نرم افزار مبدل نصب نیست.

تیزر انیمیشن نبردخلیج فارس، قطع شاهرگ نفتی آل سعود

گزارش مشکل
Loading the player...
دست انتقام جهان اسلام از آستین یمنی ها بیرون خواهد آمد. نماهنگ قطع شاهرگ نفتی آل سعود به گزارش «قاصدنیوز» در پی تحولات اخیر منطقه، شهادت رهبر شیعیان عربستان و گستاخی‌ها و یاوه گویی‌های آل‌سعود، گروه انیمیشین فاطمه الزهرا(سلام الله علیها) در حرکتی ابتکاری با شعار «دست انتقام جهان اسلام از آستین یمنی ها بیرون خواهد آمد» اقدام به تولید نماهنگی از انیمیشن سینمایی «نبرد خلیج فارس2» نموده است که در آن منطقه نفتی و استراتژیک «غوار» عربستان که تامین کننده نیمی از نفت آل سعود می باشد با موشک های بالستیک انصارالله یمن نابود می شود. این را هم باید دانست که نفت این رژیم به وسیله داعش و دیگر گروه های تکفیری در خدمت کشتار مسلمانان جهان قرار دارد. همچنین در این انیمیشن، پایگاه هوایی الخلید، سپر دفاع موشکی موسوم به «سپر صلح» و برج با طراحی فراماسونری «المملکه» در شهر ریاض مورد اصابت قرار می گیرد. گفته می شود در صورت اصابت موشک به شهر ریاض پایتخت آل سعود، این شهر به احتمال زیاد خالی از سکنه و حکومت آل سعود در وضعیت بحرانی و حتی فروپاشی قرار خواهد گرفت. در ادامه این نماهنگ کوتاه که به صورت اختصاصی با کیفیت مناسبت در اختیار «قاصدنیوز» قرار گرفته است را می بینید. سازندگان این نماهنگ کوتاه از بینندگان خواسته اند جهت خرید باکیفیت و حمایت از این اثر به سایت kosar3d.com مراجعه نمایند. نبرد خلیج فارس,آل سعود,شاهرگ نفتی,عربستان,شیطنت عربستان,انیمیشن,کوثر تری دی
9759

نمایش ویدئو در وب سایت شما

دست انتقام جهان اسلام از آستین یمنی ها بیرون خواهد آمد. نماهنگ قطع شاهرگ نفتی آل سعود

به گزارش «قاصدنیوز» در پی تحولات اخیر منطقه، شهادت رهبر شیعیان عربستان و گستاخی‌ها و یاوه گویی‌های آل‌سعود، گروه انیمیشین فاطمه الزهرا(سلام الله علیها) در حرکتی ابتکاری با شعار «دست انتقام جهان اسلام از آستین یمنی ها بیرون خواهد  آمد» اقدام به تولید نماهنگی از انیمیشن سینمایی «نبرد خلیج فارس2» نموده است که در آن منطقه نفتی و استراتژیک «غوار» عربستان که تامین کننده نیمی از نفت آل سعود می باشد با موشک های بالستیک انصارالله یمن نابود می شود. این را هم باید دانست که نفت این رژیم به وسیله داعش و دیگر گروه های تکفیری در خدمت کشتار مسلمانان جهان قرار دارد.
همچنین در این انیمیشن، پایگاه هوایی الخلید، سپر دفاع موشکی موسوم به «سپر صلح» و برج با طراحی فراماسونری «المملکه» در شهر ریاض مورد اصابت قرار می گیرد. گفته می شود در صورت اصابت موشک به شهر ریاض پایتخت آل سعود، این شهر به احتمال زیاد خالی از سکنه و حکومت آل سعود در وضعیت بحرانی و حتی فروپاشی قرار خواهد گرفت.
در ادامه این نماهنگ کوتاه که به صورت اختصاصی با کیفیت مناسبت در اختیار «قاصدنیوز» قرار گرفته است را می بینید. سازندگان این نماهنگ کوتاه از بینندگان خواسته اند جهت خرید باکیفیت و حمایت از این اثر به سایت kosar3d.com مراجعه نمایند.

 

 

 

 

پارامترهای مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • Ruslanpaw
  • GermanFlut
  • AntonOralt
  • Robertbleam
  • FuriousPype
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group