نرم افزار مبدل نصب نیست.

استدلال ساده اندیشان برای توجیه مذاکره با آمریکا + اصلاح لینک

گزارش مشکل
Loading the player...
پاسخ امام خامنه ای به استدلال ساده اندیشان برای توجیه مذاکره با آمریکا حضرت امام خامنه‌ای با اشاره به طرح برخی مسائل از جانب افراد سهل‌اندیش و سهل‌انگار درخصوص مذاکره با آمریکا، گفتند: این افراد می‌گویند چگونه است که حضرت علی علیه‌السلام و حضرت امام حسین علیه‌السلام با دشمنان خود مذاکره کردند اما اکنون با مذاکره با آمریکا مخالفت می‌شود؟ ایشان در پاسخ به این شبهه افزودند: چنین تحلیلی درخصوص مسائل تاریخ اسلام و مسائل کشور، نهایت ساده‌اندیشی است زیرا حضرت علی علیه‌السلام با زبیر و حضرت امام حسین علیه‌السلام با عمربن‌سعد، مذاکره به معنای امروز یعنی معامله نکردند بلکه هر دوی این بزرگواران به طرف مقابل خود نهیب زدند و آنها را نصیحت به خداترسی کردند. رهبر انقلاب اسلامی گفتند: متأسفانه عده‌ای برای توجیه مذاکره‌ی جمهوری اسلامی ایران با شیطان بزرگ، با نگاهی عوامانه، اینگونه مسائل را در روزنامه‌ها، سخنرانی‌ها و فضای مجازی مطرح می‌کنند، که کاملاً اشتباه است. امام خامنه ای,مذاکره با آمریکا,مذاکره امام حسین,کربلا درس مذاکره,درس مذاکره,حسن روحانی,روحانی,ساده اندیش,نفهم,نمیفهمند,امام علی,مذاکره,امام حسین
10361

نمایش ویدئو در وب سایت شما

پاسخ امام خامنه ای به استدلال ساده اندیشان برای توجیه مذاکره با آمریکا

حضرت امام خامنه‌ای با اشاره به طرح برخی مسائل از جانب افراد سهل‌اندیش و سهل‌انگار درخصوص مذاکره با آمریکا، گفتند: این افراد می‌گویند چگونه است که حضرت علی علیه‌السلام و حضرت امام حسین علیه‌السلام با دشمنان خود مذاکره کردند اما اکنون با مذاکره با آمریکا مخالفت می‌شود؟
ایشان در پاسخ به این شبهه افزودند: چنین تحلیلی درخصوص مسائل تاریخ اسلام و مسائل کشور، نهایت ساده‌اندیشی است زیرا حضرت علی علیه‌السلام با زبیر و حضرت امام حسین علیه‌السلام با عمربن‌سعد، مذاکره به معنای امروز یعنی معامله نکردند بلکه هر دوی این بزرگواران به طرف مقابل خود نهیب زدند و آنها را نصیحت به خداترسی کردند.
رهبر انقلاب اسلامی گفتند: متأسفانه عده‌ای برای توجیه مذاکره‌ی جمهوری اسلامی ایران با شیطان بزرگ، با نگاهی عوامانه، اینگونه مسائل را در روزنامه‌ها، سخنرانی‌ها و فضای مجازی مطرح می‌کنند، که کاملاً اشتباه است.

پارامترهای مرتبط

دیدگاه‌ها  

+1 #2 مهرداد عظیمی 1394-07-16 15:41
با تشکر از زحمات شما
لینک کلیپ مشکل دارد

پاسخ مدیر:
باسلام و احترام. متشکر از تذکرتون.
ضمن پوزش بابت مشکل پیش آمده، لینک کلیپ اصلاح شد.
موفق باشید.
یاعلی
نقل قول کردن
0 #1 sajedeh 1394-07-16 13:35
سلام. میبخشید این ویدیو نمایش داده نمیشه

پاسخ مدیر:
باسلام و احترام. متشکر از تذکرتون.
ضمن پوزش بابت مشکل پیش آمده، لینک کلیپ اصلاح شد.
موفق باشید.
یاعلی
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • azusyvaz
  • Thomasovpex
  • شین
  • BobbyeriDow
  • evornek
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group