نرم افزار مبدل نصب نیست.

یک وقت با نفوذ فکر رئیس جمهور را عوض میکنند

گزارش مشکل
Loading the player...
آیت الله صدیقی در بخشی از خطبه نمازجمعه 22 آبان تهران به دستگیری نزار زاکا اشاره کرد و افزود: نزار زاکا در لبنان و در ایران ماموریت راه انداختن شبکه مجازی اجتماعی با اهداف امریکایی را داشت و از سرنخ های نفوذ به شمار می رفت که دستگیر شده است. خطیب جمعه تهران تصریح کرد: این شخص به اخذ دلارها و اهداف شوم اقرار کرده است و عده ای در کنار این شخص دستگیر شده اند. آیت الله صدیقی تاکید کرد:‌ نفوذ خیلی خطرناک تر از جنگ است چرا که در جنگ یک شخصی را می کشند ولی در نفوذ بر روی تصمیم یک رئیس جمهور تاثیر می گذارند و فکرش را تغییر می دهند. آیت الله صدیقی,صدیقی,نفوذ,خطر نفوذ,تغییر فکر,هشدار,رئیس جمهور,روحانی,جنگ نرم,نزار زاکا,زاکا,جاسوس
6189

نمایش ویدئو در وب سایت شما

 

آیت الله صدیقی در بخشی از خطبه نمازجمعه 22 آبان تهران به دستگیری نزار زاکا اشاره کرد و افزود: نزار زاکا در لبنان و در ایران ماموریت راه انداختن شبکه مجازی اجتماعی با اهداف امریکایی را داشت و از سرنخ های نفوذ به شمار می رفت که دستگیر شده است.
خطیب جمعه تهران تصریح کرد: این شخص به اخذ دلارها و اهداف شوم اقرار کرده است و عده ای در کنار این شخص دستگیر شده اند.
آیت الله صدیقی تاکید کرد:‌ نفوذ خیلی خطرناک تر از جنگ است چرا که در جنگ یک شخصی را می کشند ولی در نفوذ بر روی تصمیم یک رئیس جمهور تاثیر می گذارند و فکرش را تغییر می دهند.

 

پارامترهای مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • Ruslanpaw
  • GermanFlut
  • AntonOralt
  • Robertbleam
  • FuriousPype
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group