نرم افزار مبدل نصب نیست.

سرمستی اردوغان از پیروزی توهم زای انتخاباتی

گزارش مشکل
Loading the player...
در روزهای اخیر و پس از پیروزی حزب اردوغان در انتخابات که منجر به باقی ماندن اردوغان در راس هرم قدرت در ترکیه شد، این کشور در دو اقدام عجیب و متناقض اول هواپیمای جنگنده روسی را به بهانه نقض حریم هوایی ترکیه ساقط کرد و سپس به لشکرکشی به شمال عراق (که به روشنی ناقض تمامیت ارضی این کشور است) پرداخت. آنچه از رفتارهای این روزهای دولت ترکیه می توان دریافت این است که اردوغان و دولت مطبوعش در حال و هوای غرور و سرمستی از پیروزی انتخابات هستند و از سوی دیگر فکر می کنند که حمایت ناتو می تواند دلیلی برای هر اقدام خودسرانه باشد. اما نه آمریکا و نه ناتو در دو اقدام اخیر ترکیه این کشور را همراهی نکردند. پیروزی توهم زا,اردوغان,ترکیه,سرمستی ترکیه,حمله ترکیه به عراق,تجاوز ترکیه,رجب طیب اردوغان,داعش,انتخابات
5638

نمایش ویدئو در وب سایت شما

 

 

 

 

در روزهای اخیر و پس از پیروزی حزب اردوغان در انتخابات که منجر به باقی ماندن اردوغان در راس هرم قدرت در ترکیه شد، این کشور در دو اقدام عجیب و متناقض اول هواپیمای جنگنده روسی را به بهانه نقض حریم هوایی ترکیه ساقط کرد و سپس به لشکرکشی به شمال عراق (که به روشنی ناقض تمامیت ارضی این کشور است) پرداخت.
آنچه از رفتارهای این روزهای دولت ترکیه می توان دریافت این است که اردوغان و دولت مطبوعش در حال و هوای غرور و سرمستی از پیروزی انتخابات هستند و از سوی دیگر فکر می کنند که حمایت ناتو می تواند دلیلی برای هر اقدام خودسرانه باشد. اما نه آمریکا و نه ناتو در دو اقدام اخیر ترکیه این کشور را همراهی نکردند.

 

 

 

 

پارامترهای مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • Ruslanpaw
  • GermanFlut
  • AntonOralt
  • Robertbleam
  • FuriousPype
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group