نرم افزار مبدل نصب نیست.

سوال مهدی کوچک زاده از رئیس جمهور درباره تایید صلاحیت حسن روحانی

گزارش مشکل
Loading the player...
پادکست (صوتی) : مهدی کوچک‌زاده نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (یکشنبه) مجلس در جریان بررسی طرح جرم سیاسی در تذکری آیین‌نامه‌ای نسبت به اظهارات اخیر حسن روحانی درباره تأییدصلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس توسط شورای نگهبان انتقاد کرد و اظهار داشت: بنده از آقای رئیس‌جمهور یک سؤال دارم، آقای روحانی! می‌خواهم بدانم در سمتهایی که حضرت عالی تا قبل از رسیدن به ریاست‌جمهوری داشته اید، تأییدصلاحیت‌ حضرت عالی در موارد مختلف نمایندگی و حتی ریاست جمهوری از سوی شورای نگهبان، با روش «قنبرنمایی گزینی» بوده است یا «زیاد بن ابیه گزینی»؟! وی همچنین گفت آقای رئیس‌جمهور خوب است به این سؤال پاسخ دهند تا مشخص شود خود آقای روحانی در گذشته چگونه تأییدصلاحیت شده است، «قنبر»ها گزینش میشدند یا «زیاد بن ابیه» ها؟! سوال مهدی کوچک زاده از حسن روحانی درباره تایید صلاحیتش در انتخابات مختلف شورای نگهبان,احراز صلاحیت,ردصلاحیت,تاییدصلاحیت,روحانی,حسن روحانی,کوچک زاده,سوال کوچک زاده,زیادبن ابیه,زیاد ابن ابیه,زیاد بن ابیه,زیادبن ابیه,قنبر,قنبرنما,قنبرنما گزینی
7140

نمایش ویدئو در وب سایت شما

 

 

 

 

پادکست (صوتی) : مهدی کوچک‌زاده نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (یکشنبه) مجلس در جریان بررسی طرح جرم سیاسی در تذکری آیین‌نامه‌ای نسبت به اظهارات اخیر حسن روحانی درباره تأییدصلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس توسط شورای نگهبان انتقاد کرد و اظهار داشت: بنده از آقای رئیس‌جمهور یک سؤال دارم، آقای روحانی! می‌خواهم بدانم در سمتهایی که حضرت عالی تا قبل از رسیدن به ریاست‌جمهوری داشته اید،  تأییدصلاحیت‌ حضرت عالی در موارد مختلف نمایندگی و حتی ریاست جمهوری از سوی شورای نگهبان، با روش «قنبرنمایی گزینی» بوده است یا «زیاد بن ابیه گزینی»؟!

 

وی همچنین گفت آقای رئیس‌جمهور خوب است به این سؤال پاسخ دهند تا مشخص شود خود آقای روحانی در گذشته چگونه تأییدصلاحیت شده است، «قنبر»ها گزینش میشدند یا «زیاد بن ابیه» ها؟!

سوال مهدی کوچک زاده از حسن روحانی درباره تایید صلاحیتش در انتخابات گذشته

 

 

 

 

پارامترهای مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • BoxerNap
  • GordonPiolo
  • dublikaty_gjOa
  • yansaNoRie
  • Doctorpap
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group