

گزارش مشکل
Loading the player...
هاشمی رفسنجانی رئیس جمهور ایران به دنبال توسعه روابط با اروپاست. اما اروپایی ها از طرف آمریکا تحت فشار هستند. آنها به ایران می گویند برای زنده نگهداشتن رابطه باید مشکل خود را با آمریکا حل کنند. دولت جدید ایران هم نگاه متفاوتی به آمریکا دارد. به معامله با آمریکا امیدوار است. سفر محرمانه دست راست دبیرکل سازمان ملل به ایران با ماموریت ویژه ای از سوی آمریکایی ها و ملاقات با هاشمی، او را به تحقق رویایش امیدوارتر می کند. فرجام نگاه جدید ایرانی ها به آمریکا چه خواهد شد؟ مستند «بعد از خمینی» قسمت هشتم، تولد دوباره یک رویا بعدازخمینی,بعد از خمینی,دولت سازندگی,امام خمینی,پایان جنگ,انقلاب,جنگ خلیج فارس,حمله عراق,کویت,علی اکبر هاشمی رفسنجانی,هاشمی,رفسنجانی,اکبر,ولایتی,علی اکبر ولایتی,رابطه با آمریکا,معامله با آمریکا,آمریکا
7627

نمایش ویدئو در وب سایت شما

 

هاشمی رفسنجانی رئیس جمهور ایران به دنبال توسعه روابط با اروپاست. اما اروپایی ها از طرف آمریکا تحت فشار هستند. آنها به ایران می گویند برای زنده نگهداشتن رابطه باید مشکل خود را با آمریکا حل کنند. دولت جدید ایران هم نگاه متفاوتی به آمریکا دارد. به معامله با آمریکا امیدوار است.
سفر محرمانه دست راست دبیرکل سازمان ملل به ایران با ماموریت ویژه ای از سوی آمریکایی ها و ملاقات با هاشمی، او را به تحقق رویایش امیدوارتر می کند.
فرجام نگاه جدید ایرانی ها به آمریکا چه خواهد شد؟

مستند «بعد از خمینی» قسمت هشتم، تولد دوباره یک رویا

پارامترهای مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • GloriaHef
  • azusyvaz
  • Thomasovpex
  • شین
  • BobbyeriDow
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group