سخنرانی دکتر سیدمحمود نبویان درباره قطعنامه بستن PMD آژانس

سخنرانی دکتر سیدمحمود نبویان درباره قطعنامه شورای حکام آژانس درباره بستن پرونده PMD : ایران را محکوم کرده اند به دروغگویی و این را جشن میگیرند نماينده مردم تهران در مجلس، با بيان اينكه هركشوري كه عضو NPT ميشود به هر ميزان و سطحي ميتواند غني سازي كند مشروط بر اينكه به سمت سلاح هسته اي نرود اظهار داشت: بر اين اساس هيچ محدوديتي براي تجهيزات و تعداد سانتريفيوژ نيست. به گزارش خبرنگار انجمن فارغ التحصیلان، حجت الاسلام و المسلمين نبويان با اشاره به كتاب امنيت ملي و سياست خارجي آقاي روحاني اظهار داشت: دشمنان وقتي ديدند كه نظام اسلامي در حال پيشرفت است، بهانه نظامي را از سال 81 شروع كردند و آقاي روحاني در اين كتاب ميگويد بنده براي دنيا اثبات كردم كه ما به سمت مسائل نظامي نرفته ايم و بنابر اين قطعنامه آذر 83 نقطه عطفي به شمار ميرفت . عضو هيئت علمي موسسه امام خميني( ره) گفت: روحاني ميگويد: آذر 83 شوراي حكام قطعنامه صادر كرده است كه امور هسته اي ايران به سمت فعاليتهاي نظامي منحرف نشده است كه وي آنرا دستآورد بزرگي براي خود ميداند. دكترنبويان ادامه داد: 11 آذر ماه 94 بعد از آنكه بخش اعظمي از دستاوردهاي هسته اي تعطيل شد حاصل گزارش آمانو صادر ميشود كه بيش از 40 بند از 80 بند آن ايران را دروغگو ميداند و ميگويد ايران در ابتدا بدنبال مسائل نظامي بوده است. در واقع 12 سال ادعاي ايران مبني بر صلح آميز بودن برنامه هسته اي، دروغ بوده و ادعاي رژيم صهيونيستي مبني بر اينكه ايران بدنبال سلاح هسته اي است صحت داشته است. وي با قرائت تعدادي از بندهاي گزارش آمانو اظهار داشت: آژانس بعد از اين همه خوش خدمتي به غرب و تعطيلي فناوري هسته اي، اتهامات متعددي را نثار ايران كرده است در حاليكه مسئولان آن را مثبت ميخوانند. مگر دستاورد بزرگ آقاي روحاني در سال 83 اثبات صلح آميز بودن برنامه هسته اي نبود، پس اين گزارش چه ميگويد؟ حجت الاسلام نبويان با اشاره به بازديد آمانو و بازرسان از پارچين كه عده اي آنرا نمادين خوانده بودند ادامه داد: آمانو در گزارش خود به بازرسي از پارچين اشاره كرده و ميگويد: آنچه قرار بود براي فعاليت نظامي هسته اي در سابق استفاده شود امروز تخريب شده است!! وي با اشاره به قطعنامه شوراي حكام در مورد بسته شدن PMD اظهار داشت: آنها نيز براساس گزارش آمانو و همچنين استقبال از برجام، قطعنامه را صادر ميكنند. در واقع آنها نيز با اين قطعنامه اعلام كردند ايران تاكنون بدنيا دروغ ميگفته و امروز ما او را سرجاي خود نشانده ايم. دكتر نبويان با اشاره به استقبال شوراي حكام از برجام ادامه داد: دليل اينكه تا اين اندازه روي برجام تأكيد ميكنند بخاطر امتيازاتي است كه ايران داده است و براساس برجام ايرانكشوري ويژه در بازرسي و اعمال محدوديتها ي ابدي است . نماينده مجلس شوراي اسلامي اظهار داشت: جناب آقاي روحاني در كتابش گفته كه براساس پروتكل الحاقي آنها ميتوانند تا مجلس و دفتر رئيس جمهور را نيز بررسي كنند. اين در حالي است كه ما در اين توافق بالاتر از پروتكل را پذيرفته ايم. وي كه در سي امين نشست انجمن فارغ التحصيلان مؤسسه امام(ره) سخن ميگفت با اشاره به ايجاد كميسيون مشترك كه مرجع رفع برخي اختلافها نيز شمرده ميشود آنرا بدعتي جديد خواند و ادامه داد: آقاي روحاني در كتابش ميگويد كه مأموران آژانس جاسوس هستند و آقايان در برجام و مخصوصا گزارش شوراي حكام آژانس تعهد داده اند دسترسي به اماكن نظامي ايران بصورت دائم و براي مأموران ميسر باشد.
7491

نمایش ویدئو در وب سایت شما

 

***فایل صوتی*** سخنرانی دکتر سیدمحمود نبویان درباره قطعنامه شورای حکام آژانس درباره بستن پرونده PMD :  ایران را محکوم کرده اند به دروغگویی و این را جشن میگیرند

*** مخاطبان گرامی میتوانید فایل صوتی این سخنرانی را از اینجا دانلود کنید. ***

نماينده مردم تهران در مجلس، با بيان اينكه هركشوري كه عضو NPT ميشود به هر ميزان و سطحي ميتواند غني سازي كند مشروط بر اينكه به سمت سلاح هسته اي نرود اظهار داشت:  بر اين اساس هيچ محدوديتي براي تجهيزات و تعداد سانتريفيوژ نيست.
به گزارش خبرنگار انجمن فارغ التحصیلان، حجت الاسلام و المسلمين نبويان با اشاره به كتاب امنيت ملي و سياست خارجي آقاي روحاني اظهار داشت: دشمنان وقتي ديدند كه نظام اسلامي در حال پيشرفت است، بهانه نظامي را از سال 81 شروع كردند و آقاي روحاني در اين كتاب ميگويد بنده براي دنيا  اثبات كردم كه ما به سمت مسائل نظامي نرفته ايم و بنابر اين قطعنامه آذر 83 نقطه عطفي به شمار ميرفت .
عضو هيئت علمي موسسه امام خميني( ره) گفت: روحاني ميگويد: آذر 83 شوراي حكام قطعنامه صادر كرده است كه امور هسته اي ايران به سمت فعاليتهاي نظامي منحرف نشده است كه وي آنرا دستآورد بزرگي براي خود ميداند.
دكترنبويان ادامه داد: 11 آذر ماه 94 بعد از آنكه بخش اعظمي از دستاوردهاي هسته اي تعطيل شد حاصل گزارش آمانو صادر ميشود كه بيش از 40 بند از 80 بند آن ايران را دروغگو ميداند و ميگويد ايران در ابتدا بدنبال مسائل نظامي بوده است. در واقع 12 سال ادعاي ايران مبني بر صلح آميز بودن برنامه هسته اي، دروغ بوده  و ادعاي رژيم صهيونيستي مبني بر اينكه ايران بدنبال سلاح هسته اي است صحت داشته است.
وي با قرائت تعدادي از بندهاي گزارش آمانو اظهار داشت: آژانس بعد از اين همه خوش خدمتي به غرب و تعطيلي فناوري هسته اي، اتهامات متعددي را نثار ايران كرده است در حاليكه مسئولان آن را مثبت ميخوانند. مگر دستاورد بزرگ آقاي روحاني در سال 83 اثبات صلح آميز بودن برنامه هسته اي نبود، پس اين گزارش چه ميگويد؟
حجت الاسلام نبويان با اشاره به بازديد آمانو و بازرسان از پارچين كه عده اي آنرا نمادين خوانده بودند ادامه داد: آمانو در گزارش خود به بازرسي از پارچين اشاره كرده و ميگويد: آنچه قرار بود براي فعاليت نظامي هسته اي در سابق استفاده شود امروز تخريب شده است!!
وي با اشاره به قطعنامه شوراي حكام در مورد بسته شدن PMD اظهار داشت: آنها نيز براساس گزارش آمانو و همچنين استقبال از برجام، قطعنامه را صادر ميكنند. در واقع آنها نيز با اين قطعنامه اعلام كردند ايران تاكنون بدنيا دروغ ميگفته و امروز ما او را سرجاي خود نشانده ايم.
دكتر نبويان با اشاره به استقبال شوراي حكام از برجام ادامه داد: دليل اينكه تا اين اندازه روي برجام تأكيد ميكنند بخاطر امتيازاتي است كه ايران داده است و براساس برجام ايرانكشوري ويژه در بازرسي و اعمال محدوديتها ي ابدي است .
نماينده مجلس شوراي اسلامي اظهار داشت: جناب آقاي روحاني در كتابش گفته كه براساس پروتكل الحاقي آنها ميتوانند تا مجلس و دفتر رئيس جمهور را نيز بررسي كنند. اين در حالي است كه ما در اين توافق بالاتر از پروتكل را پذيرفته ايم.
وي كه در سي امين نشست انجمن فارغ التحصيلان مؤسسه امام(ره) سخن ميگفت با اشاره به ايجاد كميسيون مشترك كه مرجع رفع برخي اختلافها نيز شمرده ميشود آنرا بدعتي جديد خواند و ادامه داد: آقاي روحاني در كتابش ميگويد كه مأموران آژانس جاسوس هستند و آقايان در برجام و مخصوصا گزارش شوراي حكام آژانس تعهد داده اند دسترسي به اماكن نظامي ايران بصورت دائم و براي مأموران ميسر باشد.

 

پارامترهای مرتبط

دیدگاه‌ها  

0 #1 علی قاسمی 1394-10-04 19:51
سلام
پس مسئولین امنیتی ما **** **** بودند که نفهمیده اند.
انها که عملا اگاهانه و یا نا اگاهانه عامل دشمن شده اند دیگران کجا بودند
ایا این خیات به میهن نیست ؟
همه که دم از قانون میزنند ایا این خیانت رئیس جمهور نیست ؟
خودمون این جوری خیانت بکنیم دیگر از دشمن چه انتظاری داریم .
*** ** *****
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • GermanFlut
  • AntonOralt
  • Robertbleam
  • FuriousPype
  • Pinupduzo
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group